Άκτιο-Αμβρακία: Πάγωσε εντελώς το έργο, για το 2020 οδεύει η ολοκλήρωση
Γράφει ο Νίκος Καραγιάννης στο ypodomes.com:Σε πλήρη τέλμα φαίνεται πως είναι αυτή την εποχή τοι 4 εργολαβίες για την κατασκευή του αυτοκινητόδορμου Άκτιο-Αμβρακία. Τα έργα όπως ανεφέρει στο ypodomesc.com πηγή από το Υπουργείο Υποδομών είναι παγωμένα και προς το παρόν δεν εκτελούνται καθόλου εργασίες. Σύμφωνα με την ίδια πηγή αυτή την εποχή ετοιμάζονται συμπληρωματικές συμβάσεις για να συνεχιστούν οι 3 από τις 4 εργολαβίες για να μπορέσουν να συνεχίσουν έχοντας απρόσκοπτα χρηματοδότηση.
Την ίδια ώρα όπως μαθαίνει το ypodomes ετοιμάζονται τα τεύχη δημοπράτησης για την εργολαβία-σκούπα που θα ολοκληρώσει τα έργα μετατροπής του οδικού άξονα σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.
Η συνέχεια των έργων θα γίνει με ότι έχει απομείνει από τη χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ 2007-2013 και έχει υπολογιστεί ένα ποσό 130εκ.ευρώ για τα έργα που χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ 2014-2020.
Το βέβαιο είναι ότι διανύουμε ακόμα μία καταστροφική για το έργο χρονιά καθώς όλα τα προβλήματα που κουβαλούσε βγήκαν στην επιφάνεια και σε συνδυασμό με το πάγωμα των έργων ήρθε η απόλυτη παύση εργασιών.
Σε κάθε περίπτωση το έργο θα χρειαστεί την άμεση παρέμβαση της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών καθώς μαζί με την Ιόνια Οδό θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά των οδικών μεταφορών σε Αιτωλοακαρνανία και Ήπειρο.
Από τον οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία όμως εξαρτάται εν πολλοίς και η τουριστική οδική κίνηση νησιών του Ιονίουκαθώς με την ολοκλήρωση του θα ευεργητηθεί άμεσα η Λευκάδα και σε μικρότερο βαθμό η Κεφαλονιά και η Ιθάκη.
Τα έργα έχουν μήκος 48,5χλμ και το έργο περιλαμβάνει την μετατροπή του δρόμου σε κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση από τη Λίμνη Αμβρακία (ξεκινώντας με την παράκαμψη Αμφιλοχίας) και φτάνει στο Άκτιο όπου συναντά από τη μία την Υποθαλάσσια Αρτηρία Άκτιο-Πρέβεζα και από την άλλη τον άξονα Άκτιο-Λευκάδα.
Την ίδια ώρα όπως μαθαίνει το ypodomes ετοιμάζονται τα τεύχη δημοπράτησης για την εργολαβία-σκούπα που θα ολοκληρώσει τα έργα μετατροπής του οδικού άξονα σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.
Η συνέχεια των έργων θα γίνει με ότι έχει απομείνει από τη χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ 2007-2013 και έχει υπολογιστεί ένα ποσό 130εκ.ευρώ για τα έργα που χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ 2014-2020.
Το βέβαιο είναι ότι διανύουμε ακόμα μία καταστροφική για το έργο χρονιά καθώς όλα τα προβλήματα που κουβαλούσε βγήκαν στην επιφάνεια και σε συνδυασμό με το πάγωμα των έργων ήρθε η απόλυτη παύση εργασιών.
Σε κάθε περίπτωση το έργο θα χρειαστεί την άμεση παρέμβαση της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών καθώς μαζί με την Ιόνια Οδό θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά των οδικών μεταφορών σε Αιτωλοακαρνανία και Ήπειρο.
Από τον οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία όμως εξαρτάται εν πολλοίς και η τουριστική οδική κίνηση νησιών του Ιονίουκαθώς με την ολοκλήρωση του θα ευεργητηθεί άμεσα η Λευκάδα και σε μικρότερο βαθμό η Κεφαλονιά και η Ιθάκη.
Τα έργα έχουν μήκος 48,5χλμ και το έργο περιλαμβάνει την μετατροπή του δρόμου σε κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση από τη Λίμνη Αμβρακία (ξεκινώντας με την παράκαμψη Αμφιλοχίας) και φτάνει στο Άκτιο όπου συναντά από τη μία την Υποθαλάσσια Αρτηρία Άκτιο-Πρέβεζα και από την άλλη τον άξονα Άκτιο-Λευκάδα.
Labels:
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.