Εγνατία... προβλημάτων
Με ένα σταθμό διοδίων λειτουργεί εδώ και αρκετές μέρες η Εγνατία οδός στα διόδια της Τύριας και με την κίνηση να είναι συνεχής. Η ώρα αναμονής ξεπερνά πια κάθε πρόβλεψη και οι πελάτες περιμένουν μέσα στη ζέστη να περάσουν. Σε αρκετά σημεία βλέπει κανείς τη μία λωρίδα κυκλοφορίας κλειστή χωρίς να υπάρχει κάποια οφθαλμοφανής αιτία γι’ αυτό. Τα κολονάκια μπαίνουν και …ξαναβγαίνουν μετά από κάποια ώρα. Πινακίδες που δείχνουν χώρους για καφέ ή WC είναι παραπλανητικές (βλ.Παραμυθιά).
Το κόστος συντήρησης είναι δυσθεώρητο (το ΤΑΙΠΕΔ μάλιστα επί Σύριζα και για λόγους προφανείς –πώληση- το ανέβαζε στα 6 δις το χρόνο- όσο και το κόστος κατασκευής (!). Το πραγματικό ετήσιο κόστος συντήρησης -από ό,τι τουλάχιστον αναγράφεται στην ιστοσελίδα της ίδιας της Εγνατίας - είναι περί τα 12. εκ ευρώ τον εφόσον για καθαριότητα και μόνον απαιτούνται 600.000€, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 5% του συνολικού ετήσιου κόστους συντήρησης.
Εκτός αυτών όμως διαβάζουμε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ότι:
Η Εγνατία Οδός, ύστερα από χρόνια απραξίας του Δημοσίου, χρήζει εκτεταμένης συντήρησης, καθώς οδόστρωμα, στηθαία και σήραγγες βρίσκονται σε κακή κατάσταση, ενώ δεν υπάρχουν και σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) να υποστηρίζουν τη λειτουργία της.
Μόνο για το επόμενο έτος τα έργα συντήρησης του αυτοκινητοδρόμου κοστολογούνται στα 150 εκατ. ευρώ, ενώ ο περιορισμένος αριθμός σταθμών διοδίων μειώνει τα έσοδα.
Η Εγνατία έχει τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα από κάθε άλλο μεγάλο ελληνικό οδικό άξονα (154 το 2017) και δυστυχώς με νεκρούς (11 το 2017, μετά τη Νέα Οδό με 14).
Σημαντικότατο έλλειμμα στη λειτουργία του δρόμου και στην εξυπηρέτηση των αυτοκινητιστών είναι το ότι λειτουργεί μόνο ένας σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ), ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν άλλοι 17, και μόνο ένα πρατήριο καυσίμων!
Το κόστος συντήρησης είναι δυσθεώρητο (το ΤΑΙΠΕΔ μάλιστα επί Σύριζα και για λόγους προφανείς –πώληση- το ανέβαζε στα 6 δις το χρόνο- όσο και το κόστος κατασκευής (!). Το πραγματικό ετήσιο κόστος συντήρησης -από ό,τι τουλάχιστον αναγράφεται στην ιστοσελίδα της ίδιας της Εγνατίας - είναι περί τα 12. εκ ευρώ τον εφόσον για καθαριότητα και μόνον απαιτούνται 600.000€, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 5% του συνολικού ετήσιου κόστους συντήρησης.
Εκτός αυτών όμως διαβάζουμε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ότι:
Η Εγνατία Οδός, ύστερα από χρόνια απραξίας του Δημοσίου, χρήζει εκτεταμένης συντήρησης, καθώς οδόστρωμα, στηθαία και σήραγγες βρίσκονται σε κακή κατάσταση, ενώ δεν υπάρχουν και σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) να υποστηρίζουν τη λειτουργία της.
Μόνο για το επόμενο έτος τα έργα συντήρησης του αυτοκινητοδρόμου κοστολογούνται στα 150 εκατ. ευρώ, ενώ ο περιορισμένος αριθμός σταθμών διοδίων μειώνει τα έσοδα.
Η Εγνατία έχει τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα από κάθε άλλο μεγάλο ελληνικό οδικό άξονα (154 το 2017) και δυστυχώς με νεκρούς (11 το 2017, μετά τη Νέα Οδό με 14).
Σημαντικότατο έλλειμμα στη λειτουργία του δρόμου και στην εξυπηρέτηση των αυτοκινητιστών είναι το ότι λειτουργεί μόνο ένας σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ), ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν άλλοι 17, και μόνο ένα πρατήριο καυσίμων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.