Ποια είναι τα μυστικά των εστιατορίων ώστε να κάνουμε μεγαλύτερο λογαριασμό
Από την μουσική μέχρι την σειρά με την οποία είναι γραμμένα τα πιάτα στο μενού, εκμεταλλεύονται οι... εστιάτορες προκειμένου να πουλήσουν καλύτερα τα πιάτα τους και να κάνουν οι πελάτες τους μεγαλύτερους λογαριασμούς.
Έρευνα του πανεπιστημίου του Leicester έδειξε ότι όταν ένα εστιατόριο παίζει κλασσική μουσική, αυτό προδιαθέτει τον πελάτη να παραγγείλει το πιο ακριβό κρασί, καθώς το συγκεκριμένο είδος μουσικής συνδέεται με πλούσια γεύματα και χλιδάτη ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με τον “BusinessI nsider” εκτός από την μουσική, οι επιχειρηματίες της εστίασης συχνά αποφεύγουν να αναγράψουν το νόμισμα δίπλα από τις τιμές στο μενού. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες ξεχνούν πόσα χρήματα ξοδεύουν.
Τρίτο στην λίστα των τεχνασμάτων των εστιατορίων είναι ότι ορισμένα εστιατόρια χρησιμοποιούν εμπορικές ονομασίες για να βοηθήσουν τις πωλήσεις τους. Μια σάλτσα που ονομάζεται JackDanιel έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να πουλήσει, προσελκύοντας τους οπαδούς του συγκεκριμένου ποτού.
Η λεγόμενη περιγραφική γλώσσα, στα πιάτα, αυξάνει τις πωλήσεις και 27% σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Ιλινόις.
Τέλος, η σειρά στην οποία εμφανίζονται τα πιάτα στο μενού,είναι συχνά μέρος της τεχνικής του marketing των εστιατορίων. Μια σαλάτα που κοστίζει 22 ευρώ, όταν εμφανιστεί μετά από μια μπριζόλα που η τιμή της ανέρχεται σε 58 ευρώ, είναι πιο πιθανό να πείσει τον υποψήφιο πελάτη.
tro-ma-ktiko
Έρευνα του πανεπιστημίου του Leicester έδειξε ότι όταν ένα εστιατόριο παίζει κλασσική μουσική, αυτό προδιαθέτει τον πελάτη να παραγγείλει το πιο ακριβό κρασί, καθώς το συγκεκριμένο είδος μουσικής συνδέεται με πλούσια γεύματα και χλιδάτη ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με τον “BusinessI nsider” εκτός από την μουσική, οι επιχειρηματίες της εστίασης συχνά αποφεύγουν να αναγράψουν το νόμισμα δίπλα από τις τιμές στο μενού. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες ξεχνούν πόσα χρήματα ξοδεύουν.
Τρίτο στην λίστα των τεχνασμάτων των εστιατορίων είναι ότι ορισμένα εστιατόρια χρησιμοποιούν εμπορικές ονομασίες για να βοηθήσουν τις πωλήσεις τους. Μια σάλτσα που ονομάζεται JackDanιel έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να πουλήσει, προσελκύοντας τους οπαδούς του συγκεκριμένου ποτού.
Η λεγόμενη περιγραφική γλώσσα, στα πιάτα, αυξάνει τις πωλήσεις και 27% σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Ιλινόις.
Τέλος, η σειρά στην οποία εμφανίζονται τα πιάτα στο μενού,είναι συχνά μέρος της τεχνικής του marketing των εστιατορίων. Μια σαλάτα που κοστίζει 22 ευρώ, όταν εμφανιστεί μετά από μια μπριζόλα που η τιμή της ανέρχεται σε 58 ευρώ, είναι πιο πιθανό να πείσει τον υποψήφιο πελάτη.
tro-ma-ktiko
Labels:
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.