Υπουργείο Μεταφορών προς Βασίλη Γιόγιακα: με αίτημα των τοπικών φορέων προς την Περιφέρεια η χρηματοδότηση του δρόμου Τσιμέντα - Πέταλο Γωνιάς
Υπουργείο Μεταφορών προς Βασίλη Γιόγιακα: με αίτημα των τοπικών φορέων προς την Περιφέρεια η χρηματοδότηση του δρόμου Τσιμέντα - Πέταλο Γωνιάς
Μόνο ως νέο έργο που θα ενταχθεί σε πρόγραμμα του ΠΕΠ Ηπείρου κατόπιν αιτήματος των τοπικών φορέων μπορεί να κατασκευαστεί το υποτμήμα Τσιμέντα - Πέταλο Γωνιάς της οδού Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας το οποίο είχε εξαιρεθεί από τα έργα της Γ1 Φάσης του Νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας. Σε αυτό καταλήγει το έγγραφο της αρμόδιας υπηρεσίες του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών με το οποίο απαντάται σχετική Ερώτηση του Βασίλη Γιόγιακα.
Στην απάντηση αναφέρεται συγκεκριμένα ότι «εφόσον οι τοπικοί φορείς αλλάξουν γνώμη και επιθυμούν πλέον την κατασκευή του ως άνω Υποτμήματος 1β της οδού Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας θα πρέπει με νέο αίτημά τους να ζητήσουν την ένταξη της κατασκευής του ως νέο οδικό έργο, σε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Περιφέρειας Ηπείρου».
Η δε αύξηση της συνολικής δημόσιας δαπάνης του έργου κατά περίπου 5,7 εκατ. ευρώ στην τροποποιημένη Πράξη, παρά την εξαίρεση του εν λόγω υποτμήματος, αποδίδεται στο αυξημένο κόστος της λήψης υλικών για τις ανάγκες του έργου του Λιμένα από την τοποθεσία «Μύλοι» της Αγίας Μαρίνας.
H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
Μόνο ως νέο έργο που θα ενταχθεί σε πρόγραμμα του ΠΕΠ Ηπείρου κατόπιν αιτήματος των τοπικών φορέων μπορεί να κατασκευαστεί το υποτμήμα Τσιμέντα - Πέταλο Γωνιάς της οδού Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας το οποίο είχε εξαιρεθεί από τα έργα της Γ1 Φάσης του Νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας. Σε αυτό καταλήγει το έγγραφο της αρμόδιας υπηρεσίες του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών με το οποίο απαντάται σχετική Ερώτηση του Βασίλη Γιόγιακα.
Στην απάντηση αναφέρεται συγκεκριμένα ότι «εφόσον οι τοπικοί φορείς αλλάξουν γνώμη και επιθυμούν πλέον την κατασκευή του ως άνω Υποτμήματος 1β της οδού Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας θα πρέπει με νέο αίτημά τους να ζητήσουν την ένταξη της κατασκευής του ως νέο οδικό έργο, σε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Περιφέρειας Ηπείρου».
Η δε αύξηση της συνολικής δημόσιας δαπάνης του έργου κατά περίπου 5,7 εκατ. ευρώ στην τροποποιημένη Πράξη, παρά την εξαίρεση του εν λόγω υποτμήματος, αποδίδεται στο αυξημένο κόστος της λήψης υλικών για τις ανάγκες του έργου του Λιμένα από την τοποθεσία «Μύλοι» της Αγίας Μαρίνας.
H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
Labels:
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.