Δημιουργούνται Γραφεία Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης Δανειοληπτών

Στην ανάπτυξη δικτύου δομών και υπηρεσιών με σκοπό την ενίσχυση του κοινωνικού κράτους προχωρά η κυβέρνηση.

Το Κυβερνητικό Συμβούλιο Κοινωνικής Πολιτικής κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, υπό τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη, ενέκρινε το σχεδιασμό για τις «Τοπικές και περιφερειακές δομές πρώτης υποδοχής και εξυπηρέτησης πολιτών».

Στο πλαίσιο αυτό αναβαθμίζονται οι εξής δομές και υπηρεσίες:
- Front desk υπουργείου Εργασίας και Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ).
- Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).
- Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης.

Παράλληλα συγκροτούνται οι ακόλουθες νέες δομές και υπηρεσίες:
- Τοπικές Μονάδες Υγείας (Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας - ΠΦΥ).
- Κέντρα Κοινότητας - Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης.
- Γραφεία Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης Δανειοληπτών.
- Δωρεάν νομική υποστήριξη δανειοληπτών με χαμηλά εισοδήματα.

Γ. Δραγασάκης

Κατά την εισήγησή του στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Κοινωνικής Πολιτικής, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης υπογράμμισε ότι τόσο οι δομές που αναδιοργανώνονται όσο και εκείνες που δημιουργούνται, «ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες της κοινωνίας και αφορούν άμεσα τον πολίτη».

«Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε διαδικασίες με ένα μόνο σκοπό, αυτές να είναι στην υπηρεσία της κοινωνίας, να είναι προσιτές στον πολίτη, να τον διευκολύνουν στις καθημερινές ανάγκες και υποθέσεις του», είπε ο Γ. Δραγασάκης και πρόσθεσε ότι στο ΚΥΣΚΟΙΠ θα πρέπει προσδιοριστεί με ακρίβεια πότε και πώς ο πολίτης θα έχει πρόσβαση σε αυτές τις δομές και τις υπηρεσίες, πώς και πότε «χειροπιαστά» θα αντιληφθεί τα οφέλη από το σχεδιασμό αυτό.

Αναφερόμενος στις δράσεις που εγκρίθηκαν από το ΚΥΣΚΟΙΠ και τα βασικά χαρακτηριστικά τους, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης επισήμανε πως:


- Σε όλες τις δομές και υπηρεσίες υπάρχει η διάσταση της τοπικότητας, γίνεται δηλαδή προσπάθεια οι δομές να έχουν έναν τοπικό χαρακτήρα, να είναι παρούσες εκεί που ζει ο κόσμος. Κοινό χαρακτηριστικό τους είναι ότι γίνεται προσπάθεια και δίνεται έμφαση στην εξατομίκευση των υπηρεσιών ούτως ώστε αυτός που έχει τη συγκεκριμένη ανάγκη να μπορεί να εξυπηρετηθεί στοχευμένα στις δομές.
- Δημιουργούνται σημεία πρώτης υποδοχής, κάτι το οποίο λείπει από τη Διοίκηση, εν γένει. Συνήθως, ο πολίτης αντιμετωπίζει μια κατάσταση χαοτική, στο πλαίσιο της οποίας «ο ένας τον στέλνει στον άλλο», είπε ο Γ. Δραγασάκης.
- Η χρήση των νέων τεχνολογιών, η ψηφιακή και τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών ορθά αξιοποιημένες, μπορούν να λειτουργήσουν υποβοηθητικά, καθώς η αυτοματοποίηση πολλών υπηρεσιών προσδίδει αμεσότητα και ταχύτητα.
- Η διαφάνεια και η αποτροπή προσωπικών παρεμβάσεων, διαμεσολαβήσεων είναι βασικός στόχος, και γι? αυτό πρέπει να εξασφαλίζεται ότι οι δομές και οι υπηρεσίες λειτουργούν έτσι ώστε να μη χρειάζονται παρεμβάσεις.
EEA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]