Κέρκυρα: Τα «βρόντηξαν» δυο Διευθυντές καταγγέλοντας την Αξιολόγηση
Επιστολή παραίτησης απέστειλαν δύο διευθυντές δημοτικών σχολείων της Κέρκυρας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κέρκυρας , δημοσιοποιώντας παράλληλα κοινή δήλωση με την οποία καταγγέλλουν το νόμο περί «αυτοαξιολόγησης» των σχολείων.
Πρόκειται για τους Π. Παναγιώτου και Π. Σκαρτσίλα, μέχρι σήμερα διευθυντές του 1ου Ειδικού Σχολείου Κέρκυρας και το 9ου Δημοτικού αντίστοιχα, οι οποίοι αποφάσισαν να αποχωρήσουν από τη θέση ευθύνης του επικεφαλής των σχολείων τους λόγω της «αξιολόγησης» που επιχειρεί η μνημονιακή συγκυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ να περάσει στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, μία αξιολόγηση που όμως προάγει έναν κακώς εννοούμενο ανταγωνισμό μεταξύ δασκάλων και σχολείων, μετατρέπει τους διευθυντές σε όργανα της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και χειραγωγεί στην πραγματικότητα το εκπαιδευτικό έργο.
Οι δύο εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι οι βίαιες αλλαγές που επιχειρούνται τόσο στο εκπαιδευτικό όσο και το εργασιακό περιβάλλον της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με το νόμο για την «αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων» αφαιρεί το δικαίωμα λήψης αποφάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων ως συλλογικού οργάνου και μετατρέπει τους διευθυντές, από εκπαιδευτικούς σε διαχειριστές μονάδων με «πανοπτικό γραφειοκρατικό έλεγχο»!
Παράλληλα, επιχειρείται να κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία αλλά και οι δάσκαλοι με όρους ανταγωνισμού και επιχειρηματικής λογικής και όχι με όρους παραγωγής εκπαιδευτικού έργου, ρίχνοντας όλες τις ευθύνες για την κρίση του εκπαιδευτικού συστήματος στους εκπαιδευτικούς και όχι στις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες που διαμόρφωσαν το πλαίσιο
Η δήλωση παραίτησης
«Υποβάλλουμε την υπηρεσιακή μας παραίτηση από τη θέση των Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων για προσωπικούς λόγους αξιοπρέπειας – συνείδησης – συναδελφικής αλληλεγγύης.
Δεν επιθυμούμε πλέον να κατέχουμε τη θέση ευθύνης του Διευθυντή του Σχολείου και να ασκούμε διοικητικά καθήκοντα, γιατί έχουν διαφοροποιηθεί οι όροι άσκησης των διευθυντικών και διοικητικών καθηκόντων μας σε σχέση με αυτούς της αρχικής μας επιλογής.
Θεωρούμε πως η εφαρμογή εκπαιδευτικών πολιτικών επιλογών στο διαμορφούμενο εκπαιδευτικό και εργασιακό περιβάλλον, μέσω της επικείμενης αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων, της αξιολόγησης – χειραγώγησης των εκπαιδευτικών και του έργου τους, καθώς και των αρμοδιοτήτων που ανατίθενται στο Διευθυντή:
Οδηγεί στην αφαίρεση των δικαιωμάτων λήψης αποφάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων ως συλλογικού οργάνου με την επιβολή αποφάσεων.
Επιχειρεί τη χειραγώγηση του εκπαιδευτικού έργου.
Μετατρέπει το ρόλο του διευθυντή από συνδιαμορφωτή και συνεργάτη της καθημερινής σχολικής διαδικασίας σε διαχειριστή με πανοπτικό γραφειοκρατικό έλεγχο.
Κατηγοριοποιεί σχολεία και συναδέλφους με όρους ανταγωνισμού και επιχειρηματικής λογικής.
Μεταθέτει αποκλειστικά την ευθύνη για την κρίση του εκπαιδευτικού συστήματος στον ίδιο τον εκπαιδευτικό.
Συρρικνώνει τη παιδαγωγική ελευθερία μέσα στο σχολείο, διαταράσσοντας τις συναδελφικές σχέσεις και πλήττοντας την αλληλεγγύη και,
Υποβαθμίζει τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της Παιδείας,
Θα συνεχίσουμε ως μαχόμενοι δάσκαλοι να υπερασπιζόμαστε το Δημόσιο Σχολείο της δημοκρατίας, της συλλογικότητας, της αλληλεγγύης, της δημιουργικότητας, της παιδαγωγικής ελευθερίας, ενάντια στις αντιλαϊκές, αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, μαζί με τους συναδέλφους μας, τους μαθητές μας και τους γονείς.
Οι δάσκαλοι
Παναγιώτου Παναγιώτης, Σκαρτσίλας Παναγιώτης
ΠΗΓΗ the bestnews
via:
Πρόκειται για τους Π. Παναγιώτου και Π. Σκαρτσίλα, μέχρι σήμερα διευθυντές του 1ου Ειδικού Σχολείου Κέρκυρας και το 9ου Δημοτικού αντίστοιχα, οι οποίοι αποφάσισαν να αποχωρήσουν από τη θέση ευθύνης του επικεφαλής των σχολείων τους λόγω της «αξιολόγησης» που επιχειρεί η μνημονιακή συγκυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ να περάσει στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, μία αξιολόγηση που όμως προάγει έναν κακώς εννοούμενο ανταγωνισμό μεταξύ δασκάλων και σχολείων, μετατρέπει τους διευθυντές σε όργανα της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και χειραγωγεί στην πραγματικότητα το εκπαιδευτικό έργο.
Οι δύο εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι οι βίαιες αλλαγές που επιχειρούνται τόσο στο εκπαιδευτικό όσο και το εργασιακό περιβάλλον της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με το νόμο για την «αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων» αφαιρεί το δικαίωμα λήψης αποφάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων ως συλλογικού οργάνου και μετατρέπει τους διευθυντές, από εκπαιδευτικούς σε διαχειριστές μονάδων με «πανοπτικό γραφειοκρατικό έλεγχο»!
Παράλληλα, επιχειρείται να κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία αλλά και οι δάσκαλοι με όρους ανταγωνισμού και επιχειρηματικής λογικής και όχι με όρους παραγωγής εκπαιδευτικού έργου, ρίχνοντας όλες τις ευθύνες για την κρίση του εκπαιδευτικού συστήματος στους εκπαιδευτικούς και όχι στις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες που διαμόρφωσαν το πλαίσιο
Η δήλωση παραίτησης
«Υποβάλλουμε την υπηρεσιακή μας παραίτηση από τη θέση των Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων για προσωπικούς λόγους αξιοπρέπειας – συνείδησης – συναδελφικής αλληλεγγύης.
Δεν επιθυμούμε πλέον να κατέχουμε τη θέση ευθύνης του Διευθυντή του Σχολείου και να ασκούμε διοικητικά καθήκοντα, γιατί έχουν διαφοροποιηθεί οι όροι άσκησης των διευθυντικών και διοικητικών καθηκόντων μας σε σχέση με αυτούς της αρχικής μας επιλογής.
Θεωρούμε πως η εφαρμογή εκπαιδευτικών πολιτικών επιλογών στο διαμορφούμενο εκπαιδευτικό και εργασιακό περιβάλλον, μέσω της επικείμενης αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων, της αξιολόγησης – χειραγώγησης των εκπαιδευτικών και του έργου τους, καθώς και των αρμοδιοτήτων που ανατίθενται στο Διευθυντή:
Οδηγεί στην αφαίρεση των δικαιωμάτων λήψης αποφάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων ως συλλογικού οργάνου με την επιβολή αποφάσεων.
Επιχειρεί τη χειραγώγηση του εκπαιδευτικού έργου.
Μετατρέπει το ρόλο του διευθυντή από συνδιαμορφωτή και συνεργάτη της καθημερινής σχολικής διαδικασίας σε διαχειριστή με πανοπτικό γραφειοκρατικό έλεγχο.
Κατηγοριοποιεί σχολεία και συναδέλφους με όρους ανταγωνισμού και επιχειρηματικής λογικής.
Μεταθέτει αποκλειστικά την ευθύνη για την κρίση του εκπαιδευτικού συστήματος στον ίδιο τον εκπαιδευτικό.
Συρρικνώνει τη παιδαγωγική ελευθερία μέσα στο σχολείο, διαταράσσοντας τις συναδελφικές σχέσεις και πλήττοντας την αλληλεγγύη και,
Υποβαθμίζει τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της Παιδείας,
Θα συνεχίσουμε ως μαχόμενοι δάσκαλοι να υπερασπιζόμαστε το Δημόσιο Σχολείο της δημοκρατίας, της συλλογικότητας, της αλληλεγγύης, της δημιουργικότητας, της παιδαγωγικής ελευθερίας, ενάντια στις αντιλαϊκές, αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, μαζί με τους συναδέλφους μας, τους μαθητές μας και τους γονείς.
Οι δάσκαλοι
Παναγιώτου Παναγιώτης, Σκαρτσίλας Παναγιώτης
ΠΗΓΗ the bestnews
via:
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.