Γι αυτό δεν πουλούν οι εφημερίδες...

Ο Άρης Σκιαδόπουλος αναλύει μέσω του λογαριασμού του στο Facebook τους λόγους για τους οποίους οι εφημερίδες έχουν πάρει την...
κάτω βόλτα με τις κυκλοφορίες να πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο.

Όπως χαρακτηριστικά γράφει:

1. Ελλειψη διευθυντικών στελεχών. Κυριως η κορυφή που θα αναλάβει ενα μοντέλο εφημερίδας φρέσκο στην σχεδίαση και στις ιδέες. (κατι σαν αυτο που έκανε ο Φιλιποπουλος με το ΕΘΝΟΣ το 1981).

2. Στελέχωση του εντύπου με ικανούς παληούς και νέους δημοσιογράφους που θα εκπαιδευτούν πανω στο νέο μοντέλο του εντύπου και δεν θα αναμασάνε τις παπαριές της τηλεόρασης.

3. Ευθεως ανταγωνιστικό απέναντι στην τηλεόραση με φρέσκες ιδέες και θέματα.

4. Οι δημοσιαγραφοι θα αμειφθούν ανθρώπινα κι οχι με μισθούς πείνας. Παράλληλα θα εργάζονται αποκλειστικά στο έντυπο δίχως άλλη παράλληλη απασχόληση.

5. Ολα τα τμήματα της εφημεριδας θα προετοιμαστούν τουλαχιςτον δυο μήνες εντατικά πανω στην οργάνωση και σταδιακή υλοποίηση του πλάνου.(λογιστήρια,τμήμα διαφήμισης,τεχνικοί,δημοσιογραφοι)

6. Απο τη στιγμη που ο ιδιοκτήτης συμφωνήσει με τον διευθυντη και τον περιβάλλει με την εμπιστοσύνη του,παύει να εχει ανάμιξη στην εκδοση.

7. Η εφημερίδα πρέπει να σταθεί οχι με λογια αλλά με εργα απέναντι στην εξουσία απο την πρώτη στιγμή και να ΠΕΙΣΕΙ τον αναγνώστη οτι αγωνίζεται για εκείνον.

8. Να καταστήσει συνυπεύθυνο και συνομιλητή τον αναγνώστη.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]