Οι επιχειρήσεις πάνε… social
Ζούμε στην εποχή των Social Media, όπου οι άνθρωποι είναι περισσότερο συνδεδεμένοι από ποτέ. Τα Social Media ή ελληνιστί μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης μεταξύ των ατόμων που τα χρησιμοποιούν, επιτρέποντας τη δημιουργία ατομικών προφίλ, την επικοινωνία με άλλα άτομα, καθώς και την κοινοποίηση τόσο αρχείων ψηφιακής μορφής όσο και προσωπικών σκέψεων ή συναισθημάτων.
Με το πλήθος δυνατοτήτων που προσφέρουν στους χρήστες έχουν αλλάξει δραστικά την έννοια της επικοινωνίας, επηρεάζοντας σημαντικά όχι μόνο τις διαπροσωπικές αλλά και τις επαγγελματικές σχέσεις. Πέρα από τα ατομικά προφίλ, οι επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί την αναγκαιότητα του να διατηρούν και να βελτιώνουν την παρουσία τους στα social media, η οποία είναι τόσο σημαντική όσο και η αναγκαιότητα ύπαρξης μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας, καθώς βελτιώνεται η αναγνωρισιμότητά τους και η δόμηση “εταιρικής ταυτότητας”.
Τα social media, όταν χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας, είναι ένας άκρως αποτελεσματικός τρόπος προσέλκυσης νέων πελατών, διαφήμισης, διατήρησης και καθιέρωσης του brand, αλλά και ανάδειξης της εταιρείας σε αυθεντία στον τομέα που εξειδικεύεται.
Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram και Youtube στην υπηρεσία των επιχειρήσεων, αποτελώντας το κλειδί της επικοινωνίας με τους πελάτες και της αύξησης αυτών. Δίνουν φωνή στην επιχείρηση και επιτρέπουν τη δημιουργία περιεχόμενου που θα έχει απήχηση στους fans και followers. Γιατί όχι;
Tο Facebook σήμερα έχει 800 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Στην Ελλάδα μόνο αριθμεί πάνω από 1.5 εκατομμύριο ενεργούς χρήστες, ενώ το YouTube ακολουθεί με 340.000 και το Twitter με περίπου 85.000, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας Innews.
Το Facebook και Twitter είναι συχνά οι πρώτες πύλες επικοινωνίας που διαβαίνουν οι επιχειρήσεις. Εξυπηρετούν όλους τους παραπάνω στόχους αλλά και την πελατειακή υποστήριξη, αφού επιτρέπουν την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Η Coca Cola, με πάνω από 100.οοο.οοο likes, κατέχει μακράν τα πρωτεία του Facebook, έχοντας καθιερώσει “για τα καλά” το brand της.
Η Cosmote, παράλληλα, με 30.000 περίπου followers στο Twitter έχει δώσει νέα διάσταση στην επικοινωνία με τους πελάτες της, προωθώντας τα προϊόντα της, δράσεις κοινωνικής ευθύνης, αλλά και άμεση πελατειακή υποστήριξη, πέραν του τηλεφωνικού της κέντρου.
Το Instagram, “μπαίνει κι αυτό δυναμικά στο παιχνίδι”, υπενθυμίζοντας ότι “μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις”, και με αυτόν τον τρόπο δίνει προστιθέμενη αξία στο brand μιας επιχείρισης. Η Aegean Airlines, με πλήθος εικόνων από προορισμούς αλλά και κατά την πτήση, έχει απογειώσει, κυριολεκτικά, την αλληλεπίδραση με το επιβατικό της κοινό.
Τέλος, βλέπουμε ακόμα και τις κατασκευαστικές εταιρείες να μη “μένουν έξω από το χορό” των social media. Καλό παράδειγμα αποτελεί η «Ολυμπία Οδός», με πάνω από 1.700 εγγεγραμμένους χρήστες στο Youtube και σχεδόν 900,000 προβολές των βίντεό της έχει αποκτήσει το καλύτερο κανάλι στο είδος του, πετυχαίνοντας την άμεση και διαδραστική ενημέρωση σε σχέση με την πορεία του έργου, καθώς και με την κοινωνική δράση της εταιρείας. Είναι χαρακτηριστικό πως το video για τις σήραγγες της Παναγοπούλας παραμένει μακράν το πιο αγαπημένο video του καναλιού με πάνω από 136.000 views!
Κι όλα αυτά είναι μόνο η αρχή, αν αναλογιστούμε ότι τα social media έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούνται ευρέως την τελευταία πενταετία. Οι εξελίξεις αναμένονται εντυπωσιακές τόσο για το μέλλον και την εξέλιξη των social media, που παρέχουν όλο και πιο ενισχυμένες δυνατότητες, όσο και για τις επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται την κάθε τους νέα πτυχή!
rizopoulospost.com
Με το πλήθος δυνατοτήτων που προσφέρουν στους χρήστες έχουν αλλάξει δραστικά την έννοια της επικοινωνίας, επηρεάζοντας σημαντικά όχι μόνο τις διαπροσωπικές αλλά και τις επαγγελματικές σχέσεις. Πέρα από τα ατομικά προφίλ, οι επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί την αναγκαιότητα του να διατηρούν και να βελτιώνουν την παρουσία τους στα social media, η οποία είναι τόσο σημαντική όσο και η αναγκαιότητα ύπαρξης μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας, καθώς βελτιώνεται η αναγνωρισιμότητά τους και η δόμηση “εταιρικής ταυτότητας”.
Τα social media, όταν χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας, είναι ένας άκρως αποτελεσματικός τρόπος προσέλκυσης νέων πελατών, διαφήμισης, διατήρησης και καθιέρωσης του brand, αλλά και ανάδειξης της εταιρείας σε αυθεντία στον τομέα που εξειδικεύεται.
Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram και Youtube στην υπηρεσία των επιχειρήσεων, αποτελώντας το κλειδί της επικοινωνίας με τους πελάτες και της αύξησης αυτών. Δίνουν φωνή στην επιχείρηση και επιτρέπουν τη δημιουργία περιεχόμενου που θα έχει απήχηση στους fans και followers. Γιατί όχι;
Tο Facebook σήμερα έχει 800 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Στην Ελλάδα μόνο αριθμεί πάνω από 1.5 εκατομμύριο ενεργούς χρήστες, ενώ το YouTube ακολουθεί με 340.000 και το Twitter με περίπου 85.000, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας Innews.
Το Facebook και Twitter είναι συχνά οι πρώτες πύλες επικοινωνίας που διαβαίνουν οι επιχειρήσεις. Εξυπηρετούν όλους τους παραπάνω στόχους αλλά και την πελατειακή υποστήριξη, αφού επιτρέπουν την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Η Coca Cola, με πάνω από 100.οοο.οοο likes, κατέχει μακράν τα πρωτεία του Facebook, έχοντας καθιερώσει “για τα καλά” το brand της.
Η Cosmote, παράλληλα, με 30.000 περίπου followers στο Twitter έχει δώσει νέα διάσταση στην επικοινωνία με τους πελάτες της, προωθώντας τα προϊόντα της, δράσεις κοινωνικής ευθύνης, αλλά και άμεση πελατειακή υποστήριξη, πέραν του τηλεφωνικού της κέντρου.
Το Instagram, “μπαίνει κι αυτό δυναμικά στο παιχνίδι”, υπενθυμίζοντας ότι “μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις”, και με αυτόν τον τρόπο δίνει προστιθέμενη αξία στο brand μιας επιχείρισης. Η Aegean Airlines, με πλήθος εικόνων από προορισμούς αλλά και κατά την πτήση, έχει απογειώσει, κυριολεκτικά, την αλληλεπίδραση με το επιβατικό της κοινό.
Τέλος, βλέπουμε ακόμα και τις κατασκευαστικές εταιρείες να μη “μένουν έξω από το χορό” των social media. Καλό παράδειγμα αποτελεί η «Ολυμπία Οδός», με πάνω από 1.700 εγγεγραμμένους χρήστες στο Youtube και σχεδόν 900,000 προβολές των βίντεό της έχει αποκτήσει το καλύτερο κανάλι στο είδος του, πετυχαίνοντας την άμεση και διαδραστική ενημέρωση σε σχέση με την πορεία του έργου, καθώς και με την κοινωνική δράση της εταιρείας. Είναι χαρακτηριστικό πως το video για τις σήραγγες της Παναγοπούλας παραμένει μακράν το πιο αγαπημένο video του καναλιού με πάνω από 136.000 views!
Κι όλα αυτά είναι μόνο η αρχή, αν αναλογιστούμε ότι τα social media έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούνται ευρέως την τελευταία πενταετία. Οι εξελίξεις αναμένονται εντυπωσιακές τόσο για το μέλλον και την εξέλιξη των social media, που παρέχουν όλο και πιο ενισχυμένες δυνατότητες, όσο και για τις επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται την κάθε τους νέα πτυχή!
rizopoulospost.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.