Νέο πλαίσιο για τα τέλη κυκλοφορίας - Τι θα περιλαμβάνει
Νέο πλαίσιο για τα τέλη κυκλοφορίας επεξεργάζεται η κυβέρνηση, σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου.
Το σχέδιο βρίσκεται υπό επεξεργασία από επιτροπή και θα περιλαμβάνει αλγορίθμους που θα υπολογίσουν την παλαιότητα, την αξία, τις εκπομπές ρύπων, τα κυβικά, προκειμένου να δώσουν πιο αναλογικό αποτέλεσμα σε σχέση με σήμερα.
«Η προσδοκία μας είναι αυτό να ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα, ώστε να ξέρει και η αγορά πώς θα κινηθεί σε σχέση με το αυτοκίνητο» σημείωσε η κ. Παπανάτσιου, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο». Ακόμη, πρόσθεσε ότι επιδίωξη είναι με το νέο πλαίσιο για τα τέλη κυκλοφορίας «κάποιοι να πάρουν τις πινακίδες πίσω», για οχήματα που τα προηγούμενα χρόνια επέλεξαν να ακινητοποιήσουν λόγω του υψηλού κόστους.
Η κ. Παπανάτσιου είπε, επίσης, ότι το αργότερο στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα έχει κοινοποιηθεί η ΚΥΑ για το θέμα της εισαγωγής των POS και η «πρώτη ομάδα επαγγελματιών θα πρέπει να έχει υποχρεωτικά αυτές τις δυνατότητες ηλεκτρονικής πληρωμής μέχρι τις 30 Ιουνίου». Για τον ΕΝΦΙΑ είπε πως «και φέτος θα δούμε ποιες κατηγορίες μπορούμε να επιβαρύνουμε λιγότερο. Είναι μέσα στην προοπτική και το σχεδιασμό του οικονομικού επιτελείου».
Σε ό,τι έχει να κάνει με το περιουσιολόγιο, είπε ότι θα ξεκινήσει να προετοιμάζεται μέσα στο 2017 και «από την αρχή του 2018 θα μπει σε εφαρμογή». «Όλη η κινητή και ακίνητη περιουσία του καθενός θα είναι στο περιουσιολόγιο, που θα χρησιμοποιείται για το 'πόθεν έσχες', για να δικαιολογήσει δαπάνες, οτιδήποτε μπορεί να συγκρίνει και το κράτος και η Ανεξάρτητη Αρχή και το ΥΠΟΙΚ. Εισοδήματα, περιουσία και δοσοληψίες» προσέθεσε.
Τέλος, τόνισε πως για τα μικροποσά που οφείλουν φορολογούμενοι στο Δημόσιο «σίγουρα θα προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση» και σημείωσε: «Αλλά σε αυτή τη φάση πρέπει να τελειώσουμε πρώτα με την αξιολόγηση, να μπει σε ένα κανονικό ρυθμό η οικονομία, να τελειώσουμε και με τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, να δούμε τι ποσά θα μας μείνουν και από 'κει και πέρα πώς θα βοηθήσουμε και τους μικροοφειλέτες να μπορέσουν να κάνουν κάποια διευθέτηση των χρεών τους».
★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr
Το σχέδιο βρίσκεται υπό επεξεργασία από επιτροπή και θα περιλαμβάνει αλγορίθμους που θα υπολογίσουν την παλαιότητα, την αξία, τις εκπομπές ρύπων, τα κυβικά, προκειμένου να δώσουν πιο αναλογικό αποτέλεσμα σε σχέση με σήμερα.
«Η προσδοκία μας είναι αυτό να ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα, ώστε να ξέρει και η αγορά πώς θα κινηθεί σε σχέση με το αυτοκίνητο» σημείωσε η κ. Παπανάτσιου, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο». Ακόμη, πρόσθεσε ότι επιδίωξη είναι με το νέο πλαίσιο για τα τέλη κυκλοφορίας «κάποιοι να πάρουν τις πινακίδες πίσω», για οχήματα που τα προηγούμενα χρόνια επέλεξαν να ακινητοποιήσουν λόγω του υψηλού κόστους.
Η κ. Παπανάτσιου είπε, επίσης, ότι το αργότερο στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα έχει κοινοποιηθεί η ΚΥΑ για το θέμα της εισαγωγής των POS και η «πρώτη ομάδα επαγγελματιών θα πρέπει να έχει υποχρεωτικά αυτές τις δυνατότητες ηλεκτρονικής πληρωμής μέχρι τις 30 Ιουνίου». Για τον ΕΝΦΙΑ είπε πως «και φέτος θα δούμε ποιες κατηγορίες μπορούμε να επιβαρύνουμε λιγότερο. Είναι μέσα στην προοπτική και το σχεδιασμό του οικονομικού επιτελείου».
Σε ό,τι έχει να κάνει με το περιουσιολόγιο, είπε ότι θα ξεκινήσει να προετοιμάζεται μέσα στο 2017 και «από την αρχή του 2018 θα μπει σε εφαρμογή». «Όλη η κινητή και ακίνητη περιουσία του καθενός θα είναι στο περιουσιολόγιο, που θα χρησιμοποιείται για το 'πόθεν έσχες', για να δικαιολογήσει δαπάνες, οτιδήποτε μπορεί να συγκρίνει και το κράτος και η Ανεξάρτητη Αρχή και το ΥΠΟΙΚ. Εισοδήματα, περιουσία και δοσοληψίες» προσέθεσε.
Τέλος, τόνισε πως για τα μικροποσά που οφείλουν φορολογούμενοι στο Δημόσιο «σίγουρα θα προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση» και σημείωσε: «Αλλά σε αυτή τη φάση πρέπει να τελειώσουμε πρώτα με την αξιολόγηση, να μπει σε ένα κανονικό ρυθμό η οικονομία, να τελειώσουμε και με τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, να δούμε τι ποσά θα μας μείνουν και από 'κει και πέρα πώς θα βοηθήσουμε και τους μικροοφειλέτες να μπορέσουν να κάνουν κάποια διευθέτηση των χρεών τους».
★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.