Γιατί φοβάται η VW την Tesla;
Γιατί η VW τα βάζει με την Tesla όταν οι δύο μάρκες δεν βρίσκονται σε καμία αγορά αντιμέτωπες η μία με την άλλη;
Τι μπορεί να χωρίζει δύο μάρκες που απέχουν πολλά μηδενικά σε αριθμούς, είτε μιλάμε για παραγωγή, πωλήσεις ή κέρδη; Γιατί η VW τα βάζει με την Tesla όταν οι δύο μάρκες δεν βρίσκονται σε καμία αγορά αντιμέτωπες η μία με την άλλη;
Ο επικεφαλής της VW, Ματίας Μίλερ ακούστηκε να τα «χώνει» στην Tesla σε ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή και όλοι απόρησαν. Γιατί ενοχλείται η VW από την Tesla; Τι την πείραξε;
Ο Μίλερ χαρακτηριστικά συνέκρινε τις δύο μάρκες λέγοτας «εμείς πουλάμε 11.000.000 αυτοκίνητα το χρόνο, η Tesla 80.000 κι ούτε». Και συνέχισε αναφερόμενος στα κέρδη της εταιρείας του, λέγοντας πως «φτάνουν τα 13 με 14 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο, τη στιγμή που η Tesla χάνει εκατομμύρια κάθε τρίμηνο, και απολύει εργάτες». Με βάση αυτό το τελευταίο, ο Μίλερ ειρωνεύτηκε την κοινωνική πολιτική της Tesla λέγοντας «ήμαρτον, μην συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια».
Όμως την σύγκριση κυρίως την έκανε ο ίδιος απαντώντας σε ερώτημα που ο δημοσιογράφος του έθεσε σε σχέση με τα ζητήματα που αντιμετωπίζει η μάρκα του. Φυσικά το μεγάλο ζήτημα είναι το σκάνδαλο ντίζελ που στοιχίζει στο γερμανικό όμιλο πολλά δισεκατομμύρια, μερικά από τα στελέχη του βρίσκονται ήδη στη φυλακή και θα ακολουθήσουν κι άλλα, αλλά και μειωμένη ζήτηση των μοντέλων στην αγορά που συνάδει με μία γενική τάση απαξίωση της μάρκας σε ότι έχει να κάνει με την κοινωνική της πολιτική. Εξάλλου όταν «κλέβεις» στους ρύπους, κλέβεις από όλους.
Γιατί όμως η Tesla;
Βλέπεις η Tesla έχει σήμερα την καλή εικόνα που της επιτρέπει η ηλεκτροκίνηση, ο νεωτερισμός και η καινοτομία, ενώ φυσικά έχει και μεγάλη απήχηση, κυρίως στις αγορές των ΗΠΑ και της βόρειας Ευρώπης. Και μπορεί να πουλάει «μόνο» 80.000 αυτοκίνητα, όπως ειρωνεύτηκε ο Μίλερ, όμως η αλήθεια είναι ότι πουλάει πολλά περισσότερα από ότι η VW. Πολύ περισσότερα, όταν μιλάμε για ηλετκρικά. Και υπό αυτό το πρίσμα οι δύο μάρκες όχι μόνο ανταγωνίζονται, αλλά ανταγωνίζονται στις δύο πιο ανταγωνιστικές αγορές, τις δύο αγορές με την περισσότερη αίγλη αλλά και τις δύο αγορές όπου μπορούν να πουλήσουν τα μοντέλα με τα μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους, τα premium μοντέλα.
Έχει να φοβηθεί τίποτε η VW από την Tesla; Ποιός ξέρει, πάντως ο βοσκός φυλάει το πρόβατα και ο Μίλερ σίγουρα φυλάει τη μάρκα του γιατί παρά τις τεράστιες διαφορές σε μεγέθη, εν όψει τέτοιων ριζικών αλλαγών στην αυτοκινητοβιομηχανία, κανείς δεν ξέρει πότε και πόσο θα αλλάξει κάτι.
Εσείς όμως τι λέτε; Έχει η VW να φοβηθεί τίποτε; Ειδικότερα από μία μικρή μάρκα σαν την Tesla; Ή μήπως όταν έρχεται η συζήτηση στα ηλεκτρικά, τα αυτοκίνητα που θα παράγουν όλοι σε 10 χρόνια, η Tesla είναι η μεγάλη μάρκα και η VW η μικρή; Τι λέτε;
autotriti.gr
Τι μπορεί να χωρίζει δύο μάρκες που απέχουν πολλά μηδενικά σε αριθμούς, είτε μιλάμε για παραγωγή, πωλήσεις ή κέρδη; Γιατί η VW τα βάζει με την Tesla όταν οι δύο μάρκες δεν βρίσκονται σε καμία αγορά αντιμέτωπες η μία με την άλλη;
Ο επικεφαλής της VW, Ματίας Μίλερ ακούστηκε να τα «χώνει» στην Tesla σε ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή και όλοι απόρησαν. Γιατί ενοχλείται η VW από την Tesla; Τι την πείραξε;
Ο Μίλερ χαρακτηριστικά συνέκρινε τις δύο μάρκες λέγοτας «εμείς πουλάμε 11.000.000 αυτοκίνητα το χρόνο, η Tesla 80.000 κι ούτε». Και συνέχισε αναφερόμενος στα κέρδη της εταιρείας του, λέγοντας πως «φτάνουν τα 13 με 14 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο, τη στιγμή που η Tesla χάνει εκατομμύρια κάθε τρίμηνο, και απολύει εργάτες». Με βάση αυτό το τελευταίο, ο Μίλερ ειρωνεύτηκε την κοινωνική πολιτική της Tesla λέγοντας «ήμαρτον, μην συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια».
Όμως την σύγκριση κυρίως την έκανε ο ίδιος απαντώντας σε ερώτημα που ο δημοσιογράφος του έθεσε σε σχέση με τα ζητήματα που αντιμετωπίζει η μάρκα του. Φυσικά το μεγάλο ζήτημα είναι το σκάνδαλο ντίζελ που στοιχίζει στο γερμανικό όμιλο πολλά δισεκατομμύρια, μερικά από τα στελέχη του βρίσκονται ήδη στη φυλακή και θα ακολουθήσουν κι άλλα, αλλά και μειωμένη ζήτηση των μοντέλων στην αγορά που συνάδει με μία γενική τάση απαξίωση της μάρκας σε ότι έχει να κάνει με την κοινωνική της πολιτική. Εξάλλου όταν «κλέβεις» στους ρύπους, κλέβεις από όλους.
Γιατί όμως η Tesla;
Βλέπεις η Tesla έχει σήμερα την καλή εικόνα που της επιτρέπει η ηλεκτροκίνηση, ο νεωτερισμός και η καινοτομία, ενώ φυσικά έχει και μεγάλη απήχηση, κυρίως στις αγορές των ΗΠΑ και της βόρειας Ευρώπης. Και μπορεί να πουλάει «μόνο» 80.000 αυτοκίνητα, όπως ειρωνεύτηκε ο Μίλερ, όμως η αλήθεια είναι ότι πουλάει πολλά περισσότερα από ότι η VW. Πολύ περισσότερα, όταν μιλάμε για ηλετκρικά. Και υπό αυτό το πρίσμα οι δύο μάρκες όχι μόνο ανταγωνίζονται, αλλά ανταγωνίζονται στις δύο πιο ανταγωνιστικές αγορές, τις δύο αγορές με την περισσότερη αίγλη αλλά και τις δύο αγορές όπου μπορούν να πουλήσουν τα μοντέλα με τα μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους, τα premium μοντέλα.
Έχει να φοβηθεί τίποτε η VW από την Tesla; Ποιός ξέρει, πάντως ο βοσκός φυλάει το πρόβατα και ο Μίλερ σίγουρα φυλάει τη μάρκα του γιατί παρά τις τεράστιες διαφορές σε μεγέθη, εν όψει τέτοιων ριζικών αλλαγών στην αυτοκινητοβιομηχανία, κανείς δεν ξέρει πότε και πόσο θα αλλάξει κάτι.
Εσείς όμως τι λέτε; Έχει η VW να φοβηθεί τίποτε; Ειδικότερα από μία μικρή μάρκα σαν την Tesla; Ή μήπως όταν έρχεται η συζήτηση στα ηλεκτρικά, τα αυτοκίνητα που θα παράγουν όλοι σε 10 χρόνια, η Tesla είναι η μεγάλη μάρκα και η VW η μικρή; Τι λέτε;
autotriti.gr
Labels:
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.