Εντυπωσιακό: Μηδενίστηκαν τα θανατηφόρα τροχαία με τη λειτουργία της Ιόνιας Οδού
Γράφει ο Γιάννης Καραγιάννης στο ypodomes.com:
Η χθεσινή παράδοση του τμήματος της Ιόνιας Οδού Αμφιλοχία-Άρτα μας φέρνει πολύ κοντά στην οριστική ολοκλήρωση του έργου στον αυτοκινητόδρομο. Πλέον απομένει μόνο το βόρειο τμήμα από την Πέρδικα μέχρι την Εγνατία, τμήμα που όπως όλα δείχνουν θα δοθεί μέχρι τις αρχές Αυγούστου.
Για αυτό το λόγο προκειμένου να κουμπώσει το τελευταίο τμήμα με το τμήμα Πέρδικα-Άρτα από σήμερα κόβεται από την κυκλοφορία και για τις επόμενες 5 μέρες. Στο διάστημα αυτό θα λειτουργεί κανονικά το τμήμα Αντίρριο-Άρτα.
Με την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στη λειτουργία του νέου άξονα και τις ευεργετικές επιδράσεις που έχει στις οδικές μεταφορές. Το πρώτο τέτοιο δείγμα έρχεται από το πεδίο της οδικής ασφάλειας καθώς σύμφωνα με στελέχη της παραχωρησιούχου στο ypodomes.com από την εκκίνηση λειτουργίας του πρώτου τμήματος στο τέλος του έτους μέχρι και σήμερα έχουμε μηδενικά θανατηφόρα δυστυχήματα και ελάχιστα τροχαία ατυχήματα.
Αυτό σημαίνει ότι ο δρόμος κάνει πραγματικότητα τις στατιστικές που μιλούν για ελαχιστοποίηση των ατυχημάτων σε αυτοκινητόδρομους. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η παλαιά πλέον εθνική οδός Αντίρριο-Ιωάννινα, ήταν μία από τις μεγαλύτερες καρμανιόλες της χώρας και όπως παρατήρησε και ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης στην ομιλία του κατά τη διάρκεια της τελετής παράδοσης του δρόμου «ο δρόμος που έχει πολλαπλάσια εικονοστάσια από χιλιόμετρα».
Αυτή η μεγάλη θετική είδηση δείχνει και για ποιο λόγο τελικά κατασκευάζονται αυτοί οι μεγάλοι εθνικοί άξονες, καθώς πέρα από το ζήτημα της ταχύτητας, της άνεσης και της μείωσης της χρονοαπόστασης τελικά συμβάλουν τα μέγιστα στην αύξηση της οδικής ασφάλειας και της προστασίας της ανθρώπινης ζωής.
Τώρα θα περιμένουμε να φτάσουμε μέχρι το τέλος του έτους όποου θα έχουμε ένα πρώτο δείγμα λειτουργίας της Ιόνιας Οδού ως πλήρους αυτοκινητόδρομου προκειμένου να έχουμε πιο σαφή αποτελέσματα και να δούμε το επίπεδο μείωσης των θανατηφόρων δυστυχημάτων αλλά και των ατυχημάτων.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Η χθεσινή παράδοση του τμήματος της Ιόνιας Οδού Αμφιλοχία-Άρτα μας φέρνει πολύ κοντά στην οριστική ολοκλήρωση του έργου στον αυτοκινητόδρομο. Πλέον απομένει μόνο το βόρειο τμήμα από την Πέρδικα μέχρι την Εγνατία, τμήμα που όπως όλα δείχνουν θα δοθεί μέχρι τις αρχές Αυγούστου.
Για αυτό το λόγο προκειμένου να κουμπώσει το τελευταίο τμήμα με το τμήμα Πέρδικα-Άρτα από σήμερα κόβεται από την κυκλοφορία και για τις επόμενες 5 μέρες. Στο διάστημα αυτό θα λειτουργεί κανονικά το τμήμα Αντίρριο-Άρτα.
Με την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στη λειτουργία του νέου άξονα και τις ευεργετικές επιδράσεις που έχει στις οδικές μεταφορές. Το πρώτο τέτοιο δείγμα έρχεται από το πεδίο της οδικής ασφάλειας καθώς σύμφωνα με στελέχη της παραχωρησιούχου στο ypodomes.com από την εκκίνηση λειτουργίας του πρώτου τμήματος στο τέλος του έτους μέχρι και σήμερα έχουμε μηδενικά θανατηφόρα δυστυχήματα και ελάχιστα τροχαία ατυχήματα.
Αυτό σημαίνει ότι ο δρόμος κάνει πραγματικότητα τις στατιστικές που μιλούν για ελαχιστοποίηση των ατυχημάτων σε αυτοκινητόδρομους. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η παλαιά πλέον εθνική οδός Αντίρριο-Ιωάννινα, ήταν μία από τις μεγαλύτερες καρμανιόλες της χώρας και όπως παρατήρησε και ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης στην ομιλία του κατά τη διάρκεια της τελετής παράδοσης του δρόμου «ο δρόμος που έχει πολλαπλάσια εικονοστάσια από χιλιόμετρα».
Αυτή η μεγάλη θετική είδηση δείχνει και για ποιο λόγο τελικά κατασκευάζονται αυτοί οι μεγάλοι εθνικοί άξονες, καθώς πέρα από το ζήτημα της ταχύτητας, της άνεσης και της μείωσης της χρονοαπόστασης τελικά συμβάλουν τα μέγιστα στην αύξηση της οδικής ασφάλειας και της προστασίας της ανθρώπινης ζωής.
Τώρα θα περιμένουμε να φτάσουμε μέχρι το τέλος του έτους όποου θα έχουμε ένα πρώτο δείγμα λειτουργίας της Ιόνιας Οδού ως πλήρους αυτοκινητόδρομου προκειμένου να έχουμε πιο σαφή αποτελέσματα και να δούμε το επίπεδο μείωσης των θανατηφόρων δυστυχημάτων αλλά και των ατυχημάτων.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Labels:
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.