Αποζημιώνεστε από το ασφαλιστήριο εάν το όχημά σας δεν περάσει ΚΤΕΟ;
Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο του nextdeal.gr από 1η Οκτωβρίου θα επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 150 ευρώ στους κατόχους αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ τα οχήματά τους (δείτε εδώ). Το πρόστιμο θα εμφανίζεται απευθείας στο Taxisnet.
Πρώτη φορά ΚΤΕΟ ελέγχονται τα οχήματα 4 έτη έπειτα από την ημερομηνία 1ης Άδειας Κυκλοφορίας και κατόπιν του πρώτου ελέγχου, περιοδικά κάθε 2 έτη. Ο έλεγχος αφορά τη σωστή λειτουργία των οχημάτων και των υποσυστημάτων τους καθώς και όσο το δυνατόν λιγότερους ρύπους για το περιβάλλον του. Η κακή κατάσταση των οχημάτων θεωρείται σημαντική αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.
Ο όρος ΚΤΕΟ ή και Τεχνικός Έλεγχος συναντάται μέσα στις Γενικές Εξαιρέσεις των προαιρετικών καλύψεων των όλων των συμβολαίων οχημάτων όλων των εταιρειών υπό την βάση πως ο ιδιοκτήτης οφείλει να μεριμνά για την σωστή συντήρηση και καλή κατάσταση του ασφαλισμένου οχήματος, προκείμενου να συμβάλλει και ο ίδιος στην αποτροπή ζημιών και ατυχημάτων. Οι προαιρετικές καλύψεις αφορούν πυρκαγιά, κλοπή, ιδίες ζημιές κ.α.
Τυχόν αμέλεια συντήρησης και τεχνικού ελέγχου ή ακόμη και συνειδητή επιλογή του ιδιοκτήτη να μην περάσει ΚΤΕΟ αποτελούν λόγους επιφύλαξης αποζημίωσης ή και εξαίρεσης αποζημίωσης, σε περίπτωση οδικού ατυχήματος και πρόκλησης ζημιών έναντι τρίτων για όλα τα συμβόλαια όλων των εταιρειών. Σε κάθε συμβόλαιο χρησιμοποιείται διαφορετική διατύπωση χωρίς όμως να διαφοροποιείται το αποτέλεσμα. Συνεπώς ο ίδιος ο ιδιοκτήτης που κινείται στο οδικό δίκτυο οφείλει να είναι υπεύθυνος για την καλή συντήρηση του οχήματός του ώστε να αποφύγει σοβαρές ευθύνες κατά την διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση ενός τροχαίου ατυχήματος. Σημειώνεται πως στο οδικό δίκτυο κινούνται οχήματα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης.
©Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Συνοπτικά: Μέρη του οχήματος που ελέγχονται από KTEO είναι ενδεικτικά, ταυτότητα του οχήματος, πινακίδες κυκλοφορίας, αριθμός κινητήρα, αριθμός πλαισίου, αμάξωμα, κοτσαδόρος, αεροτομή, ανεμοθώρακας, ηλιακές μεμβράνες, κατάλληλη ορατότητα, στερέωση φωτιστικών στοιχείων, καθρέπτες, τροχοί, εφεδρικός τροχός κατάλληλος, δεξαμενή καυσίμου, στήριξη κινητήρα και διαρροές, συσσωρευτής και κατάσταση ηλεκτρικών εγκαταστάσεων, αντλία φρένων, σερβομηχανισμό, υδραυλικό σύστημα, αντλία υδραυλικού τιμονιού, τιμόνι, ταχύμετρο, καθίσματα, ζώνες ασφάλειας, ποδόπληκτρο πέδησης, πατινάρισμα συμπλέκτη, επαναφορά τιμονιού, ενδεικτική λυχνία ABS, πυροσβεστήρας, τρίγωνο, φαρμακείο, ευθυγράμμιση πορείας, λειτουργία λυχνιών, ορθή σκόπευση φώτων, ένταση φωτόμετρου, σύστημα πέδησης, πεντάλ φρένου, αμορτισέρ κ.α.
Nextdeal
Πρώτη φορά ΚΤΕΟ ελέγχονται τα οχήματα 4 έτη έπειτα από την ημερομηνία 1ης Άδειας Κυκλοφορίας και κατόπιν του πρώτου ελέγχου, περιοδικά κάθε 2 έτη. Ο έλεγχος αφορά τη σωστή λειτουργία των οχημάτων και των υποσυστημάτων τους καθώς και όσο το δυνατόν λιγότερους ρύπους για το περιβάλλον του. Η κακή κατάσταση των οχημάτων θεωρείται σημαντική αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.
Ο όρος ΚΤΕΟ ή και Τεχνικός Έλεγχος συναντάται μέσα στις Γενικές Εξαιρέσεις των προαιρετικών καλύψεων των όλων των συμβολαίων οχημάτων όλων των εταιρειών υπό την βάση πως ο ιδιοκτήτης οφείλει να μεριμνά για την σωστή συντήρηση και καλή κατάσταση του ασφαλισμένου οχήματος, προκείμενου να συμβάλλει και ο ίδιος στην αποτροπή ζημιών και ατυχημάτων. Οι προαιρετικές καλύψεις αφορούν πυρκαγιά, κλοπή, ιδίες ζημιές κ.α.
Τυχόν αμέλεια συντήρησης και τεχνικού ελέγχου ή ακόμη και συνειδητή επιλογή του ιδιοκτήτη να μην περάσει ΚΤΕΟ αποτελούν λόγους επιφύλαξης αποζημίωσης ή και εξαίρεσης αποζημίωσης, σε περίπτωση οδικού ατυχήματος και πρόκλησης ζημιών έναντι τρίτων για όλα τα συμβόλαια όλων των εταιρειών. Σε κάθε συμβόλαιο χρησιμοποιείται διαφορετική διατύπωση χωρίς όμως να διαφοροποιείται το αποτέλεσμα. Συνεπώς ο ίδιος ο ιδιοκτήτης που κινείται στο οδικό δίκτυο οφείλει να είναι υπεύθυνος για την καλή συντήρηση του οχήματός του ώστε να αποφύγει σοβαρές ευθύνες κατά την διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση ενός τροχαίου ατυχήματος. Σημειώνεται πως στο οδικό δίκτυο κινούνται οχήματα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης.
©Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Συνοπτικά: Μέρη του οχήματος που ελέγχονται από KTEO είναι ενδεικτικά, ταυτότητα του οχήματος, πινακίδες κυκλοφορίας, αριθμός κινητήρα, αριθμός πλαισίου, αμάξωμα, κοτσαδόρος, αεροτομή, ανεμοθώρακας, ηλιακές μεμβράνες, κατάλληλη ορατότητα, στερέωση φωτιστικών στοιχείων, καθρέπτες, τροχοί, εφεδρικός τροχός κατάλληλος, δεξαμενή καυσίμου, στήριξη κινητήρα και διαρροές, συσσωρευτής και κατάσταση ηλεκτρικών εγκαταστάσεων, αντλία φρένων, σερβομηχανισμό, υδραυλικό σύστημα, αντλία υδραυλικού τιμονιού, τιμόνι, ταχύμετρο, καθίσματα, ζώνες ασφάλειας, ποδόπληκτρο πέδησης, πατινάρισμα συμπλέκτη, επαναφορά τιμονιού, ενδεικτική λυχνία ABS, πυροσβεστήρας, τρίγωνο, φαρμακείο, ευθυγράμμιση πορείας, λειτουργία λυχνιών, ορθή σκόπευση φώτων, ένταση φωτόμετρου, σύστημα πέδησης, πεντάλ φρένου, αμορτισέρ κ.α.
Nextdeal
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.