YΠΔΑ:"Να τελειώνει το παραμύθι..Αυτά ισχύουν για τις προσλήψεις"
Καθώς φτάνουμε στο τέλος του 3ου Προγράμματος και η χώρα επανέρχεται σε συνθήκες κανονικότητας, η Αξιωματική Αντιπολίτευση παίζει τα ρέστα της στην προσπάθεια υπονόμευσης της Κυβέρνησης και της εθνικής προσπάθειας για οριστική έξοδο από την επιτροπεία.
Με σωρεία κατασκευασμένων ειδήσεων και ανακριβών ανακοινώσεων μιλάνε για κομματικό κράτος.
Μιλάνε για κομματικό κράτος:
· Αυτοί που είχαν χιλιάδες μετακλητούς, οι οποίοι δεν καταγράφονταν πουθενά.
· Αυτοί που μετακινούσαν δημοσίους υπαλλήλους με μοναδικό κριτήριο τα κομματικά μπιλιετάκια.
· Αυτοί που διέλυσαν τις δομές του κοινωνικού κράτους.
· Αυτοί που εκτόξευσαν τις δαπάνες του Δημοσίου μέσω αμαρτωλών αναθέσεων και συμβάσεων.
Για να τελειώνει το παραμύθι:
1. Προσλήψεις στο Δημόσιο
Αριθμός μονίμων υπαλλήλων Δεκέμβριος 2014: 576.856
Αριθμός μονίμων υπαλλήλων Φεβρουάριος 2018: 566.505
Αριθμός συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό Δεκέμβριος 2014: (Αγνοούνται… αόρατοι).
Αριθμός συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό Δεκέμβριος 2015: 48.084
Αριθμός συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό Δεκέμβριος 2016: 49.448
Αριθμός συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό Δεκέμβριος 2017: 48.300
Αριθμός συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό Φεβρουάριος 2018: 47.743.
Όλες οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ.
Ποια είναι η διόγκωση του Δημοσίου;
Πού είναι το κομματικό κράτος του ΣΥΡΙΖΑ;
2. Κινητικότητα υπαλλήλων
Για πρώτη φορά σύγχρονο σύστημα μετατάξεων-αποσπάσεων με διαφάνεια, απλότητα, ταχύτητα και κυρίως χωρίς καμία παρέμβαση σε πολιτικό επίπεδο. Όλοι οι έλληνες πολίτες γνώριζαν ότι πριν το νέο σύστημα κινητικότητας για να πάρει κάποιος απόσπαση ή μετάταξη θα έπρεπε να απευθυνθούν σε πολιτικό πρόσωπο.
Η ΝΔ πολεμά το νέο σύστημα. Ποιος τελικά επιθυμεί κομματικό κράτος;
3. Διορισμοί στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ στο Δημόσιο
Για να τελειώνει το παραμύθι. Δεν υπάρχει κανένας διορισμός στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ σε θέση τακτικού ή έκτακτου προσωπικού. Τελεία και παύλα. Σκοπίμως μπερδεύουν τις θέσεις των τακτικών υπαλλήλων με αυτές των μετακλητών οι οποίες εκ του νόμου έχουν προσωρινό χαρακτήρα και δεν δημιουργούν καμία προοπτική μονιμοποίησης. Και βεβαίως σε όλο τον κόσμο οι θέσεις αυτές καλύπτονται από ανθρώπους που πληρούν και το βασικό κριτήριο της εμπιστοσύνης και πολιτικής συνεννόησης.
Αλήθεια τι προτείνει η ΝΔ; Οι Υπουργοί της Κυβέρνησης να προσλάβουν συνεργάτες από το Μητρώο Στελεχών της Πειραιώς;
Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει. Και, βεβαίως, οι αποδοχές των μετακλητών υπαλλήλων –παρά τα αντιθέτως αναφερόμενα– μειώθηκαν δραματικά με τον ν. 4354/15 και την υπαγωγή τους στο Ενιαίο Μισθολόγιο.
Και, βέβαια, είναι νωπές οι μνήμες από τις εποχές όταν το χρήμα έρεε άφθονο στα Γραφεία των Υπουργών μέσω ειδικών παροχών, προνομιακών επιδομάτων, εικονικής απασχόλησης κ.λπ.
4. Επιλογές Προϊσταμένων
Η τελευταία φορά που έγιναν κρίσεις στο Δημόσιο ήταν το 2010 με το ν. 3839/10. Και μόνο σε μερικούς φορείς του Δημοσίου. Υπάρχουν δημόσιες υπηρεσίες που λειτουργούσαν επί δεκαετίες με το σύστημα των απευθείας τοποθετήσεων προϊσταμένων.
Η παρούσα κυβέρνηση με τον ν. 4369/16 εισήγαγε ένα απολύτως αντικειμενικό και αξιοκρατικό σύστημα επιλογής προϊσταμένων.
Για πρώτη φορά δε η επιλογή δεν γίνεται από τα οικεία υπηρεσιακά συμβούλια, αλλά από ανεξάρτητα όργανα με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΑΣΕΠ και του ΝΣΚ.
Το κυριότερο: ο νόμος προβλέπει την παραμονή των ήδη υπηρετούντων προϊσταμένων στις θέσεις τους, μέχρι την ολοκλήρωση των κρίσεων, βάζοντας τέλος στη μακρόχρονη λογική «ξηλώνω τους προηγούμενους και τοποθετώ τα δικά μου παιδιά». Ακόμη και σήμερα η πλειονότητα των προϊσταμένων που υπηρετούν σε όλο το Δημόσιο είναι άνθρωποι που τοποθετήθηκαν επί προηγούμενων κυβερνήσεων.
Δεν πρόκειται περί λάθους. Πρόκειται για συνειδητή επιλογή με γνώμονα τη συνέχεια της διοίκησης και την εμπιστοσύνη που έχει αυτή η κυβέρνηση απέναντι στο ανθρώπινο δυναμικό της.
Με άλλα λόγια, η κυβέρνηση «χτίζει κομματικό κράτος» διατηρώντας τους παλιούς προϊσταμένους στη θέση τους επί 3ετία; Λίγη ντροπή δε βλάπτει…
5. Γενικοί Γραμματείς
Ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης διατυμπανίζει εξαρχής ότι : «η Νέα Δημοκρατία δεν αναγνωρίζει αυτή τη διαδικασία», δηλαδή τη διαδικασία αποκομματικοποίησης του Κράτους, και πως «έχω ήδη δεσμευθεί ότι το πρώτο νομοσχέδιο της επόμενης Κυβέρνησης θα αποκαταστήσει τη λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης». Στη ΝΔ, προφανώς λοιπόν, θεωρούν κανονικότητα τις κομματικές τοποθετήσεις.
Παράλληλα, σε έναν πλειοδοτικό διαγωνισμό για το ποιος θα επιφέρει την πιο αποτελεσματική «τρικλοποδία» της μεταρρύθμισης, σειρά δημοσιευμάτων που παραθέτουν ψευδή και ανακριβή στοιχεία κινούνται σε πλήρη σύμπνοια και αλληλοτροφοδοτούνται με δηλώσεις πολιτικών.
Θα συνιστούσαμε να μην βιάζονται και να μην προτρέχουν και τους διαβεβαιώνουμε ότι η μεταρρύθμιση για την αποκομματικοποίηση της Δημόσιας Διοίκησης συνεχίζεται και θα ολοκληρωθεί, όσο και αν αυτό δεν βολεύει τις κομματικές τους λίστες.
Με σωρεία κατασκευασμένων ειδήσεων και ανακριβών ανακοινώσεων μιλάνε για κομματικό κράτος.
Μιλάνε για κομματικό κράτος:
· Αυτοί που είχαν χιλιάδες μετακλητούς, οι οποίοι δεν καταγράφονταν πουθενά.
· Αυτοί που μετακινούσαν δημοσίους υπαλλήλους με μοναδικό κριτήριο τα κομματικά μπιλιετάκια.
· Αυτοί που διέλυσαν τις δομές του κοινωνικού κράτους.
· Αυτοί που εκτόξευσαν τις δαπάνες του Δημοσίου μέσω αμαρτωλών αναθέσεων και συμβάσεων.
Για να τελειώνει το παραμύθι:
1. Προσλήψεις στο Δημόσιο
Αριθμός μονίμων υπαλλήλων Δεκέμβριος 2014: 576.856
Αριθμός μονίμων υπαλλήλων Φεβρουάριος 2018: 566.505
Αριθμός συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό Δεκέμβριος 2014: (Αγνοούνται… αόρατοι).
Αριθμός συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό Δεκέμβριος 2015: 48.084
Αριθμός συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό Δεκέμβριος 2016: 49.448
Αριθμός συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό Δεκέμβριος 2017: 48.300
Αριθμός συμβασιούχων που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό Φεβρουάριος 2018: 47.743.
Όλες οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ.
Ποια είναι η διόγκωση του Δημοσίου;
Πού είναι το κομματικό κράτος του ΣΥΡΙΖΑ;
2. Κινητικότητα υπαλλήλων
Για πρώτη φορά σύγχρονο σύστημα μετατάξεων-αποσπάσεων με διαφάνεια, απλότητα, ταχύτητα και κυρίως χωρίς καμία παρέμβαση σε πολιτικό επίπεδο. Όλοι οι έλληνες πολίτες γνώριζαν ότι πριν το νέο σύστημα κινητικότητας για να πάρει κάποιος απόσπαση ή μετάταξη θα έπρεπε να απευθυνθούν σε πολιτικό πρόσωπο.
Η ΝΔ πολεμά το νέο σύστημα. Ποιος τελικά επιθυμεί κομματικό κράτος;
3. Διορισμοί στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ στο Δημόσιο
Για να τελειώνει το παραμύθι. Δεν υπάρχει κανένας διορισμός στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ σε θέση τακτικού ή έκτακτου προσωπικού. Τελεία και παύλα. Σκοπίμως μπερδεύουν τις θέσεις των τακτικών υπαλλήλων με αυτές των μετακλητών οι οποίες εκ του νόμου έχουν προσωρινό χαρακτήρα και δεν δημιουργούν καμία προοπτική μονιμοποίησης. Και βεβαίως σε όλο τον κόσμο οι θέσεις αυτές καλύπτονται από ανθρώπους που πληρούν και το βασικό κριτήριο της εμπιστοσύνης και πολιτικής συνεννόησης.
Αλήθεια τι προτείνει η ΝΔ; Οι Υπουργοί της Κυβέρνησης να προσλάβουν συνεργάτες από το Μητρώο Στελεχών της Πειραιώς;
Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει. Και, βεβαίως, οι αποδοχές των μετακλητών υπαλλήλων –παρά τα αντιθέτως αναφερόμενα– μειώθηκαν δραματικά με τον ν. 4354/15 και την υπαγωγή τους στο Ενιαίο Μισθολόγιο.
Και, βέβαια, είναι νωπές οι μνήμες από τις εποχές όταν το χρήμα έρεε άφθονο στα Γραφεία των Υπουργών μέσω ειδικών παροχών, προνομιακών επιδομάτων, εικονικής απασχόλησης κ.λπ.
4. Επιλογές Προϊσταμένων
Η τελευταία φορά που έγιναν κρίσεις στο Δημόσιο ήταν το 2010 με το ν. 3839/10. Και μόνο σε μερικούς φορείς του Δημοσίου. Υπάρχουν δημόσιες υπηρεσίες που λειτουργούσαν επί δεκαετίες με το σύστημα των απευθείας τοποθετήσεων προϊσταμένων.
Η παρούσα κυβέρνηση με τον ν. 4369/16 εισήγαγε ένα απολύτως αντικειμενικό και αξιοκρατικό σύστημα επιλογής προϊσταμένων.
Για πρώτη φορά δε η επιλογή δεν γίνεται από τα οικεία υπηρεσιακά συμβούλια, αλλά από ανεξάρτητα όργανα με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΑΣΕΠ και του ΝΣΚ.
Το κυριότερο: ο νόμος προβλέπει την παραμονή των ήδη υπηρετούντων προϊσταμένων στις θέσεις τους, μέχρι την ολοκλήρωση των κρίσεων, βάζοντας τέλος στη μακρόχρονη λογική «ξηλώνω τους προηγούμενους και τοποθετώ τα δικά μου παιδιά». Ακόμη και σήμερα η πλειονότητα των προϊσταμένων που υπηρετούν σε όλο το Δημόσιο είναι άνθρωποι που τοποθετήθηκαν επί προηγούμενων κυβερνήσεων.
Δεν πρόκειται περί λάθους. Πρόκειται για συνειδητή επιλογή με γνώμονα τη συνέχεια της διοίκησης και την εμπιστοσύνη που έχει αυτή η κυβέρνηση απέναντι στο ανθρώπινο δυναμικό της.
Με άλλα λόγια, η κυβέρνηση «χτίζει κομματικό κράτος» διατηρώντας τους παλιούς προϊσταμένους στη θέση τους επί 3ετία; Λίγη ντροπή δε βλάπτει…
5. Γενικοί Γραμματείς
Ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης διατυμπανίζει εξαρχής ότι : «η Νέα Δημοκρατία δεν αναγνωρίζει αυτή τη διαδικασία», δηλαδή τη διαδικασία αποκομματικοποίησης του Κράτους, και πως «έχω ήδη δεσμευθεί ότι το πρώτο νομοσχέδιο της επόμενης Κυβέρνησης θα αποκαταστήσει τη λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης». Στη ΝΔ, προφανώς λοιπόν, θεωρούν κανονικότητα τις κομματικές τοποθετήσεις.
Παράλληλα, σε έναν πλειοδοτικό διαγωνισμό για το ποιος θα επιφέρει την πιο αποτελεσματική «τρικλοποδία» της μεταρρύθμισης, σειρά δημοσιευμάτων που παραθέτουν ψευδή και ανακριβή στοιχεία κινούνται σε πλήρη σύμπνοια και αλληλοτροφοδοτούνται με δηλώσεις πολιτικών.
Θα συνιστούσαμε να μην βιάζονται και να μην προτρέχουν και τους διαβεβαιώνουμε ότι η μεταρρύθμιση για την αποκομματικοποίηση της Δημόσιας Διοίκησης συνεχίζεται και θα ολοκληρωθεί, όσο και αν αυτό δεν βολεύει τις κομματικές τους λίστες.
Labels:
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.