KTEO: Σε 2 εκατ. ελέγχους κόπηκαν μόλις 45 αυτοκίνητα!
Μόλις 2 Ταξί με επικίνδυνες ελλείψεις ανακάλυψαν και έκοψαν τα ΚΤΕΟ το 2017 σε πάνω από 28.000 ελέγχους
Του Γιώργου Κ. Ανδρή στο Newsauto.gr
Μόλις 45 αυτοκίνητα σε περίπου 2 εκατ. τεχνικούς ελέγχους «κόπηκαν» από τα ΚΤΕΟ της χώρας το 2017 έχοντας επικίνδυνες ελλείψεις σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του NewsAuto.gr. Ωστόσο η κατάσταση δεν ήταν καλύτερη το 2016 καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας μόλις 46 αυτοκίνητα «κόπηκαν» σε 1,9 εκατ. τεχνικούς ελέγχους ενώ το 2015 κόπηκαν 68 αυτοκίνητα σε σχεδόν 2 εκατ. ελέγχους. Επίσης σύμφωνα με τα στοιχεία του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων διαπιστώνει κανείς πως σε σύνολο 4,6 εκατ. οχημάτων, εκ των οποίων το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, θα έπρεπε να ελέγχονται 2,5 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις ούτε 2 εκατ. οχήματα το 2017.
Πέραν των οχημάτων με τις επικίνδυνες ελλείψεις που ήταν μόλις 47 το 2017 καταγράφηκαν 95.154 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις έναντι 75.265 οχημάτων το 2016 και 105.025 αυτοκινήτων το 2015. Δηλαδή το 2017 μόλις το 4,77% του στόλου των οχημάτων που επισκέφθηκαν κάποιο ΚΤΕΟ «έφυγαν» με σοβαρές ελλείψεις και αναγκαστικά έπρεπε να ξαναπεράσουν από τεχνικό έλεγχο.
Σε… άριστη κατάσταση τα Ταξί!
Άκρως ανησυχητικά είναι τα στοιχεία των ελέγχων από τα ΚΤΕΟ στα Ταξί καθώς το 2017 σε σύνολο πάνω από 28.000 ελέγχων κόπηκαν με επικίνδυνες ελλείψεις μόλις 2 οχήματα! Επίσης άλλα 1.147 Ταξί πέρασαν από επαναληπτικό έλεγχο εξαιτίας σοβαρών ελλείψεων. Κατά τα άλλα μόλις 8.578 Ταξί πέρασαν με επιτυχία τον έλεγχο ΚΤΕΟ δηλαδή ρο 30,55% του συνόλου των οχημάτων που ελέγχθηκαν και τα υπόλοιπα 18.348 πέρασαν έχοντας δευτερεύουσες ελλείψεις δηλαδή το 65,35% του στόλου.
Πάντως και τα προηγούμενα χρόνια τα Ταξί φαίνεται πως διατηρούνταν σε άριστη κατάσταση καθώς το 2016 σε σύνολο 26.909 ελέγχων κόπηκαν μόλις 4 αυτοκίνητα και το 2015 σε 26.786 ελέγχους κόπηκαν μόλις 2 Ταξί! Το 2017 σε σχέση με τα προηγούμενα δύο έτη μειώθηκε ο αριθμός των Ταξί που απορρίπτονταν στους ελέγχους καθώς πέρυσι κόπηκε το 4,09% του συνόλου, το 2016 το 4,65% και το 2015 το 5,02%.
Εξαφανισμένοι οι ιδιοκτήτες δικύκλων
Περίεργα είναι τα στοιχεία των ελέγχων στα δίκυκλα καθώς όπως ξεκάθαρα φαίνεται το 2017 ελέγχθηκαν 402.914 μοτοσυκλέτες και κόπηκαν μόλις 62. Το 2016 ελέγχθηκαν μόλις 183.036 δίκυκλα και κόπηκαν 53 μονάδες ενώ το 2015 ελέγχθηκαν 410.491 δίκυκλα και κόπηκαν 142 μοτοσυκλέτες. Όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς το 2015 ¨εξαφανίστηκαν¨ περίπου 120.000 δίκυκλα από τους ελέγχους. Πάντως σε σχέση με τα αυτοκίνητα τα ποσοστά των επιτυχών ελέγχων στα δίκυκλα είναι κορυφαία σε σχέση με εκείνα των αυτοκινήτων και των Ταξί καθώς το 56,4% των μοτοσυκλετών που ελέγχθηκε πέρασε χωρίς ελλείψεις και ένα επιπλέον 40% πέρασε με δευτερεύουσες ελλείψεις.
Λεωφορεία
Μόλις 4 λεωφορεία κόπηκαν από τα ΚΤΕΟ σε σύνολο 20.086 ελέγχων το 2017 το οποίο και αποτελεί το 0,02% του συνόλου. Ειδικότερα σε σύνολο 20.086 ελέγχων τα 8.928 λεωφορεία πέρασαν χωρίς ελλείψεις (44,45%), τα 9.593 πέρασαν έχοντας δευτερεύουσες ελλείψεις (47,76%) και τα 1.561 οχήματα έπρεπε να επανελεγχθούν λόγω σοβαρών ελλείψεων (7,77%). Το 2016 ελέγχθηκαν 18.289 λεωφορεία και τα ΚΤΕΟ έκοψαν μόλις 2 οχήματα. Το 2015 τα ΚΤΕΟ δεν κατάφεραν να κόψουν κανένα λεωφορείο παρά τους 17.854 ελέγχους…
Ελαφρά φορτηγά έως 3,5 τόνους
Σε κακή κατάσταση φαίνεται πως είναι ο στόλος των ελαφρών φορτηγών της Ελλάδας καθώς από σε 328.272 ελέγχους τα 255.437 οχήματα πέρασαν έχοντας δευτερεύουσες ελλείψεις (77,8%) και μόλις το 14,5% δηλαδή 47.589 οχήματα πέρασαν χωρίς παρατηρήσεις. Επίσης 25.191 οχήματα κόπηκαν λόγω σοβαρών ελλείψεων και 55 οχήματα κόπηκαν με επικίνδυνες ελλείψεις. Τα ίδια ποσοστά καταγράφηκαν και στους ελέγχους των ΚΤΕΟ τόσο το 2016 όσο και το 2015.
Φορτηγά άνω των 3,5 τόνων
Σε κακή κατάσταση φαίνεται πως είναι επίσης και ο στόλος των φορτηγών άνω των 3,5 τόνων καθώς το 2017 το 57,37% του συνόλου πέρασε έχοντας δευτερεύουσες ελλείψεις και μόλις το 30% πέρασε χωρίς παρατηρήσεις. Επίσης 12.616 φορτηγά κόπηκαν για επανέλεγχο (11,82%) με σοβαρές ελλείψεις και 72 φορτηγά κόπηκαν με επικίνδυνες ελλείψεις. Το ποσοστό απόρριψης ανήλθε σε 11,88% και ήταν το υψηλότερο συγκριτικά με τις υπόλοιπες κατηγορίες οχημάτων που ελέγχθηκαν στα ΚΤΕΟ το 2017. Το 2016 οι έλεγχοι φαίνεται πως ανήλθαν στα ίδια επίπεδα αυστηρότητας καθώς το 4,71% των οχημάτων που πέρασαν από τεχνικό έλεγχο θα έπρεπε να ξαναπεράσουν λόγω… σοβαρών ελλείψεων ενώ το 2015 που φαίνεται πως ήταν αυστηρότεροι οι έλεγχοι με αποτέλεσμα το 5,36% του στόλου των αυτοκινήτων που ελέγχθηκαν έπρεπε να ξαναπεράσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Μειώνονται τα οχήματα που κόβονται!
Το άκρως ανησυχητικό για τον κλάδο, την ελληνική οικονομία, την οδική ασφάλεια αλλά και το περιβάλλον είναι το γεγονός πως μειώνονται δραματικά τα ποσοστά των οχημάτων που «κόβονται» από τα ΚΤΕΟ. Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του NewsAuto.gr το 2015 πάρα πολλά ΚΤΕΟ «έκοβαν» με σοβαρές ελλείψεις διψήφιο ποσοστό οχημάτων το οποίο μπορεί να ξεπερνούσε ακόμη και το 12% του συνόλου των ελέγχων που πραγματοποιούσαν. Ως διά μαγείας το 2016 το εν λόγω ποσοστό μειώθηκε ραγδαία και κυμάνθηκε ακόμη και κάτω από το 5% και έπεσε ακόμη χαμηλότερα το 2017.
Ο λόγος σύμφωνα με στελέχη τόσο από τον κλάδο του αυτοκινήτου όσο και από τον κλάδο των ΚΤΕΟ εστιάζεται στο γεγονός πως από τη στιγμή που υπάρχουν ΚΤΕΟ που περνούν όλα τα οχήματα, ανεξάρτητα από την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, δημιουργούνται οι ιδανικές συνθήκες «ασφυξίας» στους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΟ που θέλουν να κάνουν σωστά την δουλειά τους. Μάλιστα η φήμη και μόνο πως κάποιο ΚΤΕΟ «κόβει» οχήματα αποτελεί ένα βασικό λόγο κατάρρευσης των διελεύσεων από ιδιοκτήτες καθώς προτιμούν κάποιο ανταγωνιστικό ΚΤΕΟ που θα «περάσουν» το όχημά τους χωρίς να έχει ελεγχθεί…
Πάντως σε καμία περίπτωση η Ελλάδα δεν διαθέτει τον νεότερο, πιο καλοσυντηρημένο και πιο ασφαλή στόλο οχημάτων στην ΕΕ…
Απώλειες εκατομμυρίων για το κράτος
Η ουσιαστική «κατάργηση» του θεσμού των ΚΤΕΟ έχει προκαλέσει σύμφωνα με στελέχη της αγοράς απώλεια πολλών εκατομμυρίων ευρώ για το Δημόσιο καθώς εκτός από το γεγονός πως δεν «κόβονται» οχήματα το κράτος χάνει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από την αγορά. Ειδικότερα αν κάποιος δεν επισκευάζει το όχημά του, το κράτος χάνει εκατομμύρια ευρώ από την φορολόγηση αλλά και τον ΦΠΑ των καταστημάτων της αγοράς αυτοκινήτου που προέρχονται από την παροχή υπηρεσιών των συνεργείων, την πώληση ανταλλακτικών, ελαστικών, φανοποιείων, κ.ά.
Στη συνέχεια το κράτος επιβαρύνεται από τα τροχαία ατυχήματα που προκαλούνται λόγω της κακής συντήρησης των οχημάτων καθώς οι τραυματίες «κοστίζουν» τόσα σε φάρμακα όσο και νοσήλια. Επίσης το περιβάλλον παθαίνει ανεπανόρθωτες ζημιές καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που όλοι μας βρισκόμενοι πίσω από κάποιο αυτοκίνητο ή φορτηγό βλέπουμε πως από την εξάτμιση βγαίνει άσπρος ή κατάμαυρος καπνός!
Αλλά στα περισσότερα οχήματα που προκαλούν ατυχήματα λόγω κακής συντήρησης, καίνε λάδια ή φέρουν άλλες σοβαρές ελλείψεις φαίνεται πως έχουν περάσει από ΚΤΕΟ!
Υπάρχουν ωστόσο και πάνω από 1,3 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων που συνειδητά δεν περνούν από ΚΤΕΟ αλλά δεν πληρώνουν ούτε Τέλη Κυκλοφορίας και ασφάλεια. Οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες θα λέγαμε πως είναι περισσότεροι προσεκτικοί καθώς γνωρίζουν πολύ καλά πως τα πρόστιμα είναι πολύ υψηλά ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να βρεθούν αντιμέτωποι ακόμη και με την κατάσχεση όχι μόνο του οχήματός τους αλλά και του σπιτιού τους!
Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8 εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο!
Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 35,5%! Ειδικότερα σε 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο!
Και να είστε σίγουροι πως οι έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος ενώ παράλληλα να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία…
Του Γιώργου Κ. Ανδρή στο Newsauto.gr
Μόλις 45 αυτοκίνητα σε περίπου 2 εκατ. τεχνικούς ελέγχους «κόπηκαν» από τα ΚΤΕΟ της χώρας το 2017 έχοντας επικίνδυνες ελλείψεις σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του NewsAuto.gr. Ωστόσο η κατάσταση δεν ήταν καλύτερη το 2016 καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας μόλις 46 αυτοκίνητα «κόπηκαν» σε 1,9 εκατ. τεχνικούς ελέγχους ενώ το 2015 κόπηκαν 68 αυτοκίνητα σε σχεδόν 2 εκατ. ελέγχους. Επίσης σύμφωνα με τα στοιχεία του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων διαπιστώνει κανείς πως σε σύνολο 4,6 εκατ. οχημάτων, εκ των οποίων το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, θα έπρεπε να ελέγχονται 2,5 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις ούτε 2 εκατ. οχήματα το 2017.
Πέραν των οχημάτων με τις επικίνδυνες ελλείψεις που ήταν μόλις 47 το 2017 καταγράφηκαν 95.154 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις έναντι 75.265 οχημάτων το 2016 και 105.025 αυτοκινήτων το 2015. Δηλαδή το 2017 μόλις το 4,77% του στόλου των οχημάτων που επισκέφθηκαν κάποιο ΚΤΕΟ «έφυγαν» με σοβαρές ελλείψεις και αναγκαστικά έπρεπε να ξαναπεράσουν από τεχνικό έλεγχο.
Σε… άριστη κατάσταση τα Ταξί!
Άκρως ανησυχητικά είναι τα στοιχεία των ελέγχων από τα ΚΤΕΟ στα Ταξί καθώς το 2017 σε σύνολο πάνω από 28.000 ελέγχων κόπηκαν με επικίνδυνες ελλείψεις μόλις 2 οχήματα! Επίσης άλλα 1.147 Ταξί πέρασαν από επαναληπτικό έλεγχο εξαιτίας σοβαρών ελλείψεων. Κατά τα άλλα μόλις 8.578 Ταξί πέρασαν με επιτυχία τον έλεγχο ΚΤΕΟ δηλαδή ρο 30,55% του συνόλου των οχημάτων που ελέγχθηκαν και τα υπόλοιπα 18.348 πέρασαν έχοντας δευτερεύουσες ελλείψεις δηλαδή το 65,35% του στόλου.
Πάντως και τα προηγούμενα χρόνια τα Ταξί φαίνεται πως διατηρούνταν σε άριστη κατάσταση καθώς το 2016 σε σύνολο 26.909 ελέγχων κόπηκαν μόλις 4 αυτοκίνητα και το 2015 σε 26.786 ελέγχους κόπηκαν μόλις 2 Ταξί! Το 2017 σε σχέση με τα προηγούμενα δύο έτη μειώθηκε ο αριθμός των Ταξί που απορρίπτονταν στους ελέγχους καθώς πέρυσι κόπηκε το 4,09% του συνόλου, το 2016 το 4,65% και το 2015 το 5,02%.
Εξαφανισμένοι οι ιδιοκτήτες δικύκλων
Περίεργα είναι τα στοιχεία των ελέγχων στα δίκυκλα καθώς όπως ξεκάθαρα φαίνεται το 2017 ελέγχθηκαν 402.914 μοτοσυκλέτες και κόπηκαν μόλις 62. Το 2016 ελέγχθηκαν μόλις 183.036 δίκυκλα και κόπηκαν 53 μονάδες ενώ το 2015 ελέγχθηκαν 410.491 δίκυκλα και κόπηκαν 142 μοτοσυκλέτες. Όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς το 2015 ¨εξαφανίστηκαν¨ περίπου 120.000 δίκυκλα από τους ελέγχους. Πάντως σε σχέση με τα αυτοκίνητα τα ποσοστά των επιτυχών ελέγχων στα δίκυκλα είναι κορυφαία σε σχέση με εκείνα των αυτοκινήτων και των Ταξί καθώς το 56,4% των μοτοσυκλετών που ελέγχθηκε πέρασε χωρίς ελλείψεις και ένα επιπλέον 40% πέρασε με δευτερεύουσες ελλείψεις.
Λεωφορεία
Μόλις 4 λεωφορεία κόπηκαν από τα ΚΤΕΟ σε σύνολο 20.086 ελέγχων το 2017 το οποίο και αποτελεί το 0,02% του συνόλου. Ειδικότερα σε σύνολο 20.086 ελέγχων τα 8.928 λεωφορεία πέρασαν χωρίς ελλείψεις (44,45%), τα 9.593 πέρασαν έχοντας δευτερεύουσες ελλείψεις (47,76%) και τα 1.561 οχήματα έπρεπε να επανελεγχθούν λόγω σοβαρών ελλείψεων (7,77%). Το 2016 ελέγχθηκαν 18.289 λεωφορεία και τα ΚΤΕΟ έκοψαν μόλις 2 οχήματα. Το 2015 τα ΚΤΕΟ δεν κατάφεραν να κόψουν κανένα λεωφορείο παρά τους 17.854 ελέγχους…
Ελαφρά φορτηγά έως 3,5 τόνους
Σε κακή κατάσταση φαίνεται πως είναι ο στόλος των ελαφρών φορτηγών της Ελλάδας καθώς από σε 328.272 ελέγχους τα 255.437 οχήματα πέρασαν έχοντας δευτερεύουσες ελλείψεις (77,8%) και μόλις το 14,5% δηλαδή 47.589 οχήματα πέρασαν χωρίς παρατηρήσεις. Επίσης 25.191 οχήματα κόπηκαν λόγω σοβαρών ελλείψεων και 55 οχήματα κόπηκαν με επικίνδυνες ελλείψεις. Τα ίδια ποσοστά καταγράφηκαν και στους ελέγχους των ΚΤΕΟ τόσο το 2016 όσο και το 2015.
Φορτηγά άνω των 3,5 τόνων
Σε κακή κατάσταση φαίνεται πως είναι επίσης και ο στόλος των φορτηγών άνω των 3,5 τόνων καθώς το 2017 το 57,37% του συνόλου πέρασε έχοντας δευτερεύουσες ελλείψεις και μόλις το 30% πέρασε χωρίς παρατηρήσεις. Επίσης 12.616 φορτηγά κόπηκαν για επανέλεγχο (11,82%) με σοβαρές ελλείψεις και 72 φορτηγά κόπηκαν με επικίνδυνες ελλείψεις. Το ποσοστό απόρριψης ανήλθε σε 11,88% και ήταν το υψηλότερο συγκριτικά με τις υπόλοιπες κατηγορίες οχημάτων που ελέγχθηκαν στα ΚΤΕΟ το 2017. Το 2016 οι έλεγχοι φαίνεται πως ανήλθαν στα ίδια επίπεδα αυστηρότητας καθώς το 4,71% των οχημάτων που πέρασαν από τεχνικό έλεγχο θα έπρεπε να ξαναπεράσουν λόγω… σοβαρών ελλείψεων ενώ το 2015 που φαίνεται πως ήταν αυστηρότεροι οι έλεγχοι με αποτέλεσμα το 5,36% του στόλου των αυτοκινήτων που ελέγχθηκαν έπρεπε να ξαναπεράσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Μειώνονται τα οχήματα που κόβονται!
Το άκρως ανησυχητικό για τον κλάδο, την ελληνική οικονομία, την οδική ασφάλεια αλλά και το περιβάλλον είναι το γεγονός πως μειώνονται δραματικά τα ποσοστά των οχημάτων που «κόβονται» από τα ΚΤΕΟ. Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του NewsAuto.gr το 2015 πάρα πολλά ΚΤΕΟ «έκοβαν» με σοβαρές ελλείψεις διψήφιο ποσοστό οχημάτων το οποίο μπορεί να ξεπερνούσε ακόμη και το 12% του συνόλου των ελέγχων που πραγματοποιούσαν. Ως διά μαγείας το 2016 το εν λόγω ποσοστό μειώθηκε ραγδαία και κυμάνθηκε ακόμη και κάτω από το 5% και έπεσε ακόμη χαμηλότερα το 2017.
Ο λόγος σύμφωνα με στελέχη τόσο από τον κλάδο του αυτοκινήτου όσο και από τον κλάδο των ΚΤΕΟ εστιάζεται στο γεγονός πως από τη στιγμή που υπάρχουν ΚΤΕΟ που περνούν όλα τα οχήματα, ανεξάρτητα από την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, δημιουργούνται οι ιδανικές συνθήκες «ασφυξίας» στους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΟ που θέλουν να κάνουν σωστά την δουλειά τους. Μάλιστα η φήμη και μόνο πως κάποιο ΚΤΕΟ «κόβει» οχήματα αποτελεί ένα βασικό λόγο κατάρρευσης των διελεύσεων από ιδιοκτήτες καθώς προτιμούν κάποιο ανταγωνιστικό ΚΤΕΟ που θα «περάσουν» το όχημά τους χωρίς να έχει ελεγχθεί…
Πάντως σε καμία περίπτωση η Ελλάδα δεν διαθέτει τον νεότερο, πιο καλοσυντηρημένο και πιο ασφαλή στόλο οχημάτων στην ΕΕ…
Απώλειες εκατομμυρίων για το κράτος
Η ουσιαστική «κατάργηση» του θεσμού των ΚΤΕΟ έχει προκαλέσει σύμφωνα με στελέχη της αγοράς απώλεια πολλών εκατομμυρίων ευρώ για το Δημόσιο καθώς εκτός από το γεγονός πως δεν «κόβονται» οχήματα το κράτος χάνει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από την αγορά. Ειδικότερα αν κάποιος δεν επισκευάζει το όχημά του, το κράτος χάνει εκατομμύρια ευρώ από την φορολόγηση αλλά και τον ΦΠΑ των καταστημάτων της αγοράς αυτοκινήτου που προέρχονται από την παροχή υπηρεσιών των συνεργείων, την πώληση ανταλλακτικών, ελαστικών, φανοποιείων, κ.ά.
Στη συνέχεια το κράτος επιβαρύνεται από τα τροχαία ατυχήματα που προκαλούνται λόγω της κακής συντήρησης των οχημάτων καθώς οι τραυματίες «κοστίζουν» τόσα σε φάρμακα όσο και νοσήλια. Επίσης το περιβάλλον παθαίνει ανεπανόρθωτες ζημιές καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που όλοι μας βρισκόμενοι πίσω από κάποιο αυτοκίνητο ή φορτηγό βλέπουμε πως από την εξάτμιση βγαίνει άσπρος ή κατάμαυρος καπνός!
Αλλά στα περισσότερα οχήματα που προκαλούν ατυχήματα λόγω κακής συντήρησης, καίνε λάδια ή φέρουν άλλες σοβαρές ελλείψεις φαίνεται πως έχουν περάσει από ΚΤΕΟ!
Υπάρχουν ωστόσο και πάνω από 1,3 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων που συνειδητά δεν περνούν από ΚΤΕΟ αλλά δεν πληρώνουν ούτε Τέλη Κυκλοφορίας και ασφάλεια. Οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες θα λέγαμε πως είναι περισσότεροι προσεκτικοί καθώς γνωρίζουν πολύ καλά πως τα πρόστιμα είναι πολύ υψηλά ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να βρεθούν αντιμέτωποι ακόμη και με την κατάσχεση όχι μόνο του οχήματός τους αλλά και του σπιτιού τους!
Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8 εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο!
Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 35,5%! Ειδικότερα σε 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο!
Και να είστε σίγουροι πως οι έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος ενώ παράλληλα να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία…
Labels:
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.