Τι αναζητήσαμε μέσω του Google πιο πολύ το 2016

Εκτός από annus horribilis, ψάξαμε περισσότερο «τι σημαίνει» Brexit και dab (είδος street χορού με χαρακτηριστική κίνηση των χεριών), τι σημαίνει RIP (δηλαδή Rest in Peace, αναπαύσου εν ειρήνη, προφανώς λόγω των πολλών απρόσμενων θανάτων που κατεγράφησαν αυτή τη χρονιά), τι σημαίνει mad και inferno (προφανώς από την ομώνυμη ταινία), τι σημαίνει Hump Day (όρος που περιγράφει την Τετάρτη ως ημέρα στη μέση της εβδομάδας που θα πρέπει να «σκαρφαλώσεις» σαν τον λόφο που θα σε βγάλει στην άλλη πλευρά) και... έκλειψη. Ψάξαμε τέλος τι σημαίνει Kara Sevda (το σίριαλ) και... hotspot.
Οι ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις του 2016 για την Ελλάδα ήταν κατά σειρά το Euro, η μόδα του Pokemon Go που όμως ξεφούσκωσε μετά το καλοκαίρι, ο λαϊκός τραγουδιστής Παντελής Παντελίδης που έφυγε με τραγικό τρόπο από τη ζωή, οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Ρίο, η Eurovision, οι προσφορές των Public κατά την πρόσφατη Black Friday, ο David Bowie, πάλι το Kara Sevda, τα Δίδυμα φεγγάρια (άλλο σίριαλ) και το Brexit. Τη δεκάδα των γεγονότων του 2016 που γκουγκλαρίστηκαν περισσότερο από τους Ελληνες συμπληρώνουν το Euro, η Eurovision, η Black Friday, οι Ολυμπιακοί Αγώνες, το Copa America, τα Οσκαρ, το Καρναβάλι, οι αμερικανικές εκλογές, ο Τελικός Κυπέλλου και το Τσάμπιονς Λιγκ.
Οι διασημότητες που αναζητήθηκαν περισσότερο ήταν οι Παντελίδης και Bowie, ο Γιάννης Χαρούλης και η Γεωργία Αποστόλου (ηθοποιός που επίσης χάθηκε πρόωρα το 2016), ο Πρινς και ο Ντόναλντ Τραμπ, η Νανά Καραγιάννη και ο Αλαν Ρίκμαν, η Αννα Κορακάκη και η Μελάνια Τραμπ.
Οι ταινίες για τις οποίες αναζητήσαμε πληροφορίες ήταν το Deadpool, το Suicide Squad, το The Revenant, το Inferno, το Batman vs. Superman, το Spotlight, το Ενας άλλος κόσμος, Η μοδίστρα, Me before you και το Starwars: The force awakens. Από τηλεοπτικά προγράμματα, ψάξαμε τα Kara Sevda, Δίδυμα φεγγάρια, Πέππα το γουρουνάκι, Ελα στη θέση μου, Το νησί, X Factor 2016, Pablo Escobar, Τύχη βουνό, West World και Outlander.
Κωδικά να θυμίσουμε ότι το 2015, οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις μας στο google περιελάμβαναν τις εκλογές, το δημοψήφισμα και τον Βαρουφάκη, την Αμφίπολη, το Grexit, τα capital controls κ.λπ. Εξαιτίας κυρίως των πολιτικών εξελίξεων και της άμεσης απειλής της εξόδου από την Ευρωπαϊκή Ενωση, το 2015 το λήμμα «Ελλάδα» βρισκόταν ψηλά στις αναζητήσεις στο google παγκοσμίως. Με την απειλή αυτή να απομακρύνεται (τη θέση μας πήρε η Βρετανία), η χώρα μας έχασε λίγο από το διεθνές ενδιαφέρον, συνεχίζοντας όμως να «παίζει» δυναμικά στις αναζητήσεις για διακοπές. Πάντως, οι αναζητήσεις για «διακοπές στην Ελλάδα» κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα φέτος απ’ ό,τι το 2015, με τους Βρετανούς, τους Ιρλανδούς και τους Αμερικανούς να εκδηλώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον διαχρονικά. Οι σχετικές αναζητήσεις παρατηρούνται τη θερινή περίοδο. Τον υπόλοιπο χρόνο, το ενδιαφέρον υποχωρεί για την Ελλάδα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το λήμμα «Christmas in Greece» είχε σημειώσει ρεκόρ τον Δεκέμβριο του 2004, προφανώς λόγω Ολυμπιακών Αγώνων και της διαφήμισης της Ελλάδας. Το μομέντουμ δεν το εκμεταλλευτήκαμε, προφανώς, καθώς έκτοτε η πορεία των σχετικών αναζητήσεων είναι σταθερά πτωτική. Και πάλι οι Αγγλοι και οι Αμερικανοί είναι εκείνοι που περισσότερο απ’ όλους μας γκουγκλάρουν τα Χριστούγεννα.
πηγη Kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.