Eurostat: 18 λεπτά ανά ημέρα αφιερώνουν οι Έλληνες στα ψώνια
φωτο [Ergasianews.gr]
Περίπου 18 λεπτά ανά ημέρα αφιερώνει ο μέσος Έλληνας σε ψώνια και σε προσωπικές υπηρεσίες, όπως επίσκεψη στο κομμωτήριο ή σε ιατρείο, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat με αφορμή τις εκπτώσεις της Black Friday.
Μόνον οι Ρουμάνοι (17 λεπτά) δαπανούν λιγότερο χρόνο από τους Έλληνες στα ψώνια.
«Πρωταθλητές» στο shopping είναι οι Γερμανοί, οι οποίοι αφιερώνουν 36 λεπτά ανά εικοσιτετράωρο σε αγορές και υπηρεσίες.
Στην δεύτερη θέση, με 32 λεπτά αγορών ανά ημέρα, βρίσκονται οι Ολλανδοί, ενώ τρίτοι με 31 λεπτά κατατάσσονται οι Βρετανοί.
Οι Έλληνες και οι Ρουμάνοι είναι επίσης οι δύο λαοί που συμμετείχαν λιγότερο στα ψώνια και στην κατανάλωση υπηρεσιών.
Μόλις το 30,7% των Ελλήνων που ερωτήθηκαν απάντησε πως βγήκε για ψώνια ή απευθύνθηκε σε κάποια υπηρεσία τις ημέρες που έλεγξε η Eurostat. Αντίθετα, λίγο περισσότεροι από τους μισούς Φινλανδούς δήλωσαν πως βγήκαν στην αγορά, ενώ στην Γερμανία το ποσοστό συμμετοχής διαμορφώθηκε στο 48,8%.
Σε όλες τις χώρες που μελετήθηκαν οι γυναίκες συμμετείχαν στις αγορές περισσότερο από ό,τι οι άνδρες.
Τα ευρήματα της Eurostat προκύπτουν από έρευνα που έγινε μεταξύ του 2008 και του 2015 σε δεκαπέντε χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με συμμετοχή πολιτών ηλικίας 20 έως 74 ετών.
Euractiv
Περίπου 18 λεπτά ανά ημέρα αφιερώνει ο μέσος Έλληνας σε ψώνια και σε προσωπικές υπηρεσίες, όπως επίσκεψη στο κομμωτήριο ή σε ιατρείο, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat με αφορμή τις εκπτώσεις της Black Friday.
Μόνον οι Ρουμάνοι (17 λεπτά) δαπανούν λιγότερο χρόνο από τους Έλληνες στα ψώνια.
«Πρωταθλητές» στο shopping είναι οι Γερμανοί, οι οποίοι αφιερώνουν 36 λεπτά ανά εικοσιτετράωρο σε αγορές και υπηρεσίες.
Στην δεύτερη θέση, με 32 λεπτά αγορών ανά ημέρα, βρίσκονται οι Ολλανδοί, ενώ τρίτοι με 31 λεπτά κατατάσσονται οι Βρετανοί.
Οι Έλληνες και οι Ρουμάνοι είναι επίσης οι δύο λαοί που συμμετείχαν λιγότερο στα ψώνια και στην κατανάλωση υπηρεσιών.
Μόλις το 30,7% των Ελλήνων που ερωτήθηκαν απάντησε πως βγήκε για ψώνια ή απευθύνθηκε σε κάποια υπηρεσία τις ημέρες που έλεγξε η Eurostat. Αντίθετα, λίγο περισσότεροι από τους μισούς Φινλανδούς δήλωσαν πως βγήκαν στην αγορά, ενώ στην Γερμανία το ποσοστό συμμετοχής διαμορφώθηκε στο 48,8%.
Σε όλες τις χώρες που μελετήθηκαν οι γυναίκες συμμετείχαν στις αγορές περισσότερο από ό,τι οι άνδρες.
Τα ευρήματα της Eurostat προκύπτουν από έρευνα που έγινε μεταξύ του 2008 και του 2015 σε δεκαπέντε χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με συμμετοχή πολιτών ηλικίας 20 έως 74 ετών.
Euractiv
Labels:
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.