Ιωάννινα:Νέες, σύγχρονες, στάσεις αστικού αποκτά ο Δήμος

Πρόταση ύψους 150.000 ευρώ στον Φιλόδημο κατέθεσε η Δημοτική Αρχή
Νέες, σύγχρονες, στάσεις αστικού αποκτά ο Δήμος Ιωαννιτών

Πρόταση για την προμήθεια, μεταφορά και τοποθέτηση στεγάστρων για την αναβάθμιση των στάσεων αστικών συγκοινωνιών του Δήμου Ιωαννιτών, ύψους 150.000 ευρώ κατέθεσε η Δημοτική Αρχή στο πρόγραμμα «Φιλόδημος».
Σε αυτή προτείνεται η παρέμβαση σε 34 θέσεις στάσεων αστικών γραμμών με την αντικατάσταση υφιστάμενων καθώς και την τοποθέτηση νέων σε σημεία που δεν υπάρχουν.
Όπως και στάσεις που αντικαταστάθηκαν ήδη στο Δήμο Ιωαννιτών έτσι και οι νέες, θα έχουν ιδιαίτερη αρχιτεκτονική μορφή, θα διαθέτουν λειτουργικότητα και προσαρμογή στο περιβάλλον, ενώ θα παρέχουν πρόσβαση σε ασύρματο δίκτυο ίντερνετ.
Επίσης, θα παρέχουν την απαραίτητη προστασία στους χρήστες των αστικών συγκοινωνιών από τις καιρικές συνθήκες κατά το χρόνο αναμονής τους και θα εξασφαλίζουν ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.

Θ. Μπέγκας: «Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για το καλό του Δήμου»
«Συνεχίζουμε τις παρεμβάσεις μας προς όφελος των συνδημότων μας, όπως κάνουμε από την αρχή της θητείας μας. Η αντικατάσταση των στάσεων του αστικού ΚΤΕΛ ήταν μια αναγκαιότητα για πολλούς λόγους, την ίδια ώρα που νέες στάσεις είναι απαραίτητες για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες που υπάρχουν. Τα πρώτα σχόλια από τις νέες στάσεις που τοποθετήσαμε είναι άκρως ενθαρρυντικά κι έτσι ερχόμαστε τώρα να συνεχίσουμε αυτή μας την πρωτοβουλία μέσα από το πρόγραμμα ‘Φιλόδημος’. Είμαι σίγουρος ότι το αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει», δήλωσε ο Δήμαρχος, Θωμάς Μπέγκας.

Οι νέες στάσεις
Τα νέα στέγαστρα αφορούν τρεις τύπους: ΤΥΠΟΣ Α μήκους 400εκ με πλαϊνά πετάσματα και πλάτη, ΤΥΠΟΣ Β μήκους 400εκ χωρίς πλαϊνά πετάσματα με πλάτη και ΤΥΠΟΣ Γ  μήκους 400εκ χωρίς πλαϊνά και πλάτη. 
Καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή του τύπου στεγάστρου που θα τοποθετηθεί στις στάσεις είναι το πλάτος του πεζοδρομίου.
Η επιλογή των στάσεων αστικών συγκοινωνιών, στις οποίες θα τοποθετηθούν τα στέγαστρα, βασίζεται στην εξυπηρέτηση του επιβάτη.  Βασικά κριτήρια είναι η ημερήσια επιβατική κίνηση επιβιβαζόμενων επιβατών, το πλήθος των γραμμών/δρομολογίων που εξυπηρετεί η στάση, η κατηγορία της οδού στην οποία βρίσκεται η στάση και τέλος λαμβάνεται υπόψη που υπάρχουν σήμερα στέγαστρα.
Η παρέμβαση αυτή κρίθηκε απολύτως αναγκαία καθώς ο υφιστάμενος αριθμός των στεγάστρων δεν είναι ποσοτικά επαρκής για την εξυπηρέτηση των αναγκών του επιβατικού κοινού.
Επίσης ο βαθμός στον οποίο τα σημεία ενδιαφέροντος της περιοχής του Δήμου (σχολεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, νοσοκομεία, κτίρια στέγασης δημόσιων ή δημοτικών υπηρεσιών, κλπ.), εξυπηρετούνται από τη χωροθέτηση των υφιστάμενων στάσεων, δεν είναι ικανοποιητικός, ενώ υπάρχει ανάγκη αναβάθμισης υφιστάμενων στάσεων, βάσει των ποιοτικών τους χαρακτηριστικών (έτος τοποθέτησης, υλικά, κατάσταση, κλπ.).
Άλλωστε ένα σημαντικό μέρος των ενδοδημοτικών μετακινήσεων γίνεται με τα αστικά λεωφορεία και οι συνθήκες αναμονής είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών - πολιτών.
Εντός του Δήμου, έχουν τοποθετηθεί σε διάφορες χρονικές περιόδους αρκετοί και διαφορετικοί τύποι στεγάστρων στάσεων.
Πολλά από αυτά βρίσκονται σε εξαιρετικά κακή κατάσταση και υπάρχουν μια σειρά λόγων για την αναβάθμισή τους όπως: οξείδωση  των μεταλλικών στοιχείων τους, σπασμένα ή παραμορφωμένα τμήματα επικάλυψης στέγης και τμήματα πλευρικής κάλυψης λόγω βανδαλισμού, γκράφιτι στα και γενικά ρύπανση από αφισοκόλληση, σύνδεση με δίκτυο της ΔΕΗ το οποίο δεν λειτουργεί και πρέπει να καταργηθεί
Επίσης υπάρχουν στάσεις που εξυπηρετούν αρκετές γραμμές/ δρομολόγια με υψηλή ημερήσια κίνηση επιβιβαζόμενων και δεν υπάρχουν καθόλου στέγαστρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]