Συνεδριάζει τη Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018 το Δημοτικό Συμβούλιο Αρταίων
Συνεδριάζει τη Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018 και ώρα 19:30 το Δημοτικό Συμβούλιο Αρταίων. Στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονται συνολικά 34 θέματα. Αναλυτικότερα:
Εισηγητής: κ. Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας, Ληξιαρχείου & Δημοτικής Κατάστασης
1. Αναμόρφωση προϋπολογισμού (αριθμ. 405/2018 Α.Ο.Ε.)
2. Έγκριση και διάθεση πιστώσεων για επιχορήγηση Α/θμιας & Β/θμιας Σχολικής Επιτροπής Δήμου Αρταίων για επισκευές και συντηρήσεις σχολικών κτιρίων
3. Τακτική επιχορήγηση του Δήμου Αρταίων προς το ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ - ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΡΤΑΙΩΝ Ν.Π.Δ.Δ.
4. Έγκριση πραγματοποίησης δαπάνης σίτισης μαθητών μουσικού σχολείου 2018 – 2019 προϋπολογισμού 143.210,70€ με Φ.Π.Α, και διενέργεια διαγωνισμού.
5. Διαγραφή χρεώσεων από βεβαιωτικούς καταλόγους.
6. Επιστροφή ποσού που προέρχεται από λάθος χρέωση τετρ. μέτρων
7. Έγκριση πρωτοκόλλων παραλαβής ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήματος Προμηθειών & Αποθηκών
8. Έγκριση συνδιοργάνωσης εκδήλωσης «Γιορτή σαρδέλας» με τον Εκπολιτιστικό και Μορφωτικό Σύλλογο Ανέζας. Έγκριση πραγματοποίησης δαπάνης και διάθεση πίστωσης για τη συγκεκριμένη εκδήλωση.
Εισηγητής: κ. Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης του Δημότη και Νομικών Θεμάτων
9. Τροποποίηση της Αριθμ. Απόφασης 303/2018 του Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα : «Συμπλήρωση της με Αριθμ. Απόφασης 251/2018 του Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα: « Έγκριση εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας της «Δομής Κοινωνικού Παντοπωλείου και παροχής συσσιτίου» με τον Ορισμό Κριτηρίων δικαιούχων Κοινωνικού Παντοπωλείου και Παροχής Συσσιτίου»
10. Τροποποίηση της Αριθμ. Απόφασης 304/2018 με θέμα «Συμπλήρωση της με Αριθμ. Απόφασης: 250/2018 του Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα: «Έγκριση εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας της «Δομής Κοινωνικού Φαρμακείου» της Πράξης «Δομή παροχής βασικών Αγαθών: Κοινωνικό Παντοπωλείο, παροχή Συσσιτίου, Κοινωνικό Φαρμακείο» με τον Ορισμό Κριτηρίων δικαιούχων Κοινωνικού Φαρμακείου
11. Έγκριση ή μη αιτήσεων εγγραφής και συμπλήρωση Κατάστασης Δικαιούχων της Δομής του Κοινωνικού Φαρμακείου του Δήμου Αρταίων
12. Έγκριση ή μη αιτήσεων εγγραφής και συμπλήρωση της Κατάστασης Δικαιούχων της Δομής του Κοινωνικού Παντοπωλείου και Παροχής Συσσιτίου του Δήμου Αρταίων
Εισηγητής: κ. Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Πολεοδομίας & Καθημερινότητας
13. Έγκριση κανονισμού λειτουργίας της Εθελοντικής Δημοτικής Ομάδας Αντιμετώπισης Καταστροφών Δ.Ο.Α.Κ. του Δήμου Αρταίων.
14. Πρόσληψη προσωπικού (οδηγός φορτηγού) για την ενίσχυση του προσωπικού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών
15. Έγκριση μελέτης του έργου «Κατασκευή πεζοδρομίων»
16. Έγκριση μελέτης του έργου « Εγκαταστάσεις φωτισμού στο Δήμο Αρταίων»
17. Έγκριση μελέτης του έργου «Επισκευές – συντηρήσεις κοινόχρηστων χώρων»
18. Έγκριση μελέτης του έργου «Αντιμετώπιση ζημιών και καταστροφών που προκλήθηκαν από θεομηνίες τους μήνες Νοέμβριο – Δεκέμβριο 2017»
19. Αδυναμία εκτέλεσης της υπηρεσίας: «Ιστορική και μορφολογική τεκμηρίωση για το κτίριο
του Ιστορικού Δημαρχείου»
20. Επί αιτήσεως της αναδόχου ένωσης «Παράταση προθεσμίας σύνταξης μελέτης με τίτλο «Οριστική μελέτη έργου δημιουργίας πολιτιστικών διαδρομών σύνδεσης αρχαιολογικών χώρων (μικρό Θέατρο, Κάστρο, Παρηγορήτισσα, Γεφύρι κ.α.) στην πόλη της Άρτας»Έγκριση μελέτης του έργου «Κατασκευή πεζοδρομίων»
21. Έγκριση πρωτοκόλλου προσωρινής παραλαβής του έργου «Βελτίωση αρδευτικού δικτύου από νερόμυλο προς περιοχή παράγκες της Τ.Κ. Καμπής»
22. Έγκριση πρωτοκόλλων παραλαβής – βεβαίωση καλής εκτέλεσης της Επιτροπής συντήρησης & επισκευής οχημάτων
23. Σύσταση επιτροπών οριστικής και προσωρινής παραλαβής έργων.
Εισηγητής: κ. Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Πρασίνου
24. Πρόσληψη προσωπικού δύο (2) ατόμων δίμηνης απασχόλησης στην Υπηρεσία Πρασίνου
Εισηγητής: κ. Πρόεδρος ΝΠΔΔ ΚΚΜΠΑΠ
25. Παραχώρηση χρήσης κτιρίων στο Ν.Π.Δ.Δ. ΚΚΜΠΑΠ
Εισηγητής: κ. Γενικός Γραμματέας
26. 4η Τροποποίηση Προγράμματος εκτελεστέων έργων έτους 2018 (αριθμ. 7/2018 απόφαση Εκτελεστικής Επιτροπής
27. Αδυναμία εκτέλεσης της υπηρεσίας «Σύνταξη σχεδίου δράσης (master plan) για την αξιοποίηση του Στρατοπέδου Παπακώστα» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
28. Αδυναμία εκτέλεσης της υπηρεσίας «Επικαιροποίηση και έκδοση πιστοποιητικών ενεργειακής απόδοσης σχολικών κτιρίων Δημοτικής Ενότητας Αρταίων» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
29. Αδυναμία εκτέλεσης της υπηρεσίας «Σύνταξη προγραμματικού σχεδίου δράσεων για τα ρέματα με επικινδυνότητα στα όρια του Δήμου Αρταίων για τη διαχειριστική περίοδο 2014-2020» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
30. Αδυναμία εκτέλεσης της υπηρεσίας «Συμβουλευτική υποστήριξη για την συγκέντρωση και τεκμηρίωση προτάσεων βελτίωση της ποιότητας ζωής στους κοινόχρηστους χώρους τη ΔΕ Αμβρακικού» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
31. Αδυναμία εκτέλεσης της υπηρεσίας «Διοργάνωση ημερίδων για την καταπολέμηση της ανεργίας και τον επαγγελματικό προσανατολισμό στο Δήμο Αρταίων» από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Περιβαλλοντικών Πολιτικών του Δήμου
32. Βελτίωση συνθηκών διαβίωσης των ΡΟΜΑ
33. Συγκρότηση Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Άρτας
34. Λήψη απόφασης για παραχώρηση της χρήσης των κτηριακών εγκαταστάσεων του πρώην Δημοτικού Σχολείου Ελάτου Κορφοβουνίου, στον Πολιτιστικό Σύλλογο Κορφοβουνίου «Ο ΑΗ ΓΙΩΡΓΗΣ» για τις ανάγκες του Συλλόγου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.