Γιάννενα Τώρα:Τεχνικά έργα και αλλαγή νοοτροπίας οδηγών και πεζών" Με επιτυχία η εκδήλωση για το κυκλοφοριακό

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΤΩΡΑ» ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ


Διεξήχθη με επιτυχία την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου στη «Φρόντζου Πολιτεία» η εκδήλωση της Δημοτικής Παράταξης «Γιάννενα Τώρα» για το κυκλοφοριακό της πόλης. Ομιλητές ήταν ο χωροτάκτης – πολεοδόμος κ. Τριαντάφυλλος Μιχαηλίδης, μέλος της Παράταξης, ο οποίος μίλησε με θέμα «Στρατηγικός σχεδιασμός για βιώσιμες μεταφορές στο λεκανοπέδιο Ιωαννίνων» και ο συγκοινωνιολόγος κ. Κώστας Κολοκούρης, μέλος της Δ.Ε. του ΤΕΕ Ηπείρου, ο οποίος μίλησε με θέμα «Βιώσιμη κινητικότητα: προϋπόθεση για πιο ανθρώπινη πόλη». Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν η Αντιδήμαρχος πρασίνου, βιώσιμης αστικής κινητικότητας – κυκλοφοριακών και συγκοινωνιακών θεμάτων κ. Ελένη Βασιλείου, ο Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Δημήτρης Παππάς, ο Γραμματέας του ΤΕΕ Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Λάμπρου και πλήθος κόσμου.
Η εκδήλωση, άρχισε με χαιρετισμό του επικεφαλής της Παράταξης «Γιάννενα Τώρα», κ. Άρη Μπαρτζώκα, ο οποίος αναφέρθηκε στις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο κυκλοφοριακό της πόλης τα τελευταία 30 χρόνια και επεσήμανε ότι, η συνεχιζόμενη αύξηση του πληθυσμού και της έκτασης των Ιωαννίνων, μας υποχρεώνει να διαθέτουμε υλοποιήσιμο πλάνο και για την επόμενη τριακονταετία. Επίσης, ο κ. Μπαρτζώκας υπογράμμισε ότι παράλληλα με τα τεχνικά έργα πρέπει να στοχεύσουμε και σε μια αλλαγή της νοοτροπίας οδηγών αλλά και πεζών ώστε να αποφεύγεται η αντικοινωνική συμπεριφορά στην οδήγηση και στη διέλευση των διαβάσεων.
Ο κ. Μιχαηλίδης αναφέρθηκε στις προβλέψεις του Ρυθμιστικού Σχεδίου για το λεκανοπέδιο Ιωαννίνων υποστηρίζοντας ότι υπάρχουν προτάσεις χρήσιμες αλλά και άλλες ξεπερασμένες, λόγω της οικονομικής κρίσης. Τόνισε ότι οι νέοι και οι υπό σχεδιασμό διεθνείς οδικοί άξονες αναμένεται να έχουν σοβαρές επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής και το περιβάλλον του λεκανοπεδίου. Τέλος, ανέπτυξε τις προτάσεις της Παράταξης, δίνοντας έμφαση στην αναδιοργάνωση των μετακινήσεων μέσα από εναλλακτικά συστήματα μεταφορών (carpooling, carsharing, πολύ ελαφρύ τραμ κλπ.) και την κατασκευή στοχευμένων έργων όπως η επέκταση της Κενάν Μεσαρέ, η λεωφόρος Ειρήνης κλπ.
Ο κ. Κολοκούρης, μεταξύ άλλων, παρουσίασε ένα σχέδιο δημιουργίας πολλών περιφερειακών πάρκινγκ και μεταφορά οδηγών και επιβατών προς το κέντρο με mini bus ώστε να αποφεύγεται, όσο το δυνατόν, η είσοδος ΙΧ στο κέντρο. Επίσης, αναφέρθηκε στη δυσκολία δημιουργίας κυκλικών δακτυλίων γύρω από την πόλη λόγω της ύπαρξης της λίμνης ανατολικά και του λόφου δυτικά και πρότεινε τη διάνοιξη τούνελ τα οποία θα συνδέουν το κέντρο με την περιφερειακή οδό. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε σε σχεδιασμό επέκτασης της περιφερειακής οδού ως την επέκταση της Ιόνιας οδού, βορείως της πόλης, ώστε να αποσυμφορηθεί το κέντρο. Τέλος, υπογράμμισε ότι διαχρονικός στόχος όλων των Δημοτικών Αρχών πρέπει να είναι η επίτευξη χρήσης εναλλακτικών μέσων μετακίνησης (λεωφορεία, ποδήλατα κλπ) σε ποσοστό άνω του 20% έναντι του σημερινού 7%.
Μετά το πέρας των εισηγήσεων ακολούθησε ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική συζήτηση με τους παριστάμενους, με τους περισσότερους εξ αυτών να καταθέτουν την αγωνία τους για τη λύση των σημερινών κυκλοφοριακών προβλημάτων της πόλης.
Η Παράταξη «Γιάννενα Τώρα» ευχαριστεί όσους παρακολούθησαν την εκδήλωση και ενημερώνει ότι θα ακολουθήσουν και άλλες, όπως είχε υποσχεθεί και προεκλογικά, με στόχο όχι  την αντιπολίτευση προς τη Δημοτική Αρχή, αλλά την επαφή με τους δημότες και την κατάθεση προτάσεων για τα Γιάννενα που μας αξίζουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]