ΙΩΑΝΝΙΝΑ:ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΊΟ

Ένωση Ξενοδόχων Ν.Ιωαννίνων:Η Καστοριά συνδέθηκε το 2017 με την Αλβανία με κάθετο διευρωπαϊκό άξονα ....



Η ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΤΟ 2017 ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΜΕ ΚΑΘΕΤΟ ΔΙΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΑΞΟΝΑ
Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΥΛΗ ΠΡΟΣ/ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΘΕ  ΧΡΟΝΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1.750.000 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ
Υπουργείο Μεταφορών : Παραδόθηκε σε πλήρη κυκλοφορία ο Κάθετος Άξονας της Εγνατίας Οδού «Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή»

17/07/2017

ΑΠΕ/ΜΠΕ

Με την ολοκλήρωση και την απόδοση σε κυκλοφορία και του τελευταίου τμήματος «Κορομηλιά-Κρυσταλλοπηγή», η Εγνατία οδός αποκτά ένα ακόμη κάθετο άξονα, ο οποίος θα αναβαθμίσει τόσο τις διεθνείς μεταφορές όσο και την ασφάλεια των μετακινήσεων, ενώ θα συμβάλλει αποφασιστικά στην ανάπτυξη του νομού Καστοριάς αλλά και της ευρύτερης περιφέρειας της Δυτικής Μακεδονίας, στους τομείς της επιχειρηματικότητας, του Τουρισμού και του Εμπορίου.
Ο Άξονας «Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή» με συνολικό μήκος 72 χιλιομέτρων, συνδέει την Εγνατία Οδό, μέσω του Ανισόπεδου Κόμβου Σιάτιστας, με το Συνοριακό Σταθμό Κρυσταλλοπηγής στα ελληνο-αλβανικά σύνορα. Αποτελεί τμήμα του Αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Μεταφορών Δικτύου (ΔΕΔ-Μ) επί του ελληνικού εδάφους και η μοναδική εν λειτουργία οδική σύνδεση με την Αλβανία. Μέσω της σύνδεσής του με τον Πανευρωπαϊκό Άξονα VIII, ο οποίος  διατρέχει την Αλβανία από δυσμάς προς ανατολάς, εξασφαλίζει την πρόσβαση προς τα Τίρανα και το Δυρράχιο καθώς και προς ενδιάμεσους σταθμούς όπως η Κορυτσά, το Πόγραδετς και το Ελμπασάν.
Συνοπτικά, τα σπουδαιότερα κοινωνικοοικονομικά οφέλη από την ολοκλήρωση του άξονα είναι:
Βελτίωση στην εξυπηρέτηση της διεθνούς ροής κυκλοφορίας από και προς την Ελλάδα
Διευκόλυνση της ενδοπεριφερειακής και διασυνοριακής συνεργασίας με ταυτόχρονη άρση της απομόνωσης στη διασυνοριακή περιοχή
Ανάδειξη του κομβικού ρόλου της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στα Δυτικά Βαλκάνια
Ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και περαιτέρω ανάπτυξη των Νομών Καστοριάς και Κοζάνης
Εξοικονόμηση του χρόνου μετακίνησης, λόγω αύξησης της ταχύτητας κυκλοφορίας. Ο χρόνος διέλευσης ολόκληρου του άξονα μειώνεται κατά 13 λεπτά
Βελτίωση της οδικής ασφάλειας και μείωση του αριθμού των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]