«Σπιντάρουν» τα scooter: Έκρηξη στις πωλήσεις
Μείωση πωλήσεων κατά 31% παρουσίασε η ελληνική αγορά δικύκλου το 2017.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του κλάδου δικύκλου του ΣΕΑΑ, η πραγματική πορεία των λιανικών πωλήσεων υπολογίζεται στο 12-13%.
Η διαφορά οφείλεται στις μαζικές προταξινομήσεις δικύκλων τους τελευταίους μήνες του 2016, λόγω λήξης των εγκρίσεων τύπου Euro 3, τα οποία διατέθηκαν στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια του 2017. Αντίστοιχα, η πραγματική αύξηση των λιανικών πωλήσεων του 2016 (σε σχέση με το 2015) εκτιμάται σε 15-16% και όχι στο 22,7% που παρουσιάζουν οι ταξινομήσεις.
Τη χρονιά που πέρασε πουλήθηκαν συνολικά 28.448 δίκυκλα με τα σκούτερ να έχουν τη μερίδα του λέοντος με 17.873 μονάδες και ακολουθούν τα παπάκια με 5.196 μονάδες, οι μοτοσικλέτες με 4.053 και τετράτροχα με 1.326 μονάδες.
Σημειώνεται ότι η πτώση του 2017 οφείλεται κυρίως στα παπάκια και τα τετράτροχα, κατηγορίες που επηρεάστηκαν περισσότερο από τη λήξη του Euro 3, και δευτερευόντως στα σκούτερ. Αντίθετα, οι μοτοσικλέτες συνέχισαν την πορεία ανάκαμψης των τελευταίων ετών.
Συνολικά την τελευταία τριετία, οι εκτιμώμενες λιανικές πωλήσεις δικύκλων στην Ελλάδα σταθεροποιούνται σε επίπεδα άνω των 32.000 μονάδων ανά έτος, δημιουργώντας έτσι μια υγιή βάση για περαιτέρω ανάπτυξη.
πηγη fpress.gr
Σύμφωνα με ανακοίνωση του κλάδου δικύκλου του ΣΕΑΑ, η πραγματική πορεία των λιανικών πωλήσεων υπολογίζεται στο 12-13%.
Η διαφορά οφείλεται στις μαζικές προταξινομήσεις δικύκλων τους τελευταίους μήνες του 2016, λόγω λήξης των εγκρίσεων τύπου Euro 3, τα οποία διατέθηκαν στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια του 2017. Αντίστοιχα, η πραγματική αύξηση των λιανικών πωλήσεων του 2016 (σε σχέση με το 2015) εκτιμάται σε 15-16% και όχι στο 22,7% που παρουσιάζουν οι ταξινομήσεις.
Τη χρονιά που πέρασε πουλήθηκαν συνολικά 28.448 δίκυκλα με τα σκούτερ να έχουν τη μερίδα του λέοντος με 17.873 μονάδες και ακολουθούν τα παπάκια με 5.196 μονάδες, οι μοτοσικλέτες με 4.053 και τετράτροχα με 1.326 μονάδες.
Σημειώνεται ότι η πτώση του 2017 οφείλεται κυρίως στα παπάκια και τα τετράτροχα, κατηγορίες που επηρεάστηκαν περισσότερο από τη λήξη του Euro 3, και δευτερευόντως στα σκούτερ. Αντίθετα, οι μοτοσικλέτες συνέχισαν την πορεία ανάκαμψης των τελευταίων ετών.
Συνολικά την τελευταία τριετία, οι εκτιμώμενες λιανικές πωλήσεις δικύκλων στην Ελλάδα σταθεροποιούνται σε επίπεδα άνω των 32.000 μονάδων ανά έτος, δημιουργώντας έτσι μια υγιή βάση για περαιτέρω ανάπτυξη.
πηγη fpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.