Audi A4 Vs Alfa Romeo Giulia
«Μη μου τους κύκλους τάραττε»! Η νέα Alfa Romeo Giulia ως άλλος Ρωμαίος, δεν διστάζει να «σκοτώσει» τον premium ανταγωνισμό. Το είδαμε πρόσφατα στο συγκριτικό της με την 3άρα της BMW και τώρα την φέρνουμε αντιμέτωπη με το σπουδαίο, Audi A4.
Αudi A4 2,0 TDI S-Tronic
+ Ποιότητα, τεχνολογία, άνεση-ποιότητα κύλισης, κινητήρας-επιδόσεις-κατανάλωση, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
- Συγκρατημένη σχεδίαση, αίσθηση τιμονιού
Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDM Auto
+ Eμφάνιση μέσα έξω, οδηγική αίσθηση, άνεση ανάρτησης, λειτουργία κινητήρα – κιβωτίου, επιδόσεις
- Μη δυνατότητα απενεργοποίησης ESP, κυβισμός κινητήρα, χτύπημα ανάρτησης σε διαδοχικές ανωμαλίες
Η Giulia είναι το αυτοκίνητο που μας γοήτευσε την περασμένη χρονιά και δεν το κρύψαμε ούτε στην δοκιμή της, ούτε στο συγκριτικό της όπου και κέρδισε στα σημεία το «κατεστημένο» της BMW 320 d. Το αειθαλές και πάντα ικανό Audi A4 στην τελευταία του γενιά είναι ότι πιο πλήρες μπορεί να επιλέξει κανείς από την κατηγορία των μεσαίων premium και παρά το γεγονός ότι μεταξύ τους υπάρχουν πολλές «ιδεολογικές» διαφορές, παίζουν στο ίδιο ταμπλό. Βασικότερο σημείο διαφοροποίησης είναι η οδική συμπεριφορά και αυτό επειδή έτσι ορίζει η αρχιτεκτονική τους. Η πισωκίνητη Giulia λοιπόν τα βάζει με τον προσθιοκίνητο «ογκόλιθο», Audi A4.
Πηγή: http://www.autotriti.gr
Αudi A4 2,0 TDI S-Tronic
+ Ποιότητα, τεχνολογία, άνεση-ποιότητα κύλισης, κινητήρας-επιδόσεις-κατανάλωση, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
- Συγκρατημένη σχεδίαση, αίσθηση τιμονιού
Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDM Auto
+ Eμφάνιση μέσα έξω, οδηγική αίσθηση, άνεση ανάρτησης, λειτουργία κινητήρα – κιβωτίου, επιδόσεις
- Μη δυνατότητα απενεργοποίησης ESP, κυβισμός κινητήρα, χτύπημα ανάρτησης σε διαδοχικές ανωμαλίες
Η Giulia είναι το αυτοκίνητο που μας γοήτευσε την περασμένη χρονιά και δεν το κρύψαμε ούτε στην δοκιμή της, ούτε στο συγκριτικό της όπου και κέρδισε στα σημεία το «κατεστημένο» της BMW 320 d. Το αειθαλές και πάντα ικανό Audi A4 στην τελευταία του γενιά είναι ότι πιο πλήρες μπορεί να επιλέξει κανείς από την κατηγορία των μεσαίων premium και παρά το γεγονός ότι μεταξύ τους υπάρχουν πολλές «ιδεολογικές» διαφορές, παίζουν στο ίδιο ταμπλό. Βασικότερο σημείο διαφοροποίησης είναι η οδική συμπεριφορά και αυτό επειδή έτσι ορίζει η αρχιτεκτονική τους. Η πισωκίνητη Giulia λοιπόν τα βάζει με τον προσθιοκίνητο «ογκόλιθο», Audi A4.
Πηγή: http://www.autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.