Η τηλεόραση επηρεάζει τις σχολικές επιδόσεις
«Όχι πάλι μπροστά στην τηλεόραση, ανοίξτε και κάνα βιβλίο», φωνάζουν συχνά οι γονείς στα παιδιά που, σύμφωνα με νέα βρετανική έρευνα, μάλλον έχουν δίκιο καθώς η τηλεόραση επηρεάζει άμεση τις επιδόσεις των παιδιών στο σχολείο.
Συγκεκριμένα, επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ με δημοσίευσή τους στο περιοδικό International Journal of Behavioural Nutrition and Physical Activity, αναφέρουν πως για κάθε πρόσθετη ώρα που ένας έφηβος περνάει στο σπίτι του μπροστά σε μια οθόνη (τηλεόρασης, υπολογιστή, παιγνιδοκονσόλας, κινητού), τόσο μειώνονται οι βαθμολογικές επιδόσεις του στο σχολείο.
Αντίθετα, διαπιστώνουν πως όσοι μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαβάζουν περισσότερές ώρες τα μαθήματά τους στο σπίτι τους, έχουν σημαντικά καλύτερους βαθμούς σε σχέση με τους συμμαθητές τους. Κάτι που μάλλον είναι αυτονόητο.
Ειδικότερα, οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία για 845 μαθητές 14 έως 16 ετών και διαπίστωσαν πως ένας έφηβος περνά κατά μέσο όρο τέσσερις ώρες περίπου μπροστά σε μια οθόνη στον εξωσχολικό χρόνο του. Ακόμη και όταν ένας μαθητής διαβάζει πολύ τα μαθήματά του στο σπίτι του, αν τον υπόλοιπο χρόνο είναι «κολλημένος» στο Ίντερνετ ή στην τηλεόραση, πάλι έχει σχετικά χειρότερους βαθμούς σε σχέση με όσους μαθητές δεν αφιερώνουν τόσο χρόνο μπροστά σε μια οθόνη.
stogiatro.gr
Συγκεκριμένα, επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ με δημοσίευσή τους στο περιοδικό International Journal of Behavioural Nutrition and Physical Activity, αναφέρουν πως για κάθε πρόσθετη ώρα που ένας έφηβος περνάει στο σπίτι του μπροστά σε μια οθόνη (τηλεόρασης, υπολογιστή, παιγνιδοκονσόλας, κινητού), τόσο μειώνονται οι βαθμολογικές επιδόσεις του στο σχολείο.
Αντίθετα, διαπιστώνουν πως όσοι μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαβάζουν περισσότερές ώρες τα μαθήματά τους στο σπίτι τους, έχουν σημαντικά καλύτερους βαθμούς σε σχέση με τους συμμαθητές τους. Κάτι που μάλλον είναι αυτονόητο.
Ειδικότερα, οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία για 845 μαθητές 14 έως 16 ετών και διαπίστωσαν πως ένας έφηβος περνά κατά μέσο όρο τέσσερις ώρες περίπου μπροστά σε μια οθόνη στον εξωσχολικό χρόνο του. Ακόμη και όταν ένας μαθητής διαβάζει πολύ τα μαθήματά του στο σπίτι του, αν τον υπόλοιπο χρόνο είναι «κολλημένος» στο Ίντερνετ ή στην τηλεόραση, πάλι έχει σχετικά χειρότερους βαθμούς σε σχέση με όσους μαθητές δεν αφιερώνουν τόσο χρόνο μπροστά σε μια οθόνη.
stogiatro.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.