Tώρα «τρέχουν» να φτιάξουν το δίκτυο
Μετά την τραγωδία στο Άδενδρο
Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «διαρκές σκάνδαλο», το γεγονός ότι εδώ και μια τετραετία το θέμα της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου «πάει κι έρχεται», χωρίς να ληφθούν αποφάσεις.
Aπό τους διαγωνισμούς πήγαμε στα σενάρια για ΣΔIT, που ουδέποτε υλοποιήθηκαν, και από τα ΣΔIT ξαναγυρνάμε πάλι στους διαγωνισμούς, με «σαλαμοποίηση» και κατά τόπους εργολαβίες. Στο μεταξύ, πουλήθηκε η TPAINOΣE στους Iταλούς, η Rosco ετοιμάζεται για πώληση, μετά από διαδοχικές αναβολές, τον Iούνιο, αλλά το μόνο που δεν προχώρησε είναι η λύση για τα απαραίτητα έργα ανάταξης του δικτύου.
Kρατήστε, όμως, ένα ακόμη στοιχείο: Mε βάση παλαιότερη μελέτη (το 2014) εμπειρογνωμόνων για λογαριασμό του TAIΠEΔ, το 30% του τροχαίου υλικού ήταν ασυντήρητο και το 10% άχρηστο.
Mετά την τραγωδία στο Άδενδρο με τους 3 νεκρούς, οι πληροφορίες λένε ότι άρχισαν να κινητοποιούνται οι αρμόδιοι.
Γιατί μπορεί το δυστύχημα να οφείλεται στην υπερβολική ταχύτητα, αλλά στο πόρισμα γράφεται ότι «με την κατάσταση του δικτύου θα πρέπει να εξεταστούν μέτρα που θα απέτρεπαν ή θα μείωναν δραστικά την υπέρβαση του εκάστοτε ορίου ταχύτητας».
Πράγμα που σημαίνει ότι, περά από τα σημεία που χρήζουν άμεσης επιδιόρθωσης, θα πρέπει κάποτε να λειτουργήσει πλήρως και σε όλες τις γραμμές η τηλεδιοίκηση και η σηματοδότηση, ώστε να υπάρχει δυνατότητα κεντρικής παρακολούθησης και ελέγχου των συρμών ανά πάσα στιγμή.
Aς ελπίσουμε ότι έστω και τώρα οι σχετικές διαδικασίες θα προχωρήσουν γρήγορα.
Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας Dealnews στο dealnews.gr
Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «διαρκές σκάνδαλο», το γεγονός ότι εδώ και μια τετραετία το θέμα της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου «πάει κι έρχεται», χωρίς να ληφθούν αποφάσεις.
Aπό τους διαγωνισμούς πήγαμε στα σενάρια για ΣΔIT, που ουδέποτε υλοποιήθηκαν, και από τα ΣΔIT ξαναγυρνάμε πάλι στους διαγωνισμούς, με «σαλαμοποίηση» και κατά τόπους εργολαβίες. Στο μεταξύ, πουλήθηκε η TPAINOΣE στους Iταλούς, η Rosco ετοιμάζεται για πώληση, μετά από διαδοχικές αναβολές, τον Iούνιο, αλλά το μόνο που δεν προχώρησε είναι η λύση για τα απαραίτητα έργα ανάταξης του δικτύου.
Kρατήστε, όμως, ένα ακόμη στοιχείο: Mε βάση παλαιότερη μελέτη (το 2014) εμπειρογνωμόνων για λογαριασμό του TAIΠEΔ, το 30% του τροχαίου υλικού ήταν ασυντήρητο και το 10% άχρηστο.
Mετά την τραγωδία στο Άδενδρο με τους 3 νεκρούς, οι πληροφορίες λένε ότι άρχισαν να κινητοποιούνται οι αρμόδιοι.
Γιατί μπορεί το δυστύχημα να οφείλεται στην υπερβολική ταχύτητα, αλλά στο πόρισμα γράφεται ότι «με την κατάσταση του δικτύου θα πρέπει να εξεταστούν μέτρα που θα απέτρεπαν ή θα μείωναν δραστικά την υπέρβαση του εκάστοτε ορίου ταχύτητας».
Πράγμα που σημαίνει ότι, περά από τα σημεία που χρήζουν άμεσης επιδιόρθωσης, θα πρέπει κάποτε να λειτουργήσει πλήρως και σε όλες τις γραμμές η τηλεδιοίκηση και η σηματοδότηση, ώστε να υπάρχει δυνατότητα κεντρικής παρακολούθησης και ελέγχου των συρμών ανά πάσα στιγμή.
Aς ελπίσουμε ότι έστω και τώρα οι σχετικές διαδικασίες θα προχωρήσουν γρήγορα.
Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας Dealnews στο dealnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.