ΣΒΑΚ:Θέσεις στάθμευσης,ποδήλατα και εκσυγχρονισμός της λιμναίας συγκοινωνίας
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας
Στάθμευση
Στην κεντρική περιοχή της πόλης προτείνεται η διαμόρφωση περίπου 2950 θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης ως εξής:
- 1830 θέσεων αποκλειστικής χρήσης κατοίκων
- 380 θέσεων στάθμευσης με πληρωμή β
ραχείας διάρκειας
- 740 θέσεων στάθμευσης με πληρωμή μακράς διάρκειας
Σε ότι αφορά τη στάθμευση μεγάλων οχημάτων προτείνεται η δημιουργία χώρου στάθμευσης μεγάλων φορτηγών στην περιοχή της ΒΙΠΕ και η δημιουργία χώρου στάθμευσης αναμονής τουριστικών λεωφορείων στο Πέραμα
Ποδήλατα
Το συνολικό μήκος του βασικού δικτύου ποδηλάτων στην τελική του μορφή, (συμπεριλαμβανομένων των υφιστάμενων ποδηλατοδρόμων) στην έκταση της πόλης θα είναι 47 χλμ (χωρίς να συνυπολογίζονται οι διαδρομές δια μέσω των οδών ήπιας κυκλοφορίας και των τοπικών πεζοδρόμων στις γειτονιές).
Λιμναία Συγκοινωνία
Σύμφωνα με το ΣΒΑΚ, ο προγραμματιζόμενος εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση της λιμναίας συγκοινωνίας στην Παμβώτιδα παρουσιάζει πολλαπλά οφέλη:
- με την αναβάθμιση της λιμναίας συγκοινωνίας, δίνεται η δυνατότητα αναβάθμισης της ευρύτερης περιοχής της λίμνης.
- μειώνεται η κίνηση που οφείλεται στις χερσαίες αστικές και στις τουριστικές μετακινήσεις, απομακρύνοντας τα τουριστικά λεωφορεία από το κέντρο της πόλης και διοχετεύοντας τη ροή αυτών μέσω περιφερειακών οδών προς το Πέραμα. Έτσι δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας στον κεντρικό τομέα της πόλης.
- όσον αφορά στον τουριστικό τομέα, βελτιώνοντας ποιοτικά το τουριστικό προϊόν της περιοχής, αυξάνεται η τουριστική κίνηση που μεταφράζεται σε αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό.
- ο εκσυγχρονισμός της λιμναίας συγκοινωνίας, εκτός από τη δυνατότητα αναβάθμισης της λίμνης και των περιοχών γύρω από αυτήν, ταυτόχρονα καθιστά τη λιμναία συγκοινωνία ασφαλέστερη.
Στάθμευση
Στην κεντρική περιοχή της πόλης προτείνεται η διαμόρφωση περίπου 2950 θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης ως εξής:
- 1830 θέσεων αποκλειστικής χρήσης κατοίκων
- 380 θέσεων στάθμευσης με πληρωμή β
ραχείας διάρκειας
- 740 θέσεων στάθμευσης με πληρωμή μακράς διάρκειας
Σε ότι αφορά τη στάθμευση μεγάλων οχημάτων προτείνεται η δημιουργία χώρου στάθμευσης μεγάλων φορτηγών στην περιοχή της ΒΙΠΕ και η δημιουργία χώρου στάθμευσης αναμονής τουριστικών λεωφορείων στο Πέραμα
Ποδήλατα
Το συνολικό μήκος του βασικού δικτύου ποδηλάτων στην τελική του μορφή, (συμπεριλαμβανομένων των υφιστάμενων ποδηλατοδρόμων) στην έκταση της πόλης θα είναι 47 χλμ (χωρίς να συνυπολογίζονται οι διαδρομές δια μέσω των οδών ήπιας κυκλοφορίας και των τοπικών πεζοδρόμων στις γειτονιές).
Λιμναία Συγκοινωνία
Σύμφωνα με το ΣΒΑΚ, ο προγραμματιζόμενος εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση της λιμναίας συγκοινωνίας στην Παμβώτιδα παρουσιάζει πολλαπλά οφέλη:
- με την αναβάθμιση της λιμναίας συγκοινωνίας, δίνεται η δυνατότητα αναβάθμισης της ευρύτερης περιοχής της λίμνης.
- μειώνεται η κίνηση που οφείλεται στις χερσαίες αστικές και στις τουριστικές μετακινήσεις, απομακρύνοντας τα τουριστικά λεωφορεία από το κέντρο της πόλης και διοχετεύοντας τη ροή αυτών μέσω περιφερειακών οδών προς το Πέραμα. Έτσι δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας στον κεντρικό τομέα της πόλης.
- όσον αφορά στον τουριστικό τομέα, βελτιώνοντας ποιοτικά το τουριστικό προϊόν της περιοχής, αυξάνεται η τουριστική κίνηση που μεταφράζεται σε αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό.
- ο εκσυγχρονισμός της λιμναίας συγκοινωνίας, εκτός από τη δυνατότητα αναβάθμισης της λίμνης και των περιοχών γύρω από αυτήν, ταυτόχρονα καθιστά τη λιμναία συγκοινωνία ασφαλέστερη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.