Μεταπώληση ή χαντάκι;
Αγοράζεις το αυτοκίνητο, πρωτίστως, για να το χαρείς εσύ. Τι προσέχεις όμως για να το χαρεί και ο επόμενος; Ή καλύτερα για να χαρείς και εσύ όταν το πουλήσεις στον επόμενο;
Σίγουρα το νέο αυτοκίνητο το προσέχουμε «σαν τα μάτια μας». Μετά από λίγο καιρό όμως η χρήση παίρνει το πάνω χέρι και η φροντίδα έρχεται δεύτερη. Στο πίσω όμως μέρος του μυαλού μας υπάρχει αυτή η ιδέα πως κάποια στιγμή το αγαπητό μας αυτοκίνητο θα περάσει σε δεύτερο ιδιοκτήτη. Υπάρχει καμία στρατηγική για να βεβαιώσει πως εκείνη τη στιγμή θα δώσει πίσω (σε χρήμα) όσο το δυνατόν περισσότερο;
Τι ανεβάζει την τιμή ενός μεταχειρισμένου; Τα λίγα χιλιόμετρα. Σαφώς, αυτό όμως δε σημαίνει πως θα αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και θα το αφήσεις να κάθεται για να το πάρει ο επόμενος με λίγα χιλιόμετρα. Βέβαια υπάρχει και ένα όριο. Αρκετοί κόβουν κάποιες μετακινήσεις για μείωση εξόδων καυσίμου αλλά και χρήσης όπως το σέρβις. Και φυσικά αυτό έχει και τα καλά του στον τελικό λογαριασμό.
Τι άλλο; Η φύλαξη σε κλειστό πάρκινγκ. Κάνει τεράστια διαφορά. Από τη μία ο ήλιος, η βροχή, το χαλάζι, από την άλλη η όξινη βροχή στις πόλεις και οι μικροεπαφές, όλα μαζί παλιώνουν το αυτοκίνητο και το κάνουν να δείχνει θαμπό και κουρασμένο. Δεν έχουν όλοι όμως κλειστό πάρκινγκ.
Το συχνό πλύσιμο; Πιθανώς να βοηθάει να διατηρηθεί η εξωτερική εικόνα καλή αφού απομακρύνει αμέσως βρομιές ή περιττώματα που διαβρώνουν το χρώμα, ενώ κάνουν αμέσως εμφανή χτυπήματα ώστε να αλλάξουμε συνήθειες ή να τα επισκευάσουμε.
Το κάπνισμα στο εσωτερικό; Με το κάπνισμα να μειώνεται σα συνήθεια επιτέλους και στην Ελλάδα, όλο και περισσότερος κόσμος περιμένει από το καινούργιο αυτοκίνητό του να μη μυρίζει σαν τεκές, έστω και αν είναι δεύτερο χέρι. Το να αποφεύγει κανείς να καπνίζει στο αυτοκίνητο έχει και άλλα καλά, αφού το πέσιμο της καύτρας είναι συχνό και αφήνει ανεξίτηλα σημάδια, ενώ και το σετ τασάκι/αναπτήρας παραμένουν καινούργια. Χώρια η στάχτη που ότι και να κάνεις είναι εμφανής.
Και τέλος το «βιβλίο» των σέρβις. Ναι μετράει να φαίνεται πως το αυτοκίνητο είχε καλή αντιμετώπιση, αγάπη και φροντίδα. Το που έγιναν τα σέρβις έχει και αυτό την αξία του, με το αζημίωτο, πιο σημαντικό ίσως όμως είναι το τι ακριβώς περιελάμβανε το καθένα, λεπτομερώς. Καλό είναι επίσης να υπάρχουν και ότι αποδείξεις έχουν μαζευτεί.
Τι άλλο; Εσείς τι κάνετε για να κρατήσετε την ισορροπία ανάμεσα στη δική σας απόλαυση και χρήση αλλά και τη διασφάλιση μιας όσο το δυνατόν καλύτερης πώλησης;
Πηγή: http://www.autotriti.gr
Σίγουρα το νέο αυτοκίνητο το προσέχουμε «σαν τα μάτια μας». Μετά από λίγο καιρό όμως η χρήση παίρνει το πάνω χέρι και η φροντίδα έρχεται δεύτερη. Στο πίσω όμως μέρος του μυαλού μας υπάρχει αυτή η ιδέα πως κάποια στιγμή το αγαπητό μας αυτοκίνητο θα περάσει σε δεύτερο ιδιοκτήτη. Υπάρχει καμία στρατηγική για να βεβαιώσει πως εκείνη τη στιγμή θα δώσει πίσω (σε χρήμα) όσο το δυνατόν περισσότερο;
Τι ανεβάζει την τιμή ενός μεταχειρισμένου; Τα λίγα χιλιόμετρα. Σαφώς, αυτό όμως δε σημαίνει πως θα αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και θα το αφήσεις να κάθεται για να το πάρει ο επόμενος με λίγα χιλιόμετρα. Βέβαια υπάρχει και ένα όριο. Αρκετοί κόβουν κάποιες μετακινήσεις για μείωση εξόδων καυσίμου αλλά και χρήσης όπως το σέρβις. Και φυσικά αυτό έχει και τα καλά του στον τελικό λογαριασμό.
Τι άλλο; Η φύλαξη σε κλειστό πάρκινγκ. Κάνει τεράστια διαφορά. Από τη μία ο ήλιος, η βροχή, το χαλάζι, από την άλλη η όξινη βροχή στις πόλεις και οι μικροεπαφές, όλα μαζί παλιώνουν το αυτοκίνητο και το κάνουν να δείχνει θαμπό και κουρασμένο. Δεν έχουν όλοι όμως κλειστό πάρκινγκ.
Το συχνό πλύσιμο; Πιθανώς να βοηθάει να διατηρηθεί η εξωτερική εικόνα καλή αφού απομακρύνει αμέσως βρομιές ή περιττώματα που διαβρώνουν το χρώμα, ενώ κάνουν αμέσως εμφανή χτυπήματα ώστε να αλλάξουμε συνήθειες ή να τα επισκευάσουμε.
Το κάπνισμα στο εσωτερικό; Με το κάπνισμα να μειώνεται σα συνήθεια επιτέλους και στην Ελλάδα, όλο και περισσότερος κόσμος περιμένει από το καινούργιο αυτοκίνητό του να μη μυρίζει σαν τεκές, έστω και αν είναι δεύτερο χέρι. Το να αποφεύγει κανείς να καπνίζει στο αυτοκίνητο έχει και άλλα καλά, αφού το πέσιμο της καύτρας είναι συχνό και αφήνει ανεξίτηλα σημάδια, ενώ και το σετ τασάκι/αναπτήρας παραμένουν καινούργια. Χώρια η στάχτη που ότι και να κάνεις είναι εμφανής.
Και τέλος το «βιβλίο» των σέρβις. Ναι μετράει να φαίνεται πως το αυτοκίνητο είχε καλή αντιμετώπιση, αγάπη και φροντίδα. Το που έγιναν τα σέρβις έχει και αυτό την αξία του, με το αζημίωτο, πιο σημαντικό ίσως όμως είναι το τι ακριβώς περιελάμβανε το καθένα, λεπτομερώς. Καλό είναι επίσης να υπάρχουν και ότι αποδείξεις έχουν μαζευτεί.
Τι άλλο; Εσείς τι κάνετε για να κρατήσετε την ισορροπία ανάμεσα στη δική σας απόλαυση και χρήση αλλά και τη διασφάλιση μιας όσο το δυνατόν καλύτερης πώλησης;
Πηγή: http://www.autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.