Ρεκόρ τηλεθέασης για το debate Τσίπρα - Μεϊμαράκη
Ρεκόρ τηλεθέασης σημείωσε η ΕΡΤ κατά τη διάρκεια του debate μεταξύ των προέδρων του ΣΥΡΙΖΑ και της Ν.Δ., που διεξήχθη τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου.
Η ΕΡΤ1 κατέκτησε την πρώτη θέση της τηλεθέασης –και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα κανάλια– καθ’ όλη τη διάρκεια της μετάδοσης, με το μέσο μερίδιο του σταθμού να φτάνει το 28,9% (1.132.328 τηλεθεατές), ενώ για τουλάχιστον ένα λεπτό παρακολούθησαν το debate 2.053.315 άτομα.
Στα επιμέρους τηλεοπτικά κοινά, την πρώτη θέση καταλαμβάνουν οι τηλεθεατές ηλικίας άνω των 55 ετών με μέσο μερίδιο 34% και οι άντρες με 32,4%. Τα σκήπτρα στην τηλεθέαση κράτησε και πάλι η Περιφέρεια, με μέσο μερίδιο 31,8% και 687.692 τηλεθεατές (1.221.586 για τουλάχιστον ένα λεπτό).
Επίσης, «φωτιά» πήραν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης της ΕΡΤ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι μέχρι και μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα, περισσότεροι από μισό εκατομμύριο πολίτες (580.000 impressions) είχαν παρακολουθήσει το twitter της ΕΡΤ, ενώ στη σελίδα facebook της ΕΡΤ μετρήθηκαν περισσότερες από 200.000 θεάσεις μόνο στις σχετικές με το debate αναρτήσεις.
Στην κορυφή των αναφορών βρέθηκε το debate, ξεπερνώντας τις 110.000 στα διαδικτυακά μέσα, με το επίσημο hashtag #ΕRTdebate2015 να κατακτά την πρωτιά και το #debate να ακολουθεί. Αξίζει επίσης να τονισθεί η πολύ μεγάλη αύξηση του buzz των δύο αρχηγών που, για τα δημόσια διαδικτυακά μέσα, ξεπέρασε τις 58.000, σε σχέση με την προηγούμενη μέρα.
Ημερησία
Η ΕΡΤ1 κατέκτησε την πρώτη θέση της τηλεθέασης –και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα κανάλια– καθ’ όλη τη διάρκεια της μετάδοσης, με το μέσο μερίδιο του σταθμού να φτάνει το 28,9% (1.132.328 τηλεθεατές), ενώ για τουλάχιστον ένα λεπτό παρακολούθησαν το debate 2.053.315 άτομα.
Στα επιμέρους τηλεοπτικά κοινά, την πρώτη θέση καταλαμβάνουν οι τηλεθεατές ηλικίας άνω των 55 ετών με μέσο μερίδιο 34% και οι άντρες με 32,4%. Τα σκήπτρα στην τηλεθέαση κράτησε και πάλι η Περιφέρεια, με μέσο μερίδιο 31,8% και 687.692 τηλεθεατές (1.221.586 για τουλάχιστον ένα λεπτό).
Επίσης, «φωτιά» πήραν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης της ΕΡΤ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι μέχρι και μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα, περισσότεροι από μισό εκατομμύριο πολίτες (580.000 impressions) είχαν παρακολουθήσει το twitter της ΕΡΤ, ενώ στη σελίδα facebook της ΕΡΤ μετρήθηκαν περισσότερες από 200.000 θεάσεις μόνο στις σχετικές με το debate αναρτήσεις.
Στην κορυφή των αναφορών βρέθηκε το debate, ξεπερνώντας τις 110.000 στα διαδικτυακά μέσα, με το επίσημο hashtag #ΕRTdebate2015 να κατακτά την πρωτιά και το #debate να ακολουθεί. Αξίζει επίσης να τονισθεί η πολύ μεγάλη αύξηση του buzz των δύο αρχηγών που, για τα δημόσια διαδικτυακά μέσα, ξεπέρασε τις 58.000, σε σχέση με την προηγούμενη μέρα.
Ημερησία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.