Διαδικτυακό Σεμινάριο - Πότε πρέπει να ξεκινάει μια θεραπευτική παρέμβαση στην παιδική ηλικία

Περιορισμένες θέσεις. Κλείστε θέση τώρα

4 Φεβρουαρίου 2018 @ 18:00 μμ

Το i-Εκπαίδευση σε συνεργασία με το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ” Ταξιάρχης” ξεκινάμε μια σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων συμβουλευτικής πάνω σε θέματα προβλημάτων ανάπτυξης παιδιών, για γονείς και εκπαιδετικούς.

Το διαδικτυακό σεμινάριο “Πότε πρέπει να ξεκινάει μια θεραπευτική παρέμβαση στην παιδική ηλικία” αποτελεί μια εισαγωγική ενημέρωση και γνωριμία των γονιών αλλά και των εκπαιδευτικών με την θεραπευτική παρέμβαση, πότε ένα παιδί την χρειάζεται και τι μπορεί να προσφέρει.

Το σεμινάριο αυτό είναι το πρώτο μιας σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων που θα ακολουθήσουν πάνω σε θέματα συμβουλευτικής και θεραπευτικής παρέμβασης σε θέματα ανάπτυξης παιδιών και γι αυτό η κράτηση θέσης προσφέρεται σε ιδιαίτερα οικονομική τιμή γνωριμίας από 25€ μόνο με 9,90€.

Μετά το τέλος του σεμιναρίου παρέχεται δωρεάν Πιστοποιητικό Παρακολούθησης του σεμιναρίου σε όσους το παρακολουθήσουν ζωντανά την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 18.00

Θέματα που θα εξετάσουμε
Σεβασμός στην μοναδικότητα κάθε παιδιού.
Γενικό Προφίλ συμπεριφοράς παιδιών που αντιμετωπίζουν πραγματικές δυσκολίες.
Τί χρειάζεται να κάνουμε ως γονείς.
Βασικές αρχές για την επιτυχία μιας θεραπευτικής προσπάθειας.
Τί συμβαίνει όταν αυτές καταπατούνται;
Είδη Ανάπτυξης και αναπτυξιακά ορόσημα. Που χρησιμεύουν;
Σημεία που χρήζουν παρέμβασης :
-Για την ηλικία 1-2 ετών

-Για την ηλικία 2-3 ετών

-Για την ηλικία 3-4 ετών

-Για την ηλικία 4-5 ετών

-Για την ηλικία των 5 ετών.

Νόμιμη διαδικασία διάγνωσης και προσέλευσης σε θεραπευτικό πρόγραμμα.
Τί είναι Παιδιατρική Εργοθεραπεία και πως βοηθά ένα παιδί; Πότε πρέπει να κάνει ένα παιδί Εργοθεραπεία;
Τί είναι η Λογοθεραπεία και πως βοηθά ένα παιδί; Πότε ένα παιδί πρέπει να κάνει Λογοθεραπεία;
Το σεμινάριο θα βιντεοσκοπείται και θα σταλεί σε όλους όσους δηλώσουν συμμετοχή, ακόμη κι αν δεν καταφέρουν να συνδεθούν κατά την ώρα διεξαγωγής του.

Στόχος σεμιναρίου

Στο τέλος του οι γονείς να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν πότε ένα παιδί χρειάζεται πραγματικά θεραπευτική παρέμβαση. Πότε ένα θεραπευτικό πρόγραμμα θεωρείται ότι μπορεί να πετύχει, ποιες είναι οι νόμιμες διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται για την διάγνωση και προσέλευση σε θεραπευτικό πρόγραμμα. Διάκριση ρόλων ανάμεσα σε νηπιαγωγό/εκπαιδευτικό, εργοθεραπευτή και λογοθεραπευτή.

κρατήστε θέση εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]