Αλλαγή σελίδας στην oδική σύνδεση Ακτίου - Αμβρακίας από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Αλλαγή σελίδας στην oδική σύνδεση Ακτίου - Αμβρακίας από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Ξεκινάει η διαγωνιστική διαδικασία για τη δημοπράτηση του έργου με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.
Σήμερα η δημοσίευση της Προκήρυξης του διαγωνισμού στην εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αλλαγή σελίδας στην οδική σύνδεση Ακτίου Αμβρακίας .Ένα πολύπαθο έργο, που φέρει τη σφραγίδα των δυνάμεων του παλαιοκομματισμού βρίσκει οριστική λύση. Σήμερα αναμένεται η δημοσίευση της προκήρυξης του διαγωνισμού στην Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία απεστάλη προς δημοσίευση από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών το απόγευμα της Παρασκευής. Στη συνέχεια έχει προβλεφθεί να ολοκληρωθούν ταχύτατα οι διαγωνιστικές διαδικασίες. Στόχος, η ολοκλήρωση του έργου, που εδώ και μία οκταετία έχει καταδικάσει σε απομόνωση και χείριστες συνθήκες οδικής ασφάλειας τους κατοίκους της. Ο οδικός άξονας ‘Ακτιο - Αμβρακία μήκους 48,5 χιλιομέτρων παραμένει ημιτελής από το 2010 και φέρει όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία της παθογένειας με τα οποία κληροδότησαν τα δημόσια έργα της χώρας, οι πολιτικές δυνάμεις που διαχειρίστηκαν την τύχη τους: Πλασματικά χρονοδιαγράμματα, αστόχαστο προγραμματισμό, ασαφείς και χαώδεις προϋποθέσεις κατασκευής, ανύπαρκτες απαλλοτριώσεις μεγάλα γεωτεχνικά προβλήματα που δεν αντιμετωπίστηκαν. Στοιχεία που καταδεικνύουν την έλλειψη ωριμότητας που είχε τότε το έργο για να δημοπρατηθεί και φυσικά για να υλοποιηθεί.
Παράγοντες, που φυσικά, ενέταξαν και το συγκεκριμένο έργο στο μακρύ κατάλογο με τα τελματωμένα και ανολοκλήρωτα έργα που άφησαν κληρονομιά οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Η κατασκευή της οδικής σύνδεσης της περιοχής Ακτίου με το δυτικό άξονα Βορρά-Νότου ανατέθηκε το 2010. Τα έργα βάλτωσαν, εξαιτίας της μη ολοκλήρωσης των απαλλοτριώσεων και της έλλειψης βασικών μελετών. Μάλιστα, το έργο δημοπρατήθηκε τότε χωρίς το σύνολο των απαιτούμενων οριστικών και εγκεκριμένων μελετών αλλά, μόνο με προμελέτες, που και αυτές, ήταν ελλιπέστατες!
Με την παρούσα προκήρυξη επουλώνονται οι πληγές των ανολοκλήρωτων εργασιών, καθώς εντάσσονται ως ενιαία εργολαβία στη νέα δημοπράτηση που θα ακολουθήσει για την πλήρη ολοκλήρωση του έργου.
Υπό την καθοδήγηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, ολοκληρώθηκαν οι οριστικές εγκεκριμένες μελέτες που αφορούν το σύνολο του έργου, καθώς και όλες οι διαδικασίες απαλλοτριώσεων του έργου.
Ειδικότερα, ο προϋπολογισμός της δημοπρατούμενης εργολαβίας ανέρχεται τα 150 εκατομμύρια με ΦΠΑ. Το αντικείμενο του έργου όπως περιγράφεται στο κείμενο της προκήρυξης, είναι η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωσης της Πράξης «Κατασκευή Οδικής Σύνδεσης της Περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά-Νότου», που δεν ολοκληρώθηκαν στα πλαίσια των αρχικών συμβάσεων. Η σκοπιμότητα υλοποίησης του έργου είναι προφανής. Ο οδικός άξονας Άκτιο-Αμβρακία αποτελεί στην ουσίατον πρώτο κάθετο άξονα της Ιόνιας Οδού. θα συμβάλλει στην καλύτερη επικοινωνία των περιοχών εκατέρωθεν του Αμβρακικού, ο οποίος επί χρόνια αποτελούσε μία φυσική τομή στη δυτική πλευρά της χώρας και επέτεινε τα χρόνια προβλήματα απομόνωσης της περιοχής. Η συμβολή της στην τοπική οικονομική και κοινωνική κατάσταση της περιοχής αναμένεται να είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Ξεκινάει η διαγωνιστική διαδικασία για τη δημοπράτηση του έργου με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.
Σήμερα η δημοσίευση της Προκήρυξης του διαγωνισμού στην εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αλλαγή σελίδας στην οδική σύνδεση Ακτίου Αμβρακίας .Ένα πολύπαθο έργο, που φέρει τη σφραγίδα των δυνάμεων του παλαιοκομματισμού βρίσκει οριστική λύση. Σήμερα αναμένεται η δημοσίευση της προκήρυξης του διαγωνισμού στην Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία απεστάλη προς δημοσίευση από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών το απόγευμα της Παρασκευής. Στη συνέχεια έχει προβλεφθεί να ολοκληρωθούν ταχύτατα οι διαγωνιστικές διαδικασίες. Στόχος, η ολοκλήρωση του έργου, που εδώ και μία οκταετία έχει καταδικάσει σε απομόνωση και χείριστες συνθήκες οδικής ασφάλειας τους κατοίκους της. Ο οδικός άξονας ‘Ακτιο - Αμβρακία μήκους 48,5 χιλιομέτρων παραμένει ημιτελής από το 2010 και φέρει όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία της παθογένειας με τα οποία κληροδότησαν τα δημόσια έργα της χώρας, οι πολιτικές δυνάμεις που διαχειρίστηκαν την τύχη τους: Πλασματικά χρονοδιαγράμματα, αστόχαστο προγραμματισμό, ασαφείς και χαώδεις προϋποθέσεις κατασκευής, ανύπαρκτες απαλλοτριώσεις μεγάλα γεωτεχνικά προβλήματα που δεν αντιμετωπίστηκαν. Στοιχεία που καταδεικνύουν την έλλειψη ωριμότητας που είχε τότε το έργο για να δημοπρατηθεί και φυσικά για να υλοποιηθεί.
Παράγοντες, που φυσικά, ενέταξαν και το συγκεκριμένο έργο στο μακρύ κατάλογο με τα τελματωμένα και ανολοκλήρωτα έργα που άφησαν κληρονομιά οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Η κατασκευή της οδικής σύνδεσης της περιοχής Ακτίου με το δυτικό άξονα Βορρά-Νότου ανατέθηκε το 2010. Τα έργα βάλτωσαν, εξαιτίας της μη ολοκλήρωσης των απαλλοτριώσεων και της έλλειψης βασικών μελετών. Μάλιστα, το έργο δημοπρατήθηκε τότε χωρίς το σύνολο των απαιτούμενων οριστικών και εγκεκριμένων μελετών αλλά, μόνο με προμελέτες, που και αυτές, ήταν ελλιπέστατες!
Με την παρούσα προκήρυξη επουλώνονται οι πληγές των ανολοκλήρωτων εργασιών, καθώς εντάσσονται ως ενιαία εργολαβία στη νέα δημοπράτηση που θα ακολουθήσει για την πλήρη ολοκλήρωση του έργου.
Υπό την καθοδήγηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, ολοκληρώθηκαν οι οριστικές εγκεκριμένες μελέτες που αφορούν το σύνολο του έργου, καθώς και όλες οι διαδικασίες απαλλοτριώσεων του έργου.
Ειδικότερα, ο προϋπολογισμός της δημοπρατούμενης εργολαβίας ανέρχεται τα 150 εκατομμύρια με ΦΠΑ. Το αντικείμενο του έργου όπως περιγράφεται στο κείμενο της προκήρυξης, είναι η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωσης της Πράξης «Κατασκευή Οδικής Σύνδεσης της Περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά-Νότου», που δεν ολοκληρώθηκαν στα πλαίσια των αρχικών συμβάσεων. Η σκοπιμότητα υλοποίησης του έργου είναι προφανής. Ο οδικός άξονας Άκτιο-Αμβρακία αποτελεί στην ουσίατον πρώτο κάθετο άξονα της Ιόνιας Οδού. θα συμβάλλει στην καλύτερη επικοινωνία των περιοχών εκατέρωθεν του Αμβρακικού, ο οποίος επί χρόνια αποτελούσε μία φυσική τομή στη δυτική πλευρά της χώρας και επέτεινε τα χρόνια προβλήματα απομόνωσης της περιοχής. Η συμβολή της στην τοπική οικονομική και κοινωνική κατάσταση της περιοχής αναμένεται να είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Labels:
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.