Πρώτη δοκιμή: Toyota C-HR
Merry CH-Ristmas με… «δώρα» την προχωρημένη σχεδίαση, τον high-tech χαρακτήρα και τη διαφορετικότητα σε όλα τα επίπεδα, το Toyota C-HR φέρνει χαρμόσυνα νέα ανατρέποντας τα δεδομένα στην κατηγορία των crossover.
Κακά τα ψέματα, το νέο C-HR που σημαίνει Coupe High Rider, δεν ήρθε απλά για να… έρθει. Αν και από πλευράς μεγέθους τοποθετείται στην μικρομεσαία κατηγορία των crossovers, το C-HR «ξεφεύγει» σχεδιαστικά ανοίγοντας νέα μονοπάτια αισθητικής και προκαλώντας τους υπόλοιπους παίκτες της κατηγορίας.
Φουτουριστικό και ανατρεπτικό
Το C-HR ξεχωρίζει και μπράβο στην Toyota, που τόλμησε να βγάλει στην παραγωγή κάτι που απέχει ελάχιστα από το πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 2014.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Πολιτισμένη λειτουργία, αλλά «χλιαρές» επιδόσεις
O 4κύλινδρος 1,2 λτ. turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό και υδρόψυκτο intercooler, προέρχεται από το Auris και αποδίδει 116 άλογα με 185 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ.
Eσωτερικό: Mοντέρνο, ποιοτικό και high-tech
Στην «προχωρημένη» καμπίνα του Toyota C-HR ξεχωρίζει το ασύμμετρο και ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, με σχετικά απλή διάταξη και ελάχιστους διακόπτες.
Χώροι: `Aνετοι χώροι, αλλά έντονη κουπέ αίσθηση στους πίσω
Η θέση οδήγησης του C-HR είναι εξαιρετική συνδυάζοντας την πανοραμική ορατότητα (προς τα μπροστά τουλάχιστον) των crossover με την αίσθηση ότι «φοράς» το αυτοκίνητο των coupe.
Tεχνολογία: Στο πνεύμα της εποχής
Η νέα πλατφόρμα είναι, σύμφωνα με την Toyota, 65% πιο άκαμπτη και ελαφρύτερη από αυτή που χρησιμοποιεί το Auris σήμερα.
Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου Toyota C-HR με τον 1.200άρη κινητήρα απόδοσης 116 ίππων, όπως και την πρώτη δοκιμή του Ford Edge στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27 Δεκεμβρίου.
Πηγή: autotriti.gr
Κακά τα ψέματα, το νέο C-HR που σημαίνει Coupe High Rider, δεν ήρθε απλά για να… έρθει. Αν και από πλευράς μεγέθους τοποθετείται στην μικρομεσαία κατηγορία των crossovers, το C-HR «ξεφεύγει» σχεδιαστικά ανοίγοντας νέα μονοπάτια αισθητικής και προκαλώντας τους υπόλοιπους παίκτες της κατηγορίας.
Φουτουριστικό και ανατρεπτικό
Το C-HR ξεχωρίζει και μπράβο στην Toyota, που τόλμησε να βγάλει στην παραγωγή κάτι που απέχει ελάχιστα από το πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 2014.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Πολιτισμένη λειτουργία, αλλά «χλιαρές» επιδόσεις
O 4κύλινδρος 1,2 λτ. turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό και υδρόψυκτο intercooler, προέρχεται από το Auris και αποδίδει 116 άλογα με 185 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ.
Eσωτερικό: Mοντέρνο, ποιοτικό και high-tech
Στην «προχωρημένη» καμπίνα του Toyota C-HR ξεχωρίζει το ασύμμετρο και ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, με σχετικά απλή διάταξη και ελάχιστους διακόπτες.
Χώροι: `Aνετοι χώροι, αλλά έντονη κουπέ αίσθηση στους πίσω
Η θέση οδήγησης του C-HR είναι εξαιρετική συνδυάζοντας την πανοραμική ορατότητα (προς τα μπροστά τουλάχιστον) των crossover με την αίσθηση ότι «φοράς» το αυτοκίνητο των coupe.
Tεχνολογία: Στο πνεύμα της εποχής
Η νέα πλατφόρμα είναι, σύμφωνα με την Toyota, 65% πιο άκαμπτη και ελαφρύτερη από αυτή που χρησιμοποιεί το Auris σήμερα.
Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου Toyota C-HR με τον 1.200άρη κινητήρα απόδοσης 116 ίππων, όπως και την πρώτη δοκιμή του Ford Edge στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27 Δεκεμβρίου.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.