Επιτροπή Αγώνα Πολιτών και Επαγγελματιών για την κατασκευή του κόμβου στον Δρίσκο Ιωαννίνων
Έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που ξεκίνησε να κατασκευάζεται η Εγνατία οδός.
Ολοκληρώθηκε πριν από 5 χρόνια, τον Μάιο του 2014, με την παράδοση στην κυκλοφορία της γέφυρας Άραχθου.
Η Εγνατία κατασκευάστηκε για να εξυπηρετήσει τους Έλληνες πολίτες. Ένας δρόμος συντόμευσης των αποστάσεων, ένας δρόμος ανάπτυξης. Παρόλο που πέρασαν τόσα χρόνια και άλλαξαν τόσες κυβερνήσεις, ο κόμβος στο Δρίσκο παραμένει ένα ανεκπλήρωτο όνειρο,την στιγμή μάλιστα που κατά μήκος της Εγνατίας οδού έχουν κατασκευαστεί 63 κόμβοι σύνδεσης με το οδικό δίκτυο, καθώς και 350 άνω και κάτω διαβάσεις εισόδου και εξόδου στην οδό.
Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η πόλη των Γρεβενών που έχει 3-4 κόμβους, παρόλο που υπολείπεται σε μέγεθος των Ιωαννίνων.
Να σημειώσουμε πως όλα αυτά τα χρόνια έγιναν πολλές προσπάθειες από φορείς και τοπικούς παράγοντες για να κατασκευαστεί η συγκεκριμένη σύνδεση. Μάλιστα πριν λίγο καιρό (αφού είχαν γίνει και προηγούμενες άτυπες διεργασίες για το θέμα) κατά τη διάρκεια ειδικής συνεδρίασης στην περιφέρεια Ηπείρου, παρουσία του Περιφερειάρχη, των Δημάρχων των ενδιαφερόμενων περιοχών, του προέδρου των ξενοδόχων, του εκπροσώπου του επιμελητηρίου, του αερολιμενάρχη , του προέδρου της ΒΙΠΕ, του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ιωάννη Στέφου, του απεσταλμένου του κυρίου Μαντά και των άλλων βουλευτών της περιοχής,υπήρξε για ακόμη μια φορά ταύτιση απόψεων για την επιτακτική ανάγκη κατασκευής του συγκεκριμένου κόμβου.
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε πως σε αυτή την περιοχή είναι εγκατεστημένη η ΒΙΠΕ Ιωαννίνων, το αεροδρόμιο, το ΕΚΑΒ, η πυροσβεστική, το ΚΤΕΛ, το Νοσοκομείο Χατζηκώστα κ.αλ.Επίσης από εκεί είναι πιο εύκολη η πρόσβαση για την Ζίτσα, τα Ζαγοροχώρια, το Καλπάκι, το Πωγώνι, την Κόνιτσα, την Αλβανία κ.ά.
Είναι λοιπόν ένας κόμβος ανάπτυξης και πιο γρήγορης μετακίνησης των πολιτών και τουριστών.Επιπλέον οι παραπάνω περιοχές δεν έχουν μόνιμο ασθενοφόρο, αλλά και το ότι σε αυτές φιλοξενούνται τα πιο μεγάλα και όμορφα δάση του νομού.
Επίσης, ο κόμβος του Δρίσκου αν γίνει στη θέση που συμφωνήθηκε μετά τη γέφυρα του Αράχθου και πριν τη γαλαρία του Δρίσκου, θα αποτελέσει και μια είσοδο και έξοδο κίνδυνου σε περίπτωση που συμβεί κάποιο σοβαρό ατύχημα μέσα στη σήραγγα. Επιπρόσθετα, η υλοποίηση του θα μειώσει και κατά πολύ το κόστος των καύσιμων των κατοίκων που κινούνται από και προς τα Γιάννενα.Επομένως τα οφέλη για όλους είναι μεγάλα και το κόστος μικρό.
Ζητάμε λοιπόν από την κυβέρνηση,τους αρμόδιους υπουργούς και την Εγνατία Οδός να δώσουν λύση.Οι κινήσεις πρέπει να είναι γρήγορες και σύντομες, μιας και βρισκόμαστε στις αρχές Φεβρουαρίου, και σε ένα μήνα μπορεί να έχουν αλλάξει όλα στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου. Τότε θα είναι αργά για όλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.