4 μίνι μοντέλα με 10 έως 11 χιλιάρικα
Τα Citroen C1, Ford Ka+, Renault Twingo και SEAT Mii αποτελούν μια τέλεια λύση για κινηθείς με άνεση μέσα στην πόλη, αφού είναι εξαιρετικά ευέλικτα, οικονομικά σε κατανάλωση και παρέχουν άνετους χώρους για 4 επιβάτες, ενώ η τιμή τους κυμαίνεται από τις 10 έως τις 11.000 ευρώ.
Οι μετακινήσεις εντός πόλης πολλές φορές αποτελούν μαρτύριο λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης, ενώ η εξεύρεση μιας θέσης παρκαρίσματος συχνά μπορεί να μας κοστίσει και πάνω από μισή ώρα. Τι είναι αυτό που αναζητούν λοιπόν όσοι κινούνται σε καθημερινή βάση σε αστικά κέντρα; Μα φυσικά ένα στιλάτο, compact αυτοκίνητο, με πολύ μικρές διαστάσεις, που μπορεί να ελιχθεί σε ελάχιστο χώρο, να παρκάρει με ευκολία σε λίγα τετραγωνικά μέτρα και να επιτρέπει ανέσεις στο εσωτερικό, συγκριτικά με τις εξωτερικές του διαστάσεις. Βέβαια όλα αυτά χωρίς εκπτώσεις στην άνεση ή την ασφάλεια και με ελκυστική τιμή. Τα τέσσερα μοντέλα του θέματός μας, αποτελούν ιδανική λύση για αυτή την περίσταση, προσφέροντας το καθένα κάτι διαφορετικό για να καλύψει τις ανάγκες σας.
Σχεδίαση: Μοντέρνα C1 και Twingo, σοβαρά Mii και Ka+
Κύριο χαρακτηριστικό και των τεσσάρων μοντέλων είναι οι λιλιπούτειες διαστάσεις τους, αφού, με εξαίρεση το Ka+ που έχει μήκος 3,93 μ., κανένα δεν ξεπερνάει τα 3,60 μ. Με άκρως μαζεμένες διαστάσεις (μήκος 3,466 μ.), το C1 διαθέτει παιχνιδιάρικη και μοντέρνα σχεδίαση, με κύριο χαρακτηριστικό της τον μεγάλο μπροστά προφυλαχτήρα που ενσωματώνει τα στρογγυλά φώτα και από πάνω τους, τα λεπτά σώματα. Μοντέρνο είναι και το Twingo, που ειδικά πίσω θυμίζει έντονα το θρυλικό Renault 5, με την αισθητική του να συμβαδίζει με τα σύγχρονα αισθητικά πρότυπα της φίρμας (σήμα, μάσκα). Παράλληλα, το κρυμμένο χερούλι της πίσω πόρτας δε μαρτυράει ότι πρόκειται για 5θυρο μοντέλο. Από την άλλη το Ka+ έχει πιο μαζεμένη σχεδίαση, στην οποία ξεχωρίζουν η μάσκα με τις χρωμιωμένες γρίλιες και το έντονο «νεύρο» της πόρτας του πορτμπαγκάζ, το οποίο σε συνδυασμό με το πλαϊνό νεύρο που διατρέχει το αμάξωμα, κάνει το Ka+ να μοιάζει πιο δυναμικό.
Τέλος το Μii ξεχωρίζει με την «αιχμηρή» σχεδίαση του με κύρια χαρακτηριστικά τα εμπρός φώτα, τα οποία έχουν επιθετική σχεδίαση και πλαισιώνονται από έναν ευμεγέθη προφυλακτήρα, που καταλήγει στη μάσκα της SEAT.
Πηγή: http://www.autotriti.gr/
Οι μετακινήσεις εντός πόλης πολλές φορές αποτελούν μαρτύριο λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης, ενώ η εξεύρεση μιας θέσης παρκαρίσματος συχνά μπορεί να μας κοστίσει και πάνω από μισή ώρα. Τι είναι αυτό που αναζητούν λοιπόν όσοι κινούνται σε καθημερινή βάση σε αστικά κέντρα; Μα φυσικά ένα στιλάτο, compact αυτοκίνητο, με πολύ μικρές διαστάσεις, που μπορεί να ελιχθεί σε ελάχιστο χώρο, να παρκάρει με ευκολία σε λίγα τετραγωνικά μέτρα και να επιτρέπει ανέσεις στο εσωτερικό, συγκριτικά με τις εξωτερικές του διαστάσεις. Βέβαια όλα αυτά χωρίς εκπτώσεις στην άνεση ή την ασφάλεια και με ελκυστική τιμή. Τα τέσσερα μοντέλα του θέματός μας, αποτελούν ιδανική λύση για αυτή την περίσταση, προσφέροντας το καθένα κάτι διαφορετικό για να καλύψει τις ανάγκες σας.
Σχεδίαση: Μοντέρνα C1 και Twingo, σοβαρά Mii και Ka+
Κύριο χαρακτηριστικό και των τεσσάρων μοντέλων είναι οι λιλιπούτειες διαστάσεις τους, αφού, με εξαίρεση το Ka+ που έχει μήκος 3,93 μ., κανένα δεν ξεπερνάει τα 3,60 μ. Με άκρως μαζεμένες διαστάσεις (μήκος 3,466 μ.), το C1 διαθέτει παιχνιδιάρικη και μοντέρνα σχεδίαση, με κύριο χαρακτηριστικό της τον μεγάλο μπροστά προφυλαχτήρα που ενσωματώνει τα στρογγυλά φώτα και από πάνω τους, τα λεπτά σώματα. Μοντέρνο είναι και το Twingo, που ειδικά πίσω θυμίζει έντονα το θρυλικό Renault 5, με την αισθητική του να συμβαδίζει με τα σύγχρονα αισθητικά πρότυπα της φίρμας (σήμα, μάσκα). Παράλληλα, το κρυμμένο χερούλι της πίσω πόρτας δε μαρτυράει ότι πρόκειται για 5θυρο μοντέλο. Από την άλλη το Ka+ έχει πιο μαζεμένη σχεδίαση, στην οποία ξεχωρίζουν η μάσκα με τις χρωμιωμένες γρίλιες και το έντονο «νεύρο» της πόρτας του πορτμπαγκάζ, το οποίο σε συνδυασμό με το πλαϊνό νεύρο που διατρέχει το αμάξωμα, κάνει το Ka+ να μοιάζει πιο δυναμικό.
Τέλος το Μii ξεχωρίζει με την «αιχμηρή» σχεδίαση του με κύρια χαρακτηριστικά τα εμπρός φώτα, τα οποία έχουν επιθετική σχεδίαση και πλαισιώνονται από έναν ευμεγέθη προφυλακτήρα, που καταλήγει στη μάσκα της SEAT.
Πηγή: http://www.autotriti.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.