Στη «φάκα» φέρρυ της Κέρκυρας, για ελλείψεις προσωπικού και εξουθενωτικά ωράρια!
Μπαράζ ελέγχων πραγματοποίησαν τις προηγούμενες ημέρες στο Λιμάνι της Ηγουμενίτσας στελέχη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, εντοπίζοντας σωρεία παραβάσεων σε πλοία (και) της τοπικής πορθμειακής γραμμής.
Εντοπίστηκαν πολλές περιπτώσεις με Έλληνες ναυτεργάτες που δεν ήταν ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ, που δεν αμείβονται με συλλογικές συμβάσεις, φέρρυ μποτ της γραμμής Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα – Λευκίμμη τα οποία είχαν λιγότερο από το προβλεπόμενο προσωπικό, ενώ χρησιμοποιούσαν τους ναυτεργάτες περισσότερες ώρες από το μέγιστο επιτρεπόμενο ανά ημέρα.
Σε κοινή τους ανακοίνωση η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ) και η Ένωση κατωτέρων πληρωμάτων «Στέφενσων», καταγγέλλουν ότι (και) στην Ηγουμενίτσα / Κέρκυρα οργιάζει η «μαύρη» εργασία: «Εφοπλιστές, κυβέρνηση, υπουργείο Ναυτιλίας συνεχίζουν την επίθεση σε βάρος των δικαιωμάτων των ναυτεργατών, καταπατούν ΣΣΕ, οργιάζει η «μαύρη» ανασφάλιστη εργασία, οφείλονται δεδουλευμένες αποδοχές μηνών, συνεχείς βλάβες των πλοίων, εντατικοποίηση της εργασίας από τις μειωμένες οργανικές συνθέσεις και τα δρομολόγια με κίνδυνο την ασφάλεια ναυτεργατών – επιβαινόντων».
Τους ελέγχους πραγματοποίησαν κοινά κλιμάκια της ΠΝΟ με τη συμμετοχή του γ.γ. της ΠΕΝΕΝ Νίκου Κροκίδη.
ΠΕΜΕΝ, «Στέφενσων», Ενωση Ναυτομαγείρων και ΠΕΝΕΝ ζητούν με ανακοινώσεις τους από τη Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας να προχωρήσει σε κινητοποιήσεις σε όσα πλοία παραβιάζονται οι εργασιακές συνθήκες.
Οι διαπιστώσεις
● Σε πλοία στην πορθμειακή γραμμή Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας – Λευκίμμης, όπως κατήγγειλε ο κ. Κροκίδης, στα λιμεναρχεία Κέρκυρας και Ηγουμενίτσας διαπιστώθηκαν παραβάσεις για υπέρβαση ωραρίου εργασίας, μη εφαρμογή των οργανικών συνθέσεων κ.ά.
● Στο με σημαία Μάλτας επιβατηγό – οχηματαγωγό «BRIDGE» υπηρετούν 44 ναυτικοί υπήκοοι τρίτων χωρών και 7 Ελληνες ναυτικοί, «που δεν είναι ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ και δεν αμείβονται με την ελληνική ΣΣΕ».
● Στο επιβατηγό «LARKS» διαπιστώθηκε ότι υπηρετούν 2 αλλοδαποί και 30 Ελληνες ναυτικοί «χωρίς να είναι ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ με αποδοχές υποδεέστερες της ελληνικής ΣΣΕ».
Ακολούθησαν συσκέψεις στο Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας μεταξύ του κλιμακίου της ΠΝΟ και εκπροσώπων των πλοιοκτητριών εταιρειών, κατά τις οποίες ζητήθηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου «BRIDGE» να εφαρμόσει την υπάρχουσα έγγραφη συμφωνία πλοιοκτήτριας – ΠΝΟ για την επάνδρωση του πλοίου με Ελληνες εν ενεργεία ναυτικούς που θα είναι ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ και θα αμείβονται με τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας Επιβατηγών Μεσογειακών Πλοίων και από την πλοιοκτήτρια του Ε/Γ «LARKS» ζητήθηκε η ασφάλιση των ναυτικών στο ΝΑΤ και η εφαρμογή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
Με πληροφορίες από την Εφημερίδα των Συντακτών/via:corfupress
Εντοπίστηκαν πολλές περιπτώσεις με Έλληνες ναυτεργάτες που δεν ήταν ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ, που δεν αμείβονται με συλλογικές συμβάσεις, φέρρυ μποτ της γραμμής Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα – Λευκίμμη τα οποία είχαν λιγότερο από το προβλεπόμενο προσωπικό, ενώ χρησιμοποιούσαν τους ναυτεργάτες περισσότερες ώρες από το μέγιστο επιτρεπόμενο ανά ημέρα.
Σε κοινή τους ανακοίνωση η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ) και η Ένωση κατωτέρων πληρωμάτων «Στέφενσων», καταγγέλλουν ότι (και) στην Ηγουμενίτσα / Κέρκυρα οργιάζει η «μαύρη» εργασία: «Εφοπλιστές, κυβέρνηση, υπουργείο Ναυτιλίας συνεχίζουν την επίθεση σε βάρος των δικαιωμάτων των ναυτεργατών, καταπατούν ΣΣΕ, οργιάζει η «μαύρη» ανασφάλιστη εργασία, οφείλονται δεδουλευμένες αποδοχές μηνών, συνεχείς βλάβες των πλοίων, εντατικοποίηση της εργασίας από τις μειωμένες οργανικές συνθέσεις και τα δρομολόγια με κίνδυνο την ασφάλεια ναυτεργατών – επιβαινόντων».
Τους ελέγχους πραγματοποίησαν κοινά κλιμάκια της ΠΝΟ με τη συμμετοχή του γ.γ. της ΠΕΝΕΝ Νίκου Κροκίδη.
ΠΕΜΕΝ, «Στέφενσων», Ενωση Ναυτομαγείρων και ΠΕΝΕΝ ζητούν με ανακοινώσεις τους από τη Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας να προχωρήσει σε κινητοποιήσεις σε όσα πλοία παραβιάζονται οι εργασιακές συνθήκες.
Οι διαπιστώσεις
● Σε πλοία στην πορθμειακή γραμμή Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας – Λευκίμμης, όπως κατήγγειλε ο κ. Κροκίδης, στα λιμεναρχεία Κέρκυρας και Ηγουμενίτσας διαπιστώθηκαν παραβάσεις για υπέρβαση ωραρίου εργασίας, μη εφαρμογή των οργανικών συνθέσεων κ.ά.
● Στο με σημαία Μάλτας επιβατηγό – οχηματαγωγό «BRIDGE» υπηρετούν 44 ναυτικοί υπήκοοι τρίτων χωρών και 7 Ελληνες ναυτικοί, «που δεν είναι ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ και δεν αμείβονται με την ελληνική ΣΣΕ».
● Στο επιβατηγό «LARKS» διαπιστώθηκε ότι υπηρετούν 2 αλλοδαποί και 30 Ελληνες ναυτικοί «χωρίς να είναι ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ με αποδοχές υποδεέστερες της ελληνικής ΣΣΕ».
Ακολούθησαν συσκέψεις στο Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας μεταξύ του κλιμακίου της ΠΝΟ και εκπροσώπων των πλοιοκτητριών εταιρειών, κατά τις οποίες ζητήθηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου «BRIDGE» να εφαρμόσει την υπάρχουσα έγγραφη συμφωνία πλοιοκτήτριας – ΠΝΟ για την επάνδρωση του πλοίου με Ελληνες εν ενεργεία ναυτικούς που θα είναι ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ και θα αμείβονται με τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας Επιβατηγών Μεσογειακών Πλοίων και από την πλοιοκτήτρια του Ε/Γ «LARKS» ζητήθηκε η ασφάλιση των ναυτικών στο ΝΑΤ και η εφαρμογή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
Με πληροφορίες από την Εφημερίδα των Συντακτών/via:corfupress
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.