Επιστρέφει η Mazda;
Mια νέα έκδοση του CX-5 έχει πυροδοτήσει φιλολογία για την επιστροφή της ιαπωνικής φίρμας στην Ελλάδα.
Η Μazda σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο θεωρείται από τις πιο ξεχωριστές mainstream αυτοκινητοβιομηχανίες. Η απουσία τούρμπο downsized βενζινοκινητήρων, η ιδιαίτερη σχεδιαστική γραμμή και η έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά με ταυτόχρονο περιορισμό του βάρους κάνουν την εταιρία από τη Χιροσίμα να ξεχωρίζει.
Στην Ελλάδα δεν απολαμβάνουμε τις αρετές αυτές εδώ και 3 χρόνια, όμως ίσως κάτι να αλλάζει. Αφορμή στάθηκε η ανακοίνωση των Ιαπώνων για 7θεσια έκδοση του μεσαίου τους SUV, του CX-5. Σύμφωνα με τους ίδιους, «το νέο CX-5 αναμένεται να αποτελέσει το εφαλτήριο που θα ενδυναμώσει την παρουσία μας στην Ευρώπη και θα μας επαναφέρει σε αγορές που απουσιάζουμε». Χωρίς να γίνεται απευθείας αναφορά στη χώρα μας, είναι σχεδόν σίγουρο ότι σκιαγραφείται η ελληνική αγορά.
Για να γίνει αυτό, βέβαια, θα χρειαστεί η γκάμα κινητήρων του Mazda3 και του CX-3. To CX-5 εξοπλίζεται με τον δίλιτρο και 2.5 λίτρων βενζινοκινητήρα SkyActiv-G και τον πετρελαιοκινητήρα SkyActiv-D των 2.2 λίτρων. Τέτοιοι κυβισμοί δεν δημιουργούν πρόβλημα στην υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά εδώ ουσιαστικά «κόβονται» στο τελωνείο. Αντιθέτως, τα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου των 1.5 λίτρων ταιριάζουν «γάντι» στις επιταγές της ιδιόμορφης ελληνικής αγοράς.
Περισσότερες πληροφορίες δεν ανακοινώθηκαν, αλλά φαίνεται πως αναμένονται εξελίξεις.
Πηγή: autotriti.gr
Η Μazda σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο θεωρείται από τις πιο ξεχωριστές mainstream αυτοκινητοβιομηχανίες. Η απουσία τούρμπο downsized βενζινοκινητήρων, η ιδιαίτερη σχεδιαστική γραμμή και η έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά με ταυτόχρονο περιορισμό του βάρους κάνουν την εταιρία από τη Χιροσίμα να ξεχωρίζει.
Στην Ελλάδα δεν απολαμβάνουμε τις αρετές αυτές εδώ και 3 χρόνια, όμως ίσως κάτι να αλλάζει. Αφορμή στάθηκε η ανακοίνωση των Ιαπώνων για 7θεσια έκδοση του μεσαίου τους SUV, του CX-5. Σύμφωνα με τους ίδιους, «το νέο CX-5 αναμένεται να αποτελέσει το εφαλτήριο που θα ενδυναμώσει την παρουσία μας στην Ευρώπη και θα μας επαναφέρει σε αγορές που απουσιάζουμε». Χωρίς να γίνεται απευθείας αναφορά στη χώρα μας, είναι σχεδόν σίγουρο ότι σκιαγραφείται η ελληνική αγορά.
Για να γίνει αυτό, βέβαια, θα χρειαστεί η γκάμα κινητήρων του Mazda3 και του CX-3. To CX-5 εξοπλίζεται με τον δίλιτρο και 2.5 λίτρων βενζινοκινητήρα SkyActiv-G και τον πετρελαιοκινητήρα SkyActiv-D των 2.2 λίτρων. Τέτοιοι κυβισμοί δεν δημιουργούν πρόβλημα στην υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά εδώ ουσιαστικά «κόβονται» στο τελωνείο. Αντιθέτως, τα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου των 1.5 λίτρων ταιριάζουν «γάντι» στις επιταγές της ιδιόμορφης ελληνικής αγοράς.
Περισσότερες πληροφορίες δεν ανακοινώθηκαν, αλλά φαίνεται πως αναμένονται εξελίξεις.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.