Ιωάννινα:Το σύστημα SBAS στο αεροδρόμιο βελτίωσε τις προσγειώσεις .. Το πρόβλημα παραμένει όταν υπάρχει πυκνή νέφωση
Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου υποδέχτηκε στο γραφείο του τον Αερολιμενάρχη, ο οποίος προέβη σε αναλυτική ενημέρωση για όλα τα ζητήματα που αφορούν το Αεροδρόμιο των Ιωαννίνων.
Σύμφωνα με την ενημέρωση του κ. Μητσιμάρη, η πλήρης λειτουργία του συστήματος
SBAS (Satellite Based Augmentation System) από τον περασμένο Σεπτέμβρη, στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, έχει βελτιώσει κατά πολύ τη δυνατότητα προσγείωσης των αεροσκαφών σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, σε σχέση με το παρελθόν (με το SBAS το αεροσκάφος μπορεί να «βλέπει» αεροδιάδρομο από ύψος 2.200 ποδιών, έναντι 3.500 ποδιών πριν). Το πρόβλημα στις προσγειώσεις παραμένει τις ημέρες που υπάρχει πυκνή νέφωση, παραδέχτηκε πάντως, ο Αερολιμενάρχης.
Σε ό,τι δε αφορά την αναγκαιότητα εγκατάστασης του λεγόμενου GBAS (Ground-Based Augmentation System), ο κ. Μητσιμάρης εμφανίστηκε επιφυλακτικός στο κατά πόσο θα μπορούσε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την κατάσταση στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων.
Πεποίθηση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων είναι πως εφόσον η Περιφέρεια Ηπείρου έχει εκφράσει τη βούληση να διαθέσει το κονδύλιο που απαιτείται για την εγκατάσταση του GBAS, θα ήταν απαραίτητο να εξαντληθούν όλα τα μέσα, ώστε το Αεροδρόμιο να γίνει ακόμη πιο αξιόπιστο και να μην θίγεται η εικόνα της πόλης, με συχνές ακυρώσεις πτήσεων. Φαινόμενο που ανατρέπει τον προγραμματισμό των επιχειρηματιών και των επισκεπτών της πόλης.
Σύμφωνα με την ενημέρωση του κ. Μητσιμάρη, η πλήρης λειτουργία του συστήματος
SBAS (Satellite Based Augmentation System) από τον περασμένο Σεπτέμβρη, στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων, έχει βελτιώσει κατά πολύ τη δυνατότητα προσγείωσης των αεροσκαφών σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, σε σχέση με το παρελθόν (με το SBAS το αεροσκάφος μπορεί να «βλέπει» αεροδιάδρομο από ύψος 2.200 ποδιών, έναντι 3.500 ποδιών πριν). Το πρόβλημα στις προσγειώσεις παραμένει τις ημέρες που υπάρχει πυκνή νέφωση, παραδέχτηκε πάντως, ο Αερολιμενάρχης.
Σε ό,τι δε αφορά την αναγκαιότητα εγκατάστασης του λεγόμενου GBAS (Ground-Based Augmentation System), ο κ. Μητσιμάρης εμφανίστηκε επιφυλακτικός στο κατά πόσο θα μπορούσε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την κατάσταση στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων.
Πεποίθηση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων είναι πως εφόσον η Περιφέρεια Ηπείρου έχει εκφράσει τη βούληση να διαθέσει το κονδύλιο που απαιτείται για την εγκατάσταση του GBAS, θα ήταν απαραίτητο να εξαντληθούν όλα τα μέσα, ώστε το Αεροδρόμιο να γίνει ακόμη πιο αξιόπιστο και να μην θίγεται η εικόνα της πόλης, με συχνές ακυρώσεις πτήσεων. Φαινόμενο που ανατρέπει τον προγραμματισμό των επιχειρηματιών και των επισκεπτών της πόλης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.