Κάνεις κάτι από αυτά; Το καταστρέφεις! (Μέρος 2ο)

Είστε καλοί οδηγοί; Και με το αυτοκίνητό σας, τι σχέση έχετε; Το φροντίζετε; Το συντηρείτε; Το προσέχετε; Μήπως όμως έχετε μερικές συνήθειες που χωρίς να το καταλαβαίνετε απλά κάνουν ζημιά στο αυτοκίνητό σας; Για να δούμε.​​​​​​​

Ξεφύγατε από το πρώτο Top 5 συνηθειών που καταστρέφουν το αυτοκίνητό σας; Σας έχουμε άλλες πέντε! Μήπως έχετε κάποιες από αυτές;

No. 5
Αγνοείτε τις ενδείξεις του αυτοκινήτου; Aναψε το λαμπάκι του κινητήρα και το ταμπλό γράφει STOP με κόκκινο, αλλά σας έχει πει ο μάστορας «δεν είναι τίποτα» και πάτε κανονικά; Μήπως να το πάτε σε ένα εξουσιοδοτημένο πριν κάνετε καμιά ζημιά; Βλέπεις μία επίσκεψη για διάγνωση δεν κοστίζει πολύ, αν όμως γίνει η ζημιά, κυρίως όταν μιλάμε για την ένδειξη «Check Engine» θα κοστίσει ο κούκος αηδόνι.

No. 4
Κρεμάτε το χέρι σας πάνω στο λεβιέ των ταχυτήτων; Αν σας φαίνεται ιδιαίτερα βολικό, δεν είστε οι μόνοι, κάνετε όμως ζημιά. Ο λεβιές είναι συνδεδεμένος με μηχανικό τρόπο, ντίζες ή μοχλούς με τα συγχρονιζέ, τη μπριζντιρέκτ και μέρη του κιβωτίου που δεν αντικαθίστανται εύκολα. Το μόνιμο βάρος πάνω στο μοχλό δημιουργεί μετακινήσεις σε μέρη που δεν πρέπει να μετακινούνται όταν είναι σε λειτουργία, παρά μόνο όταν ο συμπλέκτης είναι πατημένος. Δεν θέλετε να πάτε για γενική σασμάν; Βγάλτε το χέρι από το λεβιέ.

No. 3
Το σανιδώνετε με κρύο μοτέρ; Το ξέρετε ότι το λάδι του κινητήρα στραγγίζει στο κάτω μέρος και τα πρώτα λεπτά της λειτουργίας του το μοτέρ είναι στεγνό; Θα πηγαίνατε ποτέ με μοτέρ χωρίς λάδι; Σανίδα; Και όχι, οι υψηλές στροφές δεν ανεβάζουν ούτε τη θερμοκρασία πιο γρήγορα, ούτε ανεβάζουν το λάδι πιο σύντομα. Απλά βάζουν τα μέταλλα να τρίβονται μεταξύ τους, όταν είναι κρύα και με τις μεγαλύτερες ανοχές λόγω συστολής, μετατρέποντας το μοτέρ σας σε γρέζι. Αφήστε το μοτέρ ένα λεπτό να κυκλοφορήσει το λάδι και μετά το ζορίζετε λίγο.

No. 2
Είναι το λαμπάκι του καυσίμου μονίμως αναμμένο; Εντάξει, δεν είναι εύκολο να έχετε το ντεπόζιτο γεμάτο, όταν τα οικονομικά είναι ζόρικα και τα καύσιμα ακριβά. Μπορείτε όμως να το γεμίσετε μία φορά και να ξαναβάζετε όταν φτάνει στη μέση. Έτσι έχετε πάντα καύσιμο, και δεν αφήνετε την αντλία στεγνή. Πολλές αντλίες καυσίμου ψύχονται μένοντας βυθισμένες στο καύσιμο. Όταν η στάθμη είναι μονίμως χαμηλή απλά ζορίζετε την αντλία και φέρνεται μια πιθανή αντικατάστασή της πιο κοντά. Κρατάτε το ντεπόζιτο μισό.

No. 1
Αλλάζετε από νεκρά σε πρώτη, ή πρώτη σε νεκρά εν κινήσει; Εντάξει, το καινούργιο σας αυτοκίνητο έχει συγχρονιζέ όπισθεν και έχει πλάκα να την κουμπώνετε εν κινήσει, όμως μη νομίζετε ότι του αρέσει κιόλας. Αν δεν έχει καν συχρονιζέ, το ακούτε να «φωνάζει» κάθε φορά που αλέθετε τα γρανάζια προσπαθώντας να αλλάξετε από όπισθεν σε πρώτη χωρίς να έχετε σταματήσει τελείως. Σταματήστε. Τελείως, τότε αλλάξτε. Αλλιώς θα αλλάξετε κιβώτιο ή ημιαξόνιο, ότι σπάσει πρώτο.

Ποιες από αυτές τις κακές συνήθειες έχετε; Και πόσο πείθεστε να τις σταματήσετε για να σώσετε το αυτοκίνητό σας;

Πηγή: http://www.autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]