«Συνάντηση με τα αθλητικά Σωματεία και την ΕΠΣ Άρτας για τις εργασίες συντήρησης πρασίνου αθλητικών γηπέδων .»
«Συνάντηση με τα αθλητικά Σωματεία και την ΕΠΣ Άρτας, σχετικά με τις εργασίες συντήρησης πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δήμου Αρταίων.»
Συνάντηση είχε σήμερα το απόγευμα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δήμαρχος Αρταίων και οι αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι, με την ΕΠΣ Άρτας και τις Διοικήσεις των αθλητικών ποδοσφαιρικών σωματείων, όπου έγινε ενημέρωση, σχετικά με το θέμα της αδυναμίας της συντήρησης τω γηπέδων και συζητήθηκαν οι περαιτέρω ενέργειες για την ομαλή διεξαγωγή του πρωταθλήματος.
Αναλυτικά η ενημέρωση σχετικά με το θέμα της αδυναμίας της συντήρησης τω γηπέδων έχει ως εξής:
Κάθε χρόνο η Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου, ύστερα από τις απαραίτητες εγκρίσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, συντάσσει μελέτη αδυναμίας εκτέλεσης με ιδία μέσα για την συντήρηση γηπέδων του Δήμου Αρταίων, έτσι ώστε να δημοπρατήσει το έργο και να το αναλάβει εξωτερικός εργολάβος.
Στης 24/07/2019 έληξε η προηγούμενη σύμβαση της εργασίας «Συντήρηση πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δ.Αρταίων (νέες εργασίες)» έτους 2018.
Ήδη την 12-6-2019 συντάχθηκε η νέα μελέτη, με τίτλο «Συντήρηση πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δ.Αρταίων (νέες εργασίες)» έτους 2019 με προϋπολογισμό 72.382,52€ με ΦΠΑ.
Στην συνέχεια πάρθηκε απόφαση στις 24/6/19 από το Δημοτικό Συμβούλιο για την αδυναμία εκτέλεσης και συντάχθηκε η εγκεκριμένη διακήρυξη για ανάδειξη αναδόχου με ηλεκτρονικό διαγωνισμό.
Στις 9/8/2019 και ενώ ο διαγωνισμός ήταν στον «αέρα», διαπιστώθηκε ότι υπήρχε υπολογιστικό λάθος στον προϋπολογισμό της μελέτης από τον αρμόδιο υπάλληλο κατά 7.000€ περισσότερο.
Όταν διαπιστώθηκε το υπηρεσιακό λάθος, η Υπηρεσία αποφάσισε να ακυρωθεί ο διαγωνισμός και να ξεκινήσει εκ νέου η διαδικασία ανάδειξης αναδόχου, ώστε να διασφαλιστεί το δημόσιο συμφέρων των 7.000€.
Στο σημείο αυτό η Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου Αρταίων είχε δύο επιλογές. Η μία επιλογή ήταν να δημοπρατήσει εκ νέου τον διαγωνισμό για την συντήρηση των γηπέδων με προϋπολογισμό 72.382,52€ με ΦΠΑ, αλλά αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχει κενό διάστημα συντήρησης των γηπέδων για τουλάχιστον 3 μήνες μέχρι να προκύψει ο ανάδοχος, με αποτέλεσμα να διακοπεί το πρωτάθλημα για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς επίσης θα υπήρχε και μεγάλο κόστος συντήρησης επαναφοράς των γηπέδων σε καλή κατάσταση.
Η άλλη επιλογή ήταν αυτή που ακολουθήθηκε από την υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου Αρταίων για να μην υπάρχει κενό διάστημα συντήρησης των γηπέδων και γίνει διακοπή του πρωταθλήματος και συγκεκριμένα:
Συντάχτηκε νέα μελέτη με τίτλο «Συντήρηση πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δ.Αρταίων (νέες εργασίες) » έτους 2019 με προϋπολογισμό 57.223,21€ η οποία θα γινόταν με την διαδικασία του συνοπτικού διαγωνισμού σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 (Α 147) άρθρο 117 & 327, γιατί το ποσό ήταν κάτω από της 60.000€.
Παράλληλα η υπηρεσία έκανε εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο για λήψη απόφασης με τίτλο «Αδυναμία εκτέλεσης των εργασιών συντήρησης πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δ. Αρταίων με ιδία μέσα (Συνοπτικός διαγωνισμός)».
Επειδή θα δημιουργούνταν μεγάλο χρονικό διάστημα διακοπής εργασιών μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία εκτέλεσης του συνοπτικού διαγωνισμού (τρεις μήνες περίπου), και επειδή το κόστος επαναφοράς ενός κακού συντηρημένου γηπέδου θα ήταν αρκετά υψηλό, κρίθηκε αναγκαίο να γίνει απευθείας ανάθεση για την συντήρηση των γηπέδων με προϋπολογισμό ύψους μέχρι 22.709,98€ για την αποφυγή όλων των παραπάνω και μέχρι την ανάδειξη του αναδόχου του διαγωνισμού.
Η σύμβαση του αναδόχου που θα αναλάμβανε την πραγματοποίηση των εργασιών με απευθείας ανάθεση θα έληγε άμεσα όταν ολοκληρωνόταν η διαδικασία ανάδειξης αναδόχου με συνοπτικό διαγωνισμό και υπογράφονταν η σύμβαση από τον συνοπτικό διαγωνισμό.
Οι αρχαιρεσίες του νέου Δημοτικού Συμβουλίου έγιναν στις 8/9/2019. Για να συγκληθεί συνεδρίαση του νέου Δημοτικού Συμβουλίου, θα έπρεπε πρώτα να γινόταν ο έλεγχος νομιμότητας του νεοεκλεγέντος προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας ο οποίος και εγκρίθηκε με την αρ.πρωτ.133611/17-9-2019 απόφαση.
Στο 1ο Δημοτικό Συμβούλιο το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019 (γιατί πρέπει η πρόσκληση του δημοτικού συμβουλίου να αποστέλλεται 5 ημέρες πριν το Συμβούλιο), αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι :
ΔΕΝ εγκρίνει την «Αδυναμία εκτέλεσης των εργασιών συντήρησης πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δ. Αρταίων» και ως εκ τούτου δεν μπορεί η αρμόδια υπηρεσία του δήμου Αρταίων να προχωρήσει τις απαραίτητες διαδικασίες για την συντήρηση των γηπέδων του Δήμου Αρταίων
Αφού ολοκληρώθηκε η ενημέρωση και υπήρξε ανταλλαγή απόψεων, αποφασίστηκε από όλους τους παρευρισκομένους να συγκληθεί αύριο Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019, στις 15:00 το μεσημέρι έκτατο Δημοτικό Συμβούλιο και εφόσον εγκριθεί το θέμα να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες συντήρησης των γηπέδων.
Επίσης αποφασίστηκε από την ΕΠΣ Άρτας και τα αθλητικά σωματεία, να αναβληθεί η αγωνιστική του ερχόμενου σαββατοκύριακου για το Α’ και Β’ τοπικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, έτσι ώστε να δοθεί χρόνος για την κατάλληλη προετοιμασία συντήρησης των γηπέδων.
Συνάντηση είχε σήμερα το απόγευμα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δήμαρχος Αρταίων και οι αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι, με την ΕΠΣ Άρτας και τις Διοικήσεις των αθλητικών ποδοσφαιρικών σωματείων, όπου έγινε ενημέρωση, σχετικά με το θέμα της αδυναμίας της συντήρησης τω γηπέδων και συζητήθηκαν οι περαιτέρω ενέργειες για την ομαλή διεξαγωγή του πρωταθλήματος.
Αναλυτικά η ενημέρωση σχετικά με το θέμα της αδυναμίας της συντήρησης τω γηπέδων έχει ως εξής:
Κάθε χρόνο η Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου, ύστερα από τις απαραίτητες εγκρίσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, συντάσσει μελέτη αδυναμίας εκτέλεσης με ιδία μέσα για την συντήρηση γηπέδων του Δήμου Αρταίων, έτσι ώστε να δημοπρατήσει το έργο και να το αναλάβει εξωτερικός εργολάβος.
Στης 24/07/2019 έληξε η προηγούμενη σύμβαση της εργασίας «Συντήρηση πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δ.Αρταίων (νέες εργασίες)» έτους 2018.
Ήδη την 12-6-2019 συντάχθηκε η νέα μελέτη, με τίτλο «Συντήρηση πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δ.Αρταίων (νέες εργασίες)» έτους 2019 με προϋπολογισμό 72.382,52€ με ΦΠΑ.
Στην συνέχεια πάρθηκε απόφαση στις 24/6/19 από το Δημοτικό Συμβούλιο για την αδυναμία εκτέλεσης και συντάχθηκε η εγκεκριμένη διακήρυξη για ανάδειξη αναδόχου με ηλεκτρονικό διαγωνισμό.
Στις 9/8/2019 και ενώ ο διαγωνισμός ήταν στον «αέρα», διαπιστώθηκε ότι υπήρχε υπολογιστικό λάθος στον προϋπολογισμό της μελέτης από τον αρμόδιο υπάλληλο κατά 7.000€ περισσότερο.
Όταν διαπιστώθηκε το υπηρεσιακό λάθος, η Υπηρεσία αποφάσισε να ακυρωθεί ο διαγωνισμός και να ξεκινήσει εκ νέου η διαδικασία ανάδειξης αναδόχου, ώστε να διασφαλιστεί το δημόσιο συμφέρων των 7.000€.
Στο σημείο αυτό η Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου Αρταίων είχε δύο επιλογές. Η μία επιλογή ήταν να δημοπρατήσει εκ νέου τον διαγωνισμό για την συντήρηση των γηπέδων με προϋπολογισμό 72.382,52€ με ΦΠΑ, αλλά αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχει κενό διάστημα συντήρησης των γηπέδων για τουλάχιστον 3 μήνες μέχρι να προκύψει ο ανάδοχος, με αποτέλεσμα να διακοπεί το πρωτάθλημα για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς επίσης θα υπήρχε και μεγάλο κόστος συντήρησης επαναφοράς των γηπέδων σε καλή κατάσταση.
Η άλλη επιλογή ήταν αυτή που ακολουθήθηκε από την υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου Αρταίων για να μην υπάρχει κενό διάστημα συντήρησης των γηπέδων και γίνει διακοπή του πρωταθλήματος και συγκεκριμένα:
Συντάχτηκε νέα μελέτη με τίτλο «Συντήρηση πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δ.Αρταίων (νέες εργασίες) » έτους 2019 με προϋπολογισμό 57.223,21€ η οποία θα γινόταν με την διαδικασία του συνοπτικού διαγωνισμού σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 (Α 147) άρθρο 117 & 327, γιατί το ποσό ήταν κάτω από της 60.000€.
Παράλληλα η υπηρεσία έκανε εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο για λήψη απόφασης με τίτλο «Αδυναμία εκτέλεσης των εργασιών συντήρησης πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δ. Αρταίων με ιδία μέσα (Συνοπτικός διαγωνισμός)».
Επειδή θα δημιουργούνταν μεγάλο χρονικό διάστημα διακοπής εργασιών μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία εκτέλεσης του συνοπτικού διαγωνισμού (τρεις μήνες περίπου), και επειδή το κόστος επαναφοράς ενός κακού συντηρημένου γηπέδου θα ήταν αρκετά υψηλό, κρίθηκε αναγκαίο να γίνει απευθείας ανάθεση για την συντήρηση των γηπέδων με προϋπολογισμό ύψους μέχρι 22.709,98€ για την αποφυγή όλων των παραπάνω και μέχρι την ανάδειξη του αναδόχου του διαγωνισμού.
Η σύμβαση του αναδόχου που θα αναλάμβανε την πραγματοποίηση των εργασιών με απευθείας ανάθεση θα έληγε άμεσα όταν ολοκληρωνόταν η διαδικασία ανάδειξης αναδόχου με συνοπτικό διαγωνισμό και υπογράφονταν η σύμβαση από τον συνοπτικό διαγωνισμό.
Οι αρχαιρεσίες του νέου Δημοτικού Συμβουλίου έγιναν στις 8/9/2019. Για να συγκληθεί συνεδρίαση του νέου Δημοτικού Συμβουλίου, θα έπρεπε πρώτα να γινόταν ο έλεγχος νομιμότητας του νεοεκλεγέντος προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας ο οποίος και εγκρίθηκε με την αρ.πρωτ.133611/17-9-2019 απόφαση.
Στο 1ο Δημοτικό Συμβούλιο το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019 (γιατί πρέπει η πρόσκληση του δημοτικού συμβουλίου να αποστέλλεται 5 ημέρες πριν το Συμβούλιο), αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι :
ΔΕΝ εγκρίνει την «Αδυναμία εκτέλεσης των εργασιών συντήρησης πρασίνου αθλητικών γηπέδων Δ. Αρταίων» και ως εκ τούτου δεν μπορεί η αρμόδια υπηρεσία του δήμου Αρταίων να προχωρήσει τις απαραίτητες διαδικασίες για την συντήρηση των γηπέδων του Δήμου Αρταίων
Αφού ολοκληρώθηκε η ενημέρωση και υπήρξε ανταλλαγή απόψεων, αποφασίστηκε από όλους τους παρευρισκομένους να συγκληθεί αύριο Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019, στις 15:00 το μεσημέρι έκτατο Δημοτικό Συμβούλιο και εφόσον εγκριθεί το θέμα να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες συντήρησης των γηπέδων.
Επίσης αποφασίστηκε από την ΕΠΣ Άρτας και τα αθλητικά σωματεία, να αναβληθεί η αγωνιστική του ερχόμενου σαββατοκύριακου για το Α’ και Β’ τοπικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, έτσι ώστε να δοθεί χρόνος για την κατάλληλη προετοιμασία συντήρησης των γηπέδων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.