Χτίζουν σταθμούς διοδίων στην Εγνατία...που σκοπεύουν να γκρεμίσουν...
Για την απόσταση που χρειάζεται να διανύσει ένα ΙΧ από τον Βόλο έως την Λάρισα, σήμερα οι οδηγοί καταβάλλουν περίπου 4 ευρώ στα...
διόδια του Μοσχοχωρίου. Εάν η χρέωση ήταν αναλογική με βάση τη διανυόμενη απόσταση τότε το κόστος για την διαδρομή των περίπου 60 χιλιομέτρων θα ήταν μόλις 2 ευρώ.
Το παράδειγμα αυτό χρησιμοποιούν στο υπουργείο Υποδομών για να καταδείξουν την αναγκαιότητα των αναλογικών διοδίων, που επικαλείται συχνά ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Το υπουργείο δια της νεοσύστατης Υπηρεσίας Οδικών Τελών με επικεφαλής τον κ. Αθανάσιο Δημακαράκο ετοιμάζεται να προκηρύξει άμεσα τον διαγωνισμό για την επιλογή του αναδόχου που θα εγκαταστήσει ένα δορυφορικό σύστημα πληρωμής διοδίων. Στόχος είναι η εφαρμογή του, σε πρώτη φάση, στην Εγνατία Οδό από το β΄ εξάμηνο του 2018, με απώτερο σκοπό να επεκταθεί σταδιακά και στο υπόλοιπο εθνικό δίκτυο.
Όπως λένε αρμόδιες πηγές που βρίσκονται πολύ κοντά στον σχεδιασμό, είναι ένα σύστημα που ταιριάζει στην Εγνατία. Η εταιρεία σε 650 χιλιόμετρα λειτουργεί μόλις οκτώ σταθμούς ενώ όπως επισημαίνουν, αν και έχει προμηθευτεί πομποδέκτες δεν τους χρησιμοποιεί! Την ίδια στιγμή για την εγκατάσταση κάθε σταθμού (από 38 νέους που έχει προβλέψει το ΤΑΙΠΕΔ) διοίκηση και εργολάβοι κυριολεκτικά ματώνουν από τις αντιδράσεις και τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων.
Υπάρχουν μερικά παράδοξα στο νέο σχεδιασμό, τα οποία αξίζει να επισημάνουμε. Το γεγονός ότι οι σταθμοί διοδίων δεν έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα, θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι ευνοεί την συνταγή των αναλογικών διοδίων αφού θα είναι ένα ξεκίνημα σχεδόν από μηδενική βάση. Πώς όμως μπορείς να σχεδιάσεις χιλιομετρική χρέωση και ταυτόχρονα να εγκαθιστάς και νέους συμβατικούς σταθμούς; Αυτή τη δύσκολη άσκηση καλείται να επιλύσει τελευταία η διοίκηση της Εγνατία Οδός...
via:nonews-news.blogspot.gr
πηγη newmoney.gr
διόδια του Μοσχοχωρίου. Εάν η χρέωση ήταν αναλογική με βάση τη διανυόμενη απόσταση τότε το κόστος για την διαδρομή των περίπου 60 χιλιομέτρων θα ήταν μόλις 2 ευρώ.
Το παράδειγμα αυτό χρησιμοποιούν στο υπουργείο Υποδομών για να καταδείξουν την αναγκαιότητα των αναλογικών διοδίων, που επικαλείται συχνά ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Το υπουργείο δια της νεοσύστατης Υπηρεσίας Οδικών Τελών με επικεφαλής τον κ. Αθανάσιο Δημακαράκο ετοιμάζεται να προκηρύξει άμεσα τον διαγωνισμό για την επιλογή του αναδόχου που θα εγκαταστήσει ένα δορυφορικό σύστημα πληρωμής διοδίων. Στόχος είναι η εφαρμογή του, σε πρώτη φάση, στην Εγνατία Οδό από το β΄ εξάμηνο του 2018, με απώτερο σκοπό να επεκταθεί σταδιακά και στο υπόλοιπο εθνικό δίκτυο.
Όπως λένε αρμόδιες πηγές που βρίσκονται πολύ κοντά στον σχεδιασμό, είναι ένα σύστημα που ταιριάζει στην Εγνατία. Η εταιρεία σε 650 χιλιόμετρα λειτουργεί μόλις οκτώ σταθμούς ενώ όπως επισημαίνουν, αν και έχει προμηθευτεί πομποδέκτες δεν τους χρησιμοποιεί! Την ίδια στιγμή για την εγκατάσταση κάθε σταθμού (από 38 νέους που έχει προβλέψει το ΤΑΙΠΕΔ) διοίκηση και εργολάβοι κυριολεκτικά ματώνουν από τις αντιδράσεις και τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων.
Υπάρχουν μερικά παράδοξα στο νέο σχεδιασμό, τα οποία αξίζει να επισημάνουμε. Το γεγονός ότι οι σταθμοί διοδίων δεν έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα, θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι ευνοεί την συνταγή των αναλογικών διοδίων αφού θα είναι ένα ξεκίνημα σχεδόν από μηδενική βάση. Πώς όμως μπορείς να σχεδιάσεις χιλιομετρική χρέωση και ταυτόχρονα να εγκαθιστάς και νέους συμβατικούς σταθμούς; Αυτή τη δύσκολη άσκηση καλείται να επιλύσει τελευταία η διοίκηση της Εγνατία Οδός...
via:nonews-news.blogspot.gr
πηγη newmoney.gr
Labels:
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.