Η προσχολική αγωγή ΑΝΑΓΚΗ και ΔΙΚΑΙΩΜΑ των παιδιών μας!

Η προσχολική αγωγή ΑΝΑΓΚΗ και ΔΙΚΑΙΩΜΑ των παιδιών μας!
Όλοι στον αγώνα για μόνιμη και σταθερή δουλειά. Καμιά Απόλυση.

Εργαζόμενες, εργαζόμενοι  στους παιδικούς
σταθμούς.
Καθημερινά δίνετε τη μάχη μέσα σε αντίξοες συνθήκες να προσφέρετε παιδαγωγικό έργο, να στηρίξετε τις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας, να υπερασπιστείτε το αυτονόητο δικαίωμα του παιδιού να εντάσσεται σε ένα οργανωμένο πλαίσιο για να κοινωνικοποιείται και να διαμορφώνει το σωστό υπόβαθρο που θα κρίνει τη συνολική μαθησιακή, και όχι μόνο, πορεία του.              
ΚΑΘΟΛΙΚΟΤΗΤΑ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
 Η αναγνώριση της υποχρεωτικότητας έχει να κάνει με την ευθύνη του κράτους. Το κράτος θα καλύψει τις ανάγκες, θα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές, θα προσλάβει μόνιμο προσωπικό ώστε να παρέχεται δημόσια και δωρεάν αλλιώς είναι αδειανό πουκάμισο και στέλνει πελατεία στους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς και στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία, σημαίνει:
Το κράτος υποχρεώνεται να αναγνωρίσει το επιστημονικό έργο που επιτελείται, στους παιδικούς σταθμούς και τα νηπιαγωγεία και να αναπτύσσει όλες τις προϋποθέσεις για την στήριξη του .
Το κράτος υποχρεώνεται να αναγνωρίσει τις σύγχρονες ανάγκες του παιδιού της προσχολικής ηλικίας και να τις ικανοποιήσει.
Το κράτος υποχρεώνεται να προσλάβει χιλιάδες μόνιμο προσωπικό παιδαγωγικό και βοηθητικό.
Το κράτος υποχρεώνεται να διαμορφώσει ενιαίο παιδαγωγικό πρόγραμμα με στόχους που να ανταποκρίνονται στις πραγματικές αναπτυξιακές ανάγκες των παιδιών και το ανάλογο ενιαίο πρόγραμμα σπουδών των παιδαγωγών.
Και επειδή τόσο αυτή η κυβέρνηση όσο και οι προηγούμενες δε θυσιάζουν τα κέρδη των καπιταλιστών για να καλύψουν αυτές τις ανάγκες, γι’ αυτό και δε θεσμοθετούν την υποχρεωτική φοίτηση. Γι’ αυτό μετά την εξαγγελία του Υπουργού, ΑΝΘΡΑΚΑΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ, καθώς παρέπεμψε το ζήτημα της υποχρεωτικότητας στο μέλλον, όταν το επιτρέψει η καπιταλιστική ανάπτυξη. Μόνο  που αυτή θα καπνίζει στα αποκαΐδια των δικαιωμάτων μας και των αναγκών του παιδιού. Μ αυτή την έννοια και από αυτή την σκοπιά είναι δικαιολογημένη και η ανησυχία που έχει δημιουργηθεί στον κλάδο.
Σε αυτές τις συνθήκες, η πλειοψηφία της ΠΟΕ – ΟΤΑ μαζί με το «επιστημονικό» και ταυτόχρονα κυβερνητικό δεκανίκι τους, τον ΠΑΣΥΒΝ, επιλέγει να ανοίξει μια αντιπαράθεση που ΒΟΛΕΥΕΙ την κυβέρνηση και διακυβεύει τα δικά μας δικαιώματα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα. Αφήνουν στην άκρη μια σειρά από σοβαρά ζητήματα που έχουν ανοίξει (πχ πρόταση ΚΕΔΕ για αλλαγή πρότυπου κανονισμού λειτουργίας) μας καλεί να παλέψουμε ενάντια στην υποχρεωτικότητα της προσχολικής αγωγής και το επενδύει με «επιστημονικά» επιχειρήματα ουσιαστικά μας βάζει ενάντια στα σύγχρονα δικαιώματα του παιδιού της προσχολικής ηλικίας. Η υποχρεωτικότητα είναι πάγιο και χρόνιο αίτημα όλων των συνδικάτων της χώρας και όλων των ενώσεων γονέων. Η ΠΟΕ - ΟΤΑ με τα αιτήματα αυτά ξεπλένει την κυβέρνηση.
Άξιοι στυλοβάτες της κυβερνητικής πολιτικής η πλειοψηφία της ΠΟΕ – ΟΤΑ, μαζί με την ΠΑΣΥΒΝ έβγαλαν την αγιαστούρα για να μας πείσουν τι καλά που είναι όλα καμωμένα στα σαλόνια της καπιταλιστικής Ευρώπης!!
Ας μιλήσουμε επιστημονικά λοιπόν, με νούμερα από την Έκθεση του Ευρωπαϊκού Δικτύου Ευρυδίκη (2013) για την κατάσταση στην προσχολική αγωγή σε όλη την Ευρώπη: 32.000.000 παιδιά προσχολικής ηλικίας ή αλλιώς το 25% στις 28 χώρες της ΕΕ ζουν κάτω από το όριο της φτώχιας.
Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες οι δομές τις προσχολικής  δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες που υπάρχουν. Μόνο σε 4 από τις 28 χώρες καταγράφεται σωστή αναλογία ανάμεσα στην προσφορά και στη ζήτηση. Ζήτηση που πληρώνεται ακριβά από τους γονείς. Για το 1/3 των χωρών είναι δύσκολο για του γονείς να βρουν μια θέση σε μια προσχολική δομή ακόμα και για τα μεγαλύτερα παιδιά, τριών και τεσσάρων χρόνων.
Μόλις στο 15%, στο μέσο όρο όλων των χωρών,  τα παιδιά κάτω των 3 χρόνων συμμετέχουν σε κάποια δομή.
Σε όλες σχεδόν τις χώρες της ΕΕ το παιδαγωγικό προσωπικό στις μικρές ηλικίες είναι απόφοιτοι μεταλυκειακών αδιαβάθμητων σχολών.
Στην Ελλάδα κάθε χρόνο χιλιάδες παιδιά μένουν έξω από την προσχολική αγωγή είτε τα 40.000 του ΕΣΠΑ είτε τα παιδιά των ανέργων. Την ίδια ώρα το 86% των παιδικών σταθμών είναι υπεράριθμα και το 68% λειτουργεί με ελλείψεις προσωπικού. Η ίδια κατάσταση και στα νηπιαγωγεία όπου τα τελευταία 6 χρόνια έκλεισαν πάνω από 550 νηπιαγωγεία με την διαδικασία των συγχωνεύσεων.
Αυτή είναι η καθολικότητα που «ελευθέρα» απολαμβάνουν παιδιά και γονείς στις χώρες της ΕΕ!!
ΑΞΙΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΠΑΣΥΒΝ – πλειοψηφία της ΠΟΕ-ΟΤΑ.
Διεκδικούμε:
Καμιά απόλυση εργαζομένου. Μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων στους Σταθμούς χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Προσλήψεις πάρα πέρα του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων σε παιδαγωγικό, βοηθητικό προσωπικό, με πλήρη μισθολογικά - εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα για όλους.
Αποκλειστικά Κρατικούς Δημόσιους Δωρεάν παιδικούς σταθμούς. Με γενναία και αποκλειστική χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό. Όλα τα παιδιά στους παιδικούς σταθμούς, κανένας αποκλεισμός προνήπιου από την στιγμή που δεν διασφαλίζονται προϋποθέσεις για την υλοποίηση της 2χρονης προσχολικής, με σύγχρονες και τις επιβεβλημένες για το παιδί συνθήκες.  Κατάργηση κάθε εισφοράς των γονιών.
Να ολοκληρωθεί άμεσα ο έλεγχος καταλληλόλητας των Παιδικών Σταθμών και να εκπονηθεί ταχύτατα πρόγραμμα επισκευών και άλλων αναγκαίων παρεμβάσεων. Δημιουργία νέων παιδικών σταθμών, τόσων που να καλύπτουν τις ανάγκες όλων των παιδιών. Αποκλειστική διάθεση των ευρωπαϊκών κονδυλίων για την επέκταση και ενίσχυση των δημόσιων δομών και όχι χρηματοδότηση των ιδιωτών.
Προτεραιότητα για τα παιδιά των μονογονεϊκών οικογενειών, των ανέργων, των μεταναστών,  των φτωχών αυτοαπασχολουμένων που σήμερα δεν μπορούν να καταγραφούν ούτε καν στους καταλόγους των ανέργων, των φτωχών αγροτών.
Ενιαίο, παιδαγωγικά αναβαθμισμένο και επιστημονικά θεμελιωμένο πρόγραμμα αγωγής και φροντίδας του παιδιού με βάση τις ανάγκες της κάθε ηλικίας ώστε να αναπτύσσεται σωματικά, νοητικά, και να κοινωνικοποιείται ομαλά το παιδί.
Ενιαίες Παιδαγωγικές σχολές, με τμήματα προσχολικής ηλικίας που θα αποφοιτούν οι παιδαγωγοί αυτής της ηλικίας και θα έχουν τις γνώσεις και την παιδαγωγική κατάρτιση για να δουλέψουν με κάθε ηλικιακή ομάδα της προσχολικής ηλικίας.
Περιοδική επιστημονική, παιδαγωγική επιμόρφωση των παιδαγωγών, μέσα από τα παιδαγωγικά τμήματα προσχολικής ηλικίας,  με ευθύνη του κράτους.
Να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για τις συνθήκες υγιεινής, ασφάλειας και διατροφής των παιδιών στους Σταθμούς, με ευθύνη και έλεγχο του κράτους και των αρμόδιων δημοσίων υπηρεσιών υγείας. Ολοκληρωμένο, πλούσιο, ποιοτικό πρόγραμμα διατροφής με βάση τις αναπτυξιακές ανάγκες κάθε ηλικίας.

Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ!

ΔΑΣ - ΟΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]