Ιωάννινα:Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής … Ακινησίας βιώνουν οι κάτοικοι του Νεοχωρόπουλου...
Την ώρα που η Δημοτική Αρχή ξεκινά τις συζητήσεις για το ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας), οι κάτοικοι του Νεοχωρόπουλου βιώνουμε εδώ και πολλά χρόνια ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής … Ακινησίας.
Αν και έχουν περάσει πάνω από 20 χρόνια από την ενσωμάτωση της τότε Κοινότητας Νεοχωρόπουλου στο Δήμο Ιωαννιτών με το Σχέδιο Καποδίστρια, τα δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ παραμένουν χρονικά αραιά για να μπορεί κάποιος να μετακινηθεί έγκαιρα προς το κέντρο της πόλης και να επιστρέψει, με δεδομένο ότι απέχουμε μόλις 5 χιλιόμετρα από αυτό.
Πώς μπορούμε να μιλάμε για μελλοντική Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα, απουσία ισότιμης πρόσβασης σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, απουσία πεζοδρομίων και απουσία ποδηλατόδρομων που θα μάς συνδέουν με την πόλη;
Εδώ δεν είμαστε μακριά, από το να αποκλειστούμε εντελώς, με τους δύο κατεστραμμένους κεντρικούς οδικούς άξονες του Νεοχωρόπουλου, αυτόν της οδού Πανεπιστημίου και αυτόν της οδού Αγίου Σπυρίδωνος.
Να αναφερθούμε στο γεγονός ότι η Περιφερειακή Οδός έχει διαχωρίσει τις γειτονιές της πόλης σε «εντός» και «εκτός» Περιφερειακής, με ό,τι κι αν αυτό συνεπάγεται;
Ως κάτοικοι Νεοχωρόπουλου δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι κάθε μελλοντικό Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας χωρίς την πρότερη επίλυση όλων αυτών των θεμάτων για τη γειτονιά μας, θα μάς βρει κάθετα αντίθετους. Στηρίζουμε τέτοιες προσπάθειες και τέτοια σχέδια, μόνο και μόνο όταν δεν συνεχίζουν να μάς κρατούν αποκλεισμένους σε όρους κινητικότητας, όπως είμαστε ως σήμερα.
Κωνσταντίνος Καραπάνος//https://neochoropoulo.wordpress.com
Αν και έχουν περάσει πάνω από 20 χρόνια από την ενσωμάτωση της τότε Κοινότητας Νεοχωρόπουλου στο Δήμο Ιωαννιτών με το Σχέδιο Καποδίστρια, τα δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ παραμένουν χρονικά αραιά για να μπορεί κάποιος να μετακινηθεί έγκαιρα προς το κέντρο της πόλης και να επιστρέψει, με δεδομένο ότι απέχουμε μόλις 5 χιλιόμετρα από αυτό.
Πώς μπορούμε να μιλάμε για μελλοντική Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα, απουσία ισότιμης πρόσβασης σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, απουσία πεζοδρομίων και απουσία ποδηλατόδρομων που θα μάς συνδέουν με την πόλη;
Εδώ δεν είμαστε μακριά, από το να αποκλειστούμε εντελώς, με τους δύο κατεστραμμένους κεντρικούς οδικούς άξονες του Νεοχωρόπουλου, αυτόν της οδού Πανεπιστημίου και αυτόν της οδού Αγίου Σπυρίδωνος.
Να αναφερθούμε στο γεγονός ότι η Περιφερειακή Οδός έχει διαχωρίσει τις γειτονιές της πόλης σε «εντός» και «εκτός» Περιφερειακής, με ό,τι κι αν αυτό συνεπάγεται;
Ως κάτοικοι Νεοχωρόπουλου δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι κάθε μελλοντικό Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας χωρίς την πρότερη επίλυση όλων αυτών των θεμάτων για τη γειτονιά μας, θα μάς βρει κάθετα αντίθετους. Στηρίζουμε τέτοιες προσπάθειες και τέτοια σχέδια, μόνο και μόνο όταν δεν συνεχίζουν να μάς κρατούν αποκλεισμένους σε όρους κινητικότητας, όπως είμαστε ως σήμερα.
Κωνσταντίνος Καραπάνος//https://neochoropoulo.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.