Ερχεται νέο χαράτσι στα αυτοκίνητα
Όπως δείχνουν τα πράγματα, η Κυβέρνηση δε θα αφήσει σε ησυχία το αυτοκίνητο, αφού...
διαπιστώνει οτι η ανάγκη ,αλλά και η επιθυμία των Ελλήνων να έχουν στην κατοχή τους ένα όχημα, γεμίζει τα κρατικά ταμεία…
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Αυτό αποδείχτηκε και απο την πορεία των πληρωμών των τελών κυκλοφορίας η οποία κρίθηκε ως ιδιαίτερα ικανοποιητική. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας λοιπόν, η Κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο επιβολής ενός νέου χαρατσιού, το οποίο θα το βαφτίσουν με τον εύηχο… περιβαντολογικό τίτλο: πράσινο τέλος.
Πρόκειται για ένα πράσινο σήμα, στα πρότυπα κάποιων χωρών της EE, οι οποίες σημειώστε πως δε φορολογούν το αυτοκίνητο τόσο βαριά, κατα την αγορά του, αλλά κατα τη χρήση του. Στην Ελλάδα οι Κυβερνήσεις το φορολογούν βαρέως τόσο κατα την αγορά, όσο και κατα τη χρήση του.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το χαράτσι αρχικά, θα κληθούν να το πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας απο EURO 4 και κάτω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα τους λείπουν…
Το χαράτσι εκτιμάτε ότι θα είναι στα 50 με 70 € για τα IX αυτοκίνητα, μέχρι τα 2.000cc. Πάνω από αυτά τα κυβικά θα αυξάνεται περίπου 30%.
Τα επαγγελματικά οχήματα δε, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100€ και πάνω), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα…
Fimotro
διαπιστώνει οτι η ανάγκη ,αλλά και η επιθυμία των Ελλήνων να έχουν στην κατοχή τους ένα όχημα, γεμίζει τα κρατικά ταμεία…
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Αυτό αποδείχτηκε και απο την πορεία των πληρωμών των τελών κυκλοφορίας η οποία κρίθηκε ως ιδιαίτερα ικανοποιητική. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας λοιπόν, η Κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο επιβολής ενός νέου χαρατσιού, το οποίο θα το βαφτίσουν με τον εύηχο… περιβαντολογικό τίτλο: πράσινο τέλος.
Πρόκειται για ένα πράσινο σήμα, στα πρότυπα κάποιων χωρών της EE, οι οποίες σημειώστε πως δε φορολογούν το αυτοκίνητο τόσο βαριά, κατα την αγορά του, αλλά κατα τη χρήση του. Στην Ελλάδα οι Κυβερνήσεις το φορολογούν βαρέως τόσο κατα την αγορά, όσο και κατα τη χρήση του.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το χαράτσι αρχικά, θα κληθούν να το πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας απο EURO 4 και κάτω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα τους λείπουν…
Το χαράτσι εκτιμάτε ότι θα είναι στα 50 με 70 € για τα IX αυτοκίνητα, μέχρι τα 2.000cc. Πάνω από αυτά τα κυβικά θα αυξάνεται περίπου 30%.
Τα επαγγελματικά οχήματα δε, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100€ και πάνω), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα…
Fimotro
Labels:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.