ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:8 ΣΤΑ 10 ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!

Οκτώ στα δέκα τροχαία ατυχήματα στη Θεσσαλονίκη (81%) συμβαίνουν μέσα σε κατοικημένες περιοχές, με πιο ευάλωτους σ' αυτά τους πεζούς, τους ποδηλάτες και τους οδηγούς μοτοσικλετών.
Μέσα στο πολεοδομικό συγκρότημα συνέβη το ένα στα δύο θανατηφόρα δυστυχήματα (33 στα 67) που καταγράφηκαν το 2010 σε επίπεδο νομού, το ένα στα δύο με σοβαρό τραυματισμό (69 στα 133) και η συντριπτική πλειονότητα των τροχαίων με ελαφρύ τραυματισμό (1.526 στα 1.809).
Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν σε διευρυμένη σύσκεψη, που είχε στη Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπ. Βούγιας, με δημάρχους του πολεοδομικού συγκροτήματος και τον διοικητή Τροχαίας Θεσσαλονίκης. Σε επίπεδο επικράτειας, σχεδόν το 70% του συνόλου των οδικών ατυχημάτων και το 30% των θανατηφόρων τροχαίων το 2010 έγιναν σε κατοικημένες περιοχές.
Μικρές παρεμβάσεις, με πολύ μικρό κόστος, που μπορούν να γίνουν άμεσα, είναι δυνατόν να μειώσουν αισθητά τον αριθμό των τροχαίων μέσα σε αστικές περιοχές.
Ο υφυπουργός πρότεινε, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία ζωνών ήπιας κυκλοφορίας, με όρια ταχύτητας 30-40 χλμ./ώρα μέσα στον αστικό ιστό. Επίσης, βελτίωση της σήμανσης, απομάκρυνση διαφημιστικών πινακίδων, συνεργασία φορέων για την επιλογή σημείων τοποθέτησης μειωτών ταχύτητας, ειδικές προδιαγραφές για ποδηλατόδρομους και πεζοδρόμια και συνεργασία με τον ΟΣΚ για την οδική ασφάλεια στις μελέτες σχολικών κτιρίων. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, συμφωνήθηκε η πιλοτική εφαρμογή, σε ένα σχολείο κάθε δήμου, ενός δακτυλίου οδικής ασφάλειας.




http://www.ethnos.gr/
http://www.maxaliwtis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]