Μια αξιόλογη εκδήλωση στο Θεσπρωτικό
“ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟ”
(Χρονογράφημα):
Δρ. Χαράλαμπος Γκούβας
Την Κυριακή 07-08-2026, είχα την ευκαιρία να παρευρεθώ - μετά από πρόσκληση -σαν συγγραφέας - στο Θεσπρωτικό Πρέβεζας (Δήμος Ζηρού). Επρόκειτο για μια εκδήλωση με σκοπό να τιμηθούν οι συγγραφείς της "ΛΑΚΙΩΤΙΚΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ" (Λάκκα Σούλι = Κοιλάδα Σουλίου) και το έργο τους (βιβλία). Θα είμαι σύντομος γιατί η πλήρης περιγραφή απαιτεί 20 σελίδες.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον «Περιβαλλοντολογικό Πολιτιστικό Σύλλογο πρ. Δήμου Θεσπρωτικού» και έγινε στο μεγάλο αμφιθέατρο του Λυκείου Θεσπρωτικού. Παρευρέθηκαν περίπου 300 άτομα, δυστυχώς 95% της τρίτης και τέταρτης ηλικίας, δηλαδή γιαγιάδες και παππούδες. Οι νεαρές ηλικίες κυριολεκτικά "τους έφτυσαν" όπως λέμε στις καφετέριες, και εάν κατά τύχη ήρθαν 5-7 παιδάκια και 2-3 νεαροί, προφανώς τους έφεραν με το ζόρι οι γονείς τους. Συνεπώς, θεωρητικά, η εκδήλωση, που είχε σκοπό «την ανάδειξη και διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς της Λάκκας Σουλίου», απέτυχε. Προβλέπω δυσοιώνως, ότι μετά την μελλοντική αποδήμηση εις τόπον χλοερόν των παρευρεθέντων, μάλλον θα …αποδημήσει και η τοπική πολιτιστική κληρονομιά.
Τα βιβλία που εκτέθηκαν σε μακρά τράπεζα... τετραπλάσια εις μήκος εκείνης του Μυστικού Δείπνου, ήταν τουλάχιστον 300!!! Μα, λέω, είναι δυνατόν ένα μικρό Δημοτικό Διαμέρισμα του Δήμου Ζηρού, να έχει τόσους συγγραφείς; Η απάντηση είναι απλή. Οι συγγραφείς απλώς γεννήθηκαν στην περιοχή Θεσπρωτικού και τα γύρω χωριά, και φυσικά διαμένουν και ευημερούν στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και αλλαχού. Άρα, δεν πρόκειται για πνευματική δημιουργία κατοίκων της Λάκκας Σουλίου, γιατί αυτό προϋποθέτει παραγωγή τοπικού ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ. "Πρέπει να είναι χορτάτο το στομάχι για να το παίξεις διανοούμενος". Τα περισσότερα βιβλία είναι αυτοχρηματοδοτούμενες εκδόσεις και φυσικά μοιράζονταν δωρεάν. Ελάχιστα από αυτά είχαν εμπορική επιτυχία. Ποιος σύγχρονος αναγνώστης σήμερα έχει όρεξη να διαβάσει το πόνημα …. «Η σημασία της Γκλίτσας στην συλλογή των αιγοπροβάτων από τη στρούγκα» του συγγραφέα «Μήτρου Καρακίτσου από το Άνω Πουρνάρι» σελίδες 345? (φανταστικός τίτλος)
Συγχαίρω τον Λυκειάρχη Θεσπρωτικού, μπράβο του, γιατί αν και μίλησε μόνο 3-4 λεπτά (ξανά μπράβο του) είπε την πλήρη αλήθεια (πρακτικό μυαλό, σαν μαθηματικός). «Σε 5 χρόνια οι μαθητές μου μειώθηκαν από 250 σε 180». Συνεπώς «η αστυφιλία αποτελεί πρόβλημα και δεν έχει κανένα νόημα η δήθεν προσπάθεια διατήρησης της πολιτιστικής κληρονομιάς, όταν έχουμε διαρροή πληθυσμού προς τα μεγάλα αστικά κέντρα». «Η περιοχή απαιτεί παραγωγή ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ, άρα τοπικής οικονομίας». Δεν θέλω να φανώ κακός και αποφεύγω να αναφερθώ λεπτομερώς στην εκδίωξη προ 25 ετών της βιομηχανίας μπλού-τζίν LEWIS από το Θεσπρωτικό, μετά από τις ...αγωνιστικές εξυπνάδες και τις ασκήσεις επαναστατικής γυμναστικής των τότε «αριστερών» Λελοβιτών).
Μετά τις καθιερωμένες και ως συνήθως ανιαρές προσφωνήσεις, μίλησαν οι κκ Τάκης Παπαδημητρίου και Λαοκράτης Βάσσης τους οποίους μέχρι χθές αγνοούσα παντελώς ως φυσικά πρόσωπα. To γυναικείο φύλο, έλειπε παντελώς από το πάνελ ομιλητών. (Ρώτησα διάφορους «τι εστί Βάσσης» και έλαβα απαντήσεις άρες μάρες κουκουνάρες: «Είναι καθηγητής Πανεπιστημίου, είναι Σύμβουλος του Τσίπρα, κλπ». Όμως, στο διαδίκτυο είδα ότι ο κ. Βάσσης είναι εκ Ριζοβουνίου δάσκαλος και μετέπειτα φιλόλογος, ουδεμία πανεπιστημιακή θέση κατείχε ή κατέχει. ΔΕΝ διαθέτει βιογραφικό στη Βικιπαίδεια, αλλά σύντομο βιογραφικό του μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα BiblioNET.gr. Άλλες αριστερόστροφες ιστοσελίδες του προσάπτουν τον τίτλο του «γκουρού» συμβούλου του Αλέξη Τσίπρα… Κακιά αστραπή να μας βαρέσει που έλεγε και η γιαγιά μου, εκ Παντανάσσης).
Την εκδήλωση συντόνισε ο λαλίστατος κ. Γιώργος Γιάννος και τα μουσικά διαλλείματα επιμελήθηκε ο καταπληκτικός δάσκαλος και μουσικός Βασίλης Πνευματικός (μπράβο του).
Σε ένα χώρο πλημμελώς κλιματιζόμενο (τα 2 από τα 7 Air Condition είχαν βλάβη και πλημμύρισαν την αίθουσα με νερά) το κοινό άντεξε - πώς άραγε? Αναρωτιέμαι - 3,5 ώρες ανιαρών προσφωνήσεων και ομιλιών, και αμφιβάλλω άν έμεινε κάτι στη μνήμη των ακροατών.
Ο πρώτος ομιλητής, συνταξιούχος δάσκαλος, αερολόγησε συναισθηματικά και άστοχα (άνευ στόχου) επί μία ώρα, έκλαψε κιόλας, εξοργίζοντας το εν θερμοπληξία διατελούν ακροατήριο. Τον πρώτο αυτό ομιλητή θα τον συμβούλευα να είναι πιό σύντομος και να σέβεται το κοινό του, και δεύτερον, επειδή πληροφορήθηκα (από πράκτορες Λελοβίτες…) ότι διετέλεσε Πασόκος (προφανώς επειδή «μαζί τα φάγαμε» τα δανεικά και «είδε άσπρη μέρα επί Πασόκ» ως μισθοσυντήρητος δασκαλάκος) και τώρα έγινε ΣΥΡΙΖΑ), να ξέρει ότι "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια".
Ο δεύτερος των ομιλητών, αυτοπροσδιορίσθηκε με στόμφο ως «αριστερός διανοητής» («στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις»), και έκανε ομιλία εκτός θέματος ή μάλλον εκτός ημερησίας διατάξεως (Λακκιώτες συγγραφείς), με θέμα «πώς θα σωθούμε από την κρίση». Εκτιμώ ότι αντέγραψε τις φιλοσοφικές θέσεις του γνωστού κρατικοδίαιτου αερολόγου καθηγητή Γιανναρά. Ότι δηλαδή "θα μας σώσει ο ιδεαλισμός και ο πολιτισμός", μη κάνοντας ουδεμία αναφορά στην οικονομία, τη χρηστή δημόσια διοίκηση, τις επενδύσεις την επαναβιομηχάνιση και την παιδεία. Διείδα, ότι ο ομιλητής πάσχει από την κλασσική ιδεοληψία του ΣΥΡΙΖΑ. Τόνισε με έμφαση – ως θέσφατο - "να μη ξεχνάμε ότι ο Ελληνισμός δεν συμβιβάζεται με το ρατσισμό, με τον εθνικισμό και την υπερελληνοκέντρεια". Προφανώς θα νομίζει ότι οι λέξεις Europe, Atlantic Ocean, Ireland, Philosophy, Physics, Orthopaedics, Chemisty, Telemetry, Telephone, Telescope, Cosmonaut, Astronaut, Eros, Theater, Aeroplane, κλπ είναι ...Κελτικές και ότι οι αποκεφαλισμοί και δολοφονίες Ευρωπαίων πολιτών από Ισλαμιστές ISIS είναι αποδεκτό μέρος της ΣΥΡΙΖΑίϊκης Ευρωπαϊκής κουλτούρας.
Τέλος πάντων, μέσα σε συνθήκες θερμοπληξίας μας υπενθύμισε όλο το μπουρδολογικό φιλοσοφικό προφίλ του ΣΥΡΙΖΑ και των συνοδοιπόρων του... και έκανε και τη δέουσα Θεολογική προσέγγιση στην Ορθοδοξία, που είναι μόδα πια. (παλιά, ως νέοι, όταν θέλαμε να σχολιάσουμε ειρωνικά την ασύμβατη συμπόρευση θρησκευτικού συντηρητισμού με την ηθική εκτράχυνση, χρησιμοποιούσαμε το δισύλλαβο λεξιπαίγνιο «γονυπετώς πεοθηλάζουσα»!)
Εκτιμώ, ότι κάποιος θα πρέπει να υπενθυμίσει στον δεύτερο ομιλητή, ότι ΠΡΩΤΟΝ οι διαχωρισμοί ΔΕΞΙΟΣ - ΚΕΝΤΡΩΟΣ - ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ, ΔΕΝ ισχύουν σήμερα! Σήμερα μπορεί να είσαι άθεος, αντικρατιστής, και «δεξιός» νεοφιλελεύθερος. ΔΕΥΤΕΡΟΝ πρέπει να θυμάται ότι από παλιά, ότι - εθιμικώ δικαίω - οι πουτάνες και οι κομμουνιστές στα γεράματα κατέληγαν θρησκόληπτοι. ΤΡΙΤΟΝ ότι "Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει" δηλαδή η Οικονομία προηγείται ΟΛΩΝ των προτεραιοτήτων. Και ΤΕΤΑΡΤΟ "η διανόηση δεν έχει κόμμα και ιδεολογικό χώρο". Απλώς μεταπολιτευτικά το ΚΚΕ και οι συνοδοιπόροι του με σοφό σχέδιο, μονοπώλησαν τους πολιτιστικούς συλλόγους (κοινώς τους «καπέλωσαν») γιατί η ηλίθια δεξιά (ΝΔ) είχε απεμπολήσει πλήρως την κουλτούρα (βλέπε το δυσφημιστικό «κουλτουριάρης», κατά το «κατρουλιάρης») και – κακώς- εστίασε τότε μόνο στην επιχειρηματικότητα και την αύξηση του βιοτικού επιπέδου, κοινώς μπίζνες.
Για πλάκα σας αναφέρω ότι το έτος 1929 αστοί Αθηναίοι (προφανώς «δεξιοί») ίδρυσαν τον ΕΟΣ Αθηνών, τον Ελληνικό Ορειβατικό Χιονοδρομικό Σύλλογο Αθηνών. Αργότερα έγινε ευρύ λαϊκό άθλημα, και μετά την μεταπολίτευση, επειδή το ΚΚΕ δεν μπορούσε να πάρει τις εκλογές, διέσπασε τον Σύλλογο ιδρύοντας τον ΣΕΟ (Σύνδεσμο Ελλήνων Ορειβατών). Έτσι στην μισή Ελλάδα έχουμε και ΕΟΣ Ορειβάτες (δηλαδή «δεξιούς» υποτίθεται) και ΣΕΟ Ορειβάτες (Κνίτες υποτίθεται).
Με το πονηρό αυτό σχέδιο, και μέσα από τους πολιτιστικούς Συλλόγους στην Ελλάδα, η αριστερά ΠΕΡΑΣΕ τις κρατικιστικές απόψεις της στο 80-90% του Ελληνικού λαού. Ακόμα και σε ψηφοφόρους της ΝΔ! Εκεί έχασε το παιχνίδι η αστική δεξιά και ο οικονομικός φιλελευθερισμός και επικράτησαν οι κρατιστές Σταμουλοκολλάδες. (Σημείωση: Ο Αείμνηστος Σταμούλος ήταν συμμαθητής μου στο διπλανό θρανίο στο Χαλάνδρι, και αν και «ο θανών δεδικαίωται», σας λέω ότι ήταν το UFO της τάξης).
Κλείνοντας ευχαριστώ θερμά αυτούς που με προσκάλεσαν στο Θεσπρωτικό, και είχα την ευκαιρία να υποστώ θετικές και αρνητικές εμπειρίες. Όλα χρειάζονται. Καλό καλοκαίρι. Δρ. Χαράλαμπος Γκούβας.
(Χρονογράφημα):
Δρ. Χαράλαμπος Γκούβας
Την Κυριακή 07-08-2026, είχα την ευκαιρία να παρευρεθώ - μετά από πρόσκληση -σαν συγγραφέας - στο Θεσπρωτικό Πρέβεζας (Δήμος Ζηρού). Επρόκειτο για μια εκδήλωση με σκοπό να τιμηθούν οι συγγραφείς της "ΛΑΚΙΩΤΙΚΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ" (Λάκκα Σούλι = Κοιλάδα Σουλίου) και το έργο τους (βιβλία). Θα είμαι σύντομος γιατί η πλήρης περιγραφή απαιτεί 20 σελίδες.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον «Περιβαλλοντολογικό Πολιτιστικό Σύλλογο πρ. Δήμου Θεσπρωτικού» και έγινε στο μεγάλο αμφιθέατρο του Λυκείου Θεσπρωτικού. Παρευρέθηκαν περίπου 300 άτομα, δυστυχώς 95% της τρίτης και τέταρτης ηλικίας, δηλαδή γιαγιάδες και παππούδες. Οι νεαρές ηλικίες κυριολεκτικά "τους έφτυσαν" όπως λέμε στις καφετέριες, και εάν κατά τύχη ήρθαν 5-7 παιδάκια και 2-3 νεαροί, προφανώς τους έφεραν με το ζόρι οι γονείς τους. Συνεπώς, θεωρητικά, η εκδήλωση, που είχε σκοπό «την ανάδειξη και διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς της Λάκκας Σουλίου», απέτυχε. Προβλέπω δυσοιώνως, ότι μετά την μελλοντική αποδήμηση εις τόπον χλοερόν των παρευρεθέντων, μάλλον θα …αποδημήσει και η τοπική πολιτιστική κληρονομιά.
Τα βιβλία που εκτέθηκαν σε μακρά τράπεζα... τετραπλάσια εις μήκος εκείνης του Μυστικού Δείπνου, ήταν τουλάχιστον 300!!! Μα, λέω, είναι δυνατόν ένα μικρό Δημοτικό Διαμέρισμα του Δήμου Ζηρού, να έχει τόσους συγγραφείς; Η απάντηση είναι απλή. Οι συγγραφείς απλώς γεννήθηκαν στην περιοχή Θεσπρωτικού και τα γύρω χωριά, και φυσικά διαμένουν και ευημερούν στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και αλλαχού. Άρα, δεν πρόκειται για πνευματική δημιουργία κατοίκων της Λάκκας Σουλίου, γιατί αυτό προϋποθέτει παραγωγή τοπικού ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ. "Πρέπει να είναι χορτάτο το στομάχι για να το παίξεις διανοούμενος". Τα περισσότερα βιβλία είναι αυτοχρηματοδοτούμενες εκδόσεις και φυσικά μοιράζονταν δωρεάν. Ελάχιστα από αυτά είχαν εμπορική επιτυχία. Ποιος σύγχρονος αναγνώστης σήμερα έχει όρεξη να διαβάσει το πόνημα …. «Η σημασία της Γκλίτσας στην συλλογή των αιγοπροβάτων από τη στρούγκα» του συγγραφέα «Μήτρου Καρακίτσου από το Άνω Πουρνάρι» σελίδες 345? (φανταστικός τίτλος)
Συγχαίρω τον Λυκειάρχη Θεσπρωτικού, μπράβο του, γιατί αν και μίλησε μόνο 3-4 λεπτά (ξανά μπράβο του) είπε την πλήρη αλήθεια (πρακτικό μυαλό, σαν μαθηματικός). «Σε 5 χρόνια οι μαθητές μου μειώθηκαν από 250 σε 180». Συνεπώς «η αστυφιλία αποτελεί πρόβλημα και δεν έχει κανένα νόημα η δήθεν προσπάθεια διατήρησης της πολιτιστικής κληρονομιάς, όταν έχουμε διαρροή πληθυσμού προς τα μεγάλα αστικά κέντρα». «Η περιοχή απαιτεί παραγωγή ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ, άρα τοπικής οικονομίας». Δεν θέλω να φανώ κακός και αποφεύγω να αναφερθώ λεπτομερώς στην εκδίωξη προ 25 ετών της βιομηχανίας μπλού-τζίν LEWIS από το Θεσπρωτικό, μετά από τις ...αγωνιστικές εξυπνάδες και τις ασκήσεις επαναστατικής γυμναστικής των τότε «αριστερών» Λελοβιτών).
Μετά τις καθιερωμένες και ως συνήθως ανιαρές προσφωνήσεις, μίλησαν οι κκ Τάκης Παπαδημητρίου και Λαοκράτης Βάσσης τους οποίους μέχρι χθές αγνοούσα παντελώς ως φυσικά πρόσωπα. To γυναικείο φύλο, έλειπε παντελώς από το πάνελ ομιλητών. (Ρώτησα διάφορους «τι εστί Βάσσης» και έλαβα απαντήσεις άρες μάρες κουκουνάρες: «Είναι καθηγητής Πανεπιστημίου, είναι Σύμβουλος του Τσίπρα, κλπ». Όμως, στο διαδίκτυο είδα ότι ο κ. Βάσσης είναι εκ Ριζοβουνίου δάσκαλος και μετέπειτα φιλόλογος, ουδεμία πανεπιστημιακή θέση κατείχε ή κατέχει. ΔΕΝ διαθέτει βιογραφικό στη Βικιπαίδεια, αλλά σύντομο βιογραφικό του μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα BiblioNET.gr. Άλλες αριστερόστροφες ιστοσελίδες του προσάπτουν τον τίτλο του «γκουρού» συμβούλου του Αλέξη Τσίπρα… Κακιά αστραπή να μας βαρέσει που έλεγε και η γιαγιά μου, εκ Παντανάσσης).
Την εκδήλωση συντόνισε ο λαλίστατος κ. Γιώργος Γιάννος και τα μουσικά διαλλείματα επιμελήθηκε ο καταπληκτικός δάσκαλος και μουσικός Βασίλης Πνευματικός (μπράβο του).
Σε ένα χώρο πλημμελώς κλιματιζόμενο (τα 2 από τα 7 Air Condition είχαν βλάβη και πλημμύρισαν την αίθουσα με νερά) το κοινό άντεξε - πώς άραγε? Αναρωτιέμαι - 3,5 ώρες ανιαρών προσφωνήσεων και ομιλιών, και αμφιβάλλω άν έμεινε κάτι στη μνήμη των ακροατών.
Ο πρώτος ομιλητής, συνταξιούχος δάσκαλος, αερολόγησε συναισθηματικά και άστοχα (άνευ στόχου) επί μία ώρα, έκλαψε κιόλας, εξοργίζοντας το εν θερμοπληξία διατελούν ακροατήριο. Τον πρώτο αυτό ομιλητή θα τον συμβούλευα να είναι πιό σύντομος και να σέβεται το κοινό του, και δεύτερον, επειδή πληροφορήθηκα (από πράκτορες Λελοβίτες…) ότι διετέλεσε Πασόκος (προφανώς επειδή «μαζί τα φάγαμε» τα δανεικά και «είδε άσπρη μέρα επί Πασόκ» ως μισθοσυντήρητος δασκαλάκος) και τώρα έγινε ΣΥΡΙΖΑ), να ξέρει ότι "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια".
Ο δεύτερος των ομιλητών, αυτοπροσδιορίσθηκε με στόμφο ως «αριστερός διανοητής» («στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις»), και έκανε ομιλία εκτός θέματος ή μάλλον εκτός ημερησίας διατάξεως (Λακκιώτες συγγραφείς), με θέμα «πώς θα σωθούμε από την κρίση». Εκτιμώ ότι αντέγραψε τις φιλοσοφικές θέσεις του γνωστού κρατικοδίαιτου αερολόγου καθηγητή Γιανναρά. Ότι δηλαδή "θα μας σώσει ο ιδεαλισμός και ο πολιτισμός", μη κάνοντας ουδεμία αναφορά στην οικονομία, τη χρηστή δημόσια διοίκηση, τις επενδύσεις την επαναβιομηχάνιση και την παιδεία. Διείδα, ότι ο ομιλητής πάσχει από την κλασσική ιδεοληψία του ΣΥΡΙΖΑ. Τόνισε με έμφαση – ως θέσφατο - "να μη ξεχνάμε ότι ο Ελληνισμός δεν συμβιβάζεται με το ρατσισμό, με τον εθνικισμό και την υπερελληνοκέντρεια". Προφανώς θα νομίζει ότι οι λέξεις Europe, Atlantic Ocean, Ireland, Philosophy, Physics, Orthopaedics, Chemisty, Telemetry, Telephone, Telescope, Cosmonaut, Astronaut, Eros, Theater, Aeroplane, κλπ είναι ...Κελτικές και ότι οι αποκεφαλισμοί και δολοφονίες Ευρωπαίων πολιτών από Ισλαμιστές ISIS είναι αποδεκτό μέρος της ΣΥΡΙΖΑίϊκης Ευρωπαϊκής κουλτούρας.
Τέλος πάντων, μέσα σε συνθήκες θερμοπληξίας μας υπενθύμισε όλο το μπουρδολογικό φιλοσοφικό προφίλ του ΣΥΡΙΖΑ και των συνοδοιπόρων του... και έκανε και τη δέουσα Θεολογική προσέγγιση στην Ορθοδοξία, που είναι μόδα πια. (παλιά, ως νέοι, όταν θέλαμε να σχολιάσουμε ειρωνικά την ασύμβατη συμπόρευση θρησκευτικού συντηρητισμού με την ηθική εκτράχυνση, χρησιμοποιούσαμε το δισύλλαβο λεξιπαίγνιο «γονυπετώς πεοθηλάζουσα»!)
Εκτιμώ, ότι κάποιος θα πρέπει να υπενθυμίσει στον δεύτερο ομιλητή, ότι ΠΡΩΤΟΝ οι διαχωρισμοί ΔΕΞΙΟΣ - ΚΕΝΤΡΩΟΣ - ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ, ΔΕΝ ισχύουν σήμερα! Σήμερα μπορεί να είσαι άθεος, αντικρατιστής, και «δεξιός» νεοφιλελεύθερος. ΔΕΥΤΕΡΟΝ πρέπει να θυμάται ότι από παλιά, ότι - εθιμικώ δικαίω - οι πουτάνες και οι κομμουνιστές στα γεράματα κατέληγαν θρησκόληπτοι. ΤΡΙΤΟΝ ότι "Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει" δηλαδή η Οικονομία προηγείται ΟΛΩΝ των προτεραιοτήτων. Και ΤΕΤΑΡΤΟ "η διανόηση δεν έχει κόμμα και ιδεολογικό χώρο". Απλώς μεταπολιτευτικά το ΚΚΕ και οι συνοδοιπόροι του με σοφό σχέδιο, μονοπώλησαν τους πολιτιστικούς συλλόγους (κοινώς τους «καπέλωσαν») γιατί η ηλίθια δεξιά (ΝΔ) είχε απεμπολήσει πλήρως την κουλτούρα (βλέπε το δυσφημιστικό «κουλτουριάρης», κατά το «κατρουλιάρης») και – κακώς- εστίασε τότε μόνο στην επιχειρηματικότητα και την αύξηση του βιοτικού επιπέδου, κοινώς μπίζνες.
Για πλάκα σας αναφέρω ότι το έτος 1929 αστοί Αθηναίοι (προφανώς «δεξιοί») ίδρυσαν τον ΕΟΣ Αθηνών, τον Ελληνικό Ορειβατικό Χιονοδρομικό Σύλλογο Αθηνών. Αργότερα έγινε ευρύ λαϊκό άθλημα, και μετά την μεταπολίτευση, επειδή το ΚΚΕ δεν μπορούσε να πάρει τις εκλογές, διέσπασε τον Σύλλογο ιδρύοντας τον ΣΕΟ (Σύνδεσμο Ελλήνων Ορειβατών). Έτσι στην μισή Ελλάδα έχουμε και ΕΟΣ Ορειβάτες (δηλαδή «δεξιούς» υποτίθεται) και ΣΕΟ Ορειβάτες (Κνίτες υποτίθεται).
Με το πονηρό αυτό σχέδιο, και μέσα από τους πολιτιστικούς Συλλόγους στην Ελλάδα, η αριστερά ΠΕΡΑΣΕ τις κρατικιστικές απόψεις της στο 80-90% του Ελληνικού λαού. Ακόμα και σε ψηφοφόρους της ΝΔ! Εκεί έχασε το παιχνίδι η αστική δεξιά και ο οικονομικός φιλελευθερισμός και επικράτησαν οι κρατιστές Σταμουλοκολλάδες. (Σημείωση: Ο Αείμνηστος Σταμούλος ήταν συμμαθητής μου στο διπλανό θρανίο στο Χαλάνδρι, και αν και «ο θανών δεδικαίωται», σας λέω ότι ήταν το UFO της τάξης).
Κλείνοντας ευχαριστώ θερμά αυτούς που με προσκάλεσαν στο Θεσπρωτικό, και είχα την ευκαιρία να υποστώ θετικές και αρνητικές εμπειρίες. Όλα χρειάζονται. Καλό καλοκαίρι. Δρ. Χαράλαμπος Γκούβας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.