Νέα έργα προγραμματίζονται στην Ιόνια Οδό
Νέα έργα προγραμματίζονται στην Ιόνια Οδό καθώς με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, δίδεται στην Νέα Οδό, και κατ`επέκταση στην κατασκευαστική κοινοπραξία EUROIONIA να προχωρήσει στην υλοποίηση τους και πιο συγκεκριμένα στην αναβάθμιση του Ημικόμβου Κομποτίου.
Σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου, εντέλλεται η εκτέλεση εργασιών για την προσθήκη ενός επιπλέον κλάδου στον Ημικόμβο Κομποτίου (Χ.Θ 125,7), μήκους περίπου 400 μέτρων, την κατασκευή των αναγκαίων διαπλατύνσεων και λοιπών κατασκευών, την προσθήκη κλάδου εξόδου από Ιωάννινα προς Μενίδι και της συμβολής αυτού σε κόμβο κυκλοτερούς μορφής.
Επίσης η κατασκευή μίας παράπλευρης οδού στην περιοχή προσθήκης του κλάδου εξόδου του κόμβου και η εξασφάλιση των αναγκαίων προσβάσεων προς ιδιοκτησίες. Στο αντικείμενο τέλος συμπεριλαμβάνονται και εργασίες ανακατασκευής των υφιστάμενων υδραυλικών έργων και άλλων κατασκευών στο τμήμα επιρροής της αρτηρίας του Αυτοκινητόδρομου λόγω της προσθήκης του νέου κλάδου του κόμβου.
Σύμφωνα με το σκεπτικό, κρίνεται σκόπιμη η αναβάθμιση του Ημικόμβου, λόγω του ότι το Κομπότι, αποτελεί παραθεριστικό κέντρο της περιοχής (Αμφιλοχίας και Άρτας) με τουριστικό ενδιαφέρον καθ`όλη τη διάρκεια του έτους και η σημερινή κυκλοφορία μέσω της παλιάς εθνικης δυσχεραίνει την τοπική κυκλοφορία, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις και κίνδυνο ατυχημάτων. Στο σκεπτικό σημειώνεται πως οι συγκεκριμένες εργασίες δεν μπορούν να ξεχωρίσουν, από τεχνική και οικονομική άποψη, να διαχωριστούν από τη Σύμβαση Παραχώρησης χωρίς να δημιουργήσουν "μείζονα πρόβλημα στο Δημόσιο" τόσο κατά τη διάρκεια της κατασκευής τους όσο και στο διάστημα συντήρησης τους καθώς συνδέονται άρρηκτα με το βασικό έργο.
Η χρηματοδότηση του έργου θα βαρύνει το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Στην απόφαση προς τη Νέα Οδό, συμπεριλαμβάνονται και οι σχετικές μελέτες που παραιτείται από οποιαδήποτε διεκδίκηση δαπάνης που αφορά το κόστος λειτουργίας και συντήρησης.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου, εντέλλεται η εκτέλεση εργασιών για την προσθήκη ενός επιπλέον κλάδου στον Ημικόμβο Κομποτίου (Χ.Θ 125,7), μήκους περίπου 400 μέτρων, την κατασκευή των αναγκαίων διαπλατύνσεων και λοιπών κατασκευών, την προσθήκη κλάδου εξόδου από Ιωάννινα προς Μενίδι και της συμβολής αυτού σε κόμβο κυκλοτερούς μορφής.
Επίσης η κατασκευή μίας παράπλευρης οδού στην περιοχή προσθήκης του κλάδου εξόδου του κόμβου και η εξασφάλιση των αναγκαίων προσβάσεων προς ιδιοκτησίες. Στο αντικείμενο τέλος συμπεριλαμβάνονται και εργασίες ανακατασκευής των υφιστάμενων υδραυλικών έργων και άλλων κατασκευών στο τμήμα επιρροής της αρτηρίας του Αυτοκινητόδρομου λόγω της προσθήκης του νέου κλάδου του κόμβου.
Σύμφωνα με το σκεπτικό, κρίνεται σκόπιμη η αναβάθμιση του Ημικόμβου, λόγω του ότι το Κομπότι, αποτελεί παραθεριστικό κέντρο της περιοχής (Αμφιλοχίας και Άρτας) με τουριστικό ενδιαφέρον καθ`όλη τη διάρκεια του έτους και η σημερινή κυκλοφορία μέσω της παλιάς εθνικης δυσχεραίνει την τοπική κυκλοφορία, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις και κίνδυνο ατυχημάτων. Στο σκεπτικό σημειώνεται πως οι συγκεκριμένες εργασίες δεν μπορούν να ξεχωρίσουν, από τεχνική και οικονομική άποψη, να διαχωριστούν από τη Σύμβαση Παραχώρησης χωρίς να δημιουργήσουν "μείζονα πρόβλημα στο Δημόσιο" τόσο κατά τη διάρκεια της κατασκευής τους όσο και στο διάστημα συντήρησης τους καθώς συνδέονται άρρηκτα με το βασικό έργο.
Η χρηματοδότηση του έργου θα βαρύνει το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Στην απόφαση προς τη Νέα Οδό, συμπεριλαμβάνονται και οι σχετικές μελέτες που παραιτείται από οποιαδήποτε διεκδίκηση δαπάνης που αφορά το κόστος λειτουργίας και συντήρησης.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.