Παν.Ιωαννίνων «Ημερίδα διάδοσης αποτελεσμάτων του πιλοτικού προγράμματος ROLE MODELS»
«Ημερίδα διάδοσης αποτελεσμάτων του πιλοτικού προγράμματος ROLE MODELS»
Τρίτη, 22/05/2018
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Αίθουσα εκδηλώσεων «Γεώργιος Μυλωνάς»
Στο πιλοτικό πρόγραμμα ROLE MODELS συμμετείχαν τα εξής σχολεία της Περιφέρειας Ηπείρου:
Δ.Σ Νεοχωρίου Άρτας, ΔΣ Γραμμενίτσας Άρτας, ΔΣ Καλαμιάς Άρτας, 3Ο ΔΣ Ηγουμενίτσας, ΔΣ Μύτικα,
9ο ΔΣ Ιωαννίνων, ΓΕΛ Μαργαριτίου Θεσπρωτίας, ΣΔΕ Ιωαννίνων
Συνεργάστηκαν οι εξής εκπαιδευτικοί:
Κάλλια Ευσταθία, Παπανικολάου Παναγιώτα, Tσόγκας Παντελής, Τσιάντου Όλγα, Αγαπίου Αθηνά,
Κωνσταντάκη Παρασκευή, Σακαρέλης Δονάτος, Σούφη Αλεξία, Τσιάρα Παρασκευή, Ευαγγέλου
Φίλιππος, Mπράχος Ευάγγελος, Καλύβα Ζωίτσα, Γιαννούλη Αγαθή, Ζαραβέλα Αλεξάνδρα, Θεοδώρου
Αριστέα, Γιαννούτσου Θάλεια
Μέλη της Ομάδας που λειτούργησαν ως “Role Models”:
Xαλιγιάννη Χριστίνα, Χαλιγιάννη Βίκυ, Φίλιου Νίκη, Χαλιγιάννης Κώστας, Γεροδήμου Ιωάννα,
Παπαχρήστος Μενέλαος, Αγγελή Αγγελική, Παπαδάκη Στέλλα, Γούλα Βασιλική, Νούσια Αναστασία,
Ζάψας Γεώργιος
Τρίτη, 22/05/2018
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Αίθουσα εκδηλώσεων «Γεώργιος Μυλωνάς»
Στο πιλοτικό πρόγραμμα ROLE MODELS συμμετείχαν τα εξής σχολεία της Περιφέρειας Ηπείρου:
Δ.Σ Νεοχωρίου Άρτας, ΔΣ Γραμμενίτσας Άρτας, ΔΣ Καλαμιάς Άρτας, 3Ο ΔΣ Ηγουμενίτσας, ΔΣ Μύτικα,
9ο ΔΣ Ιωαννίνων, ΓΕΛ Μαργαριτίου Θεσπρωτίας, ΣΔΕ Ιωαννίνων
Συνεργάστηκαν οι εξής εκπαιδευτικοί:
Κάλλια Ευσταθία, Παπανικολάου Παναγιώτα, Tσόγκας Παντελής, Τσιάντου Όλγα, Αγαπίου Αθηνά,
Κωνσταντάκη Παρασκευή, Σακαρέλης Δονάτος, Σούφη Αλεξία, Τσιάρα Παρασκευή, Ευαγγέλου
Φίλιππος, Mπράχος Ευάγγελος, Καλύβα Ζωίτσα, Γιαννούλη Αγαθή, Ζαραβέλα Αλεξάνδρα, Θεοδώρου
Αριστέα, Γιαννούτσου Θάλεια
Μέλη της Ομάδας που λειτούργησαν ως “Role Models”:
Xαλιγιάννη Χριστίνα, Χαλιγιάννη Βίκυ, Φίλιου Νίκη, Χαλιγιάννης Κώστας, Γεροδήμου Ιωάννα,
Παπαχρήστος Μενέλαος, Αγγελή Αγγελική, Παπαδάκη Στέλλα, Γούλα Βασιλική, Νούσια Αναστασία,
Ζάψας Γεώργιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.