Κορωνοϊός: Πτώση 92% στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων!
Η νέα επιδημία που έχει ξεσπάσει το τελευταίο χρονικό διάστημα και έχει αρχίσει να χτυπάει κάθε γωνιά του πλανήτη, αναμένεται να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα και στην ζήτηση των αυτοκινήτων.
Όπως είχαμε γράψει και προ ημερών, η παγκόσμια οικονομία και βιομηχανία έχει μεγάλη εξάρτηση από την κινέζικη αγορά
Τα περισσότερα φτιάχνονται εκεί, όπως επίσης και πολλά από τα εξαρτήματα που εξοπλίζουν τα νέα αυτοκίνητα. Με σκοπό τον περιορισμό του ιού, πολλά εργοστάσια κατασκευής και συναρμολόγησης έχουν κλείσει. Για όσους δεν γνωρίζουν, η πόλη Ουχάν όπου και ξέσπασε ο ιός, είναι μία πόλη που φιλοξενεί πολυάριθμες αυτοκινητοβιομηχανίες που προμηθεύουν τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Η General Motors, η Nissan, η Renault και η Honda, είναι μεταξύ πολλών εταιρειών που διαθέτουν μεγάλες μονάδες παραγωγής ενώ και αρκετές δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες εκμεταλλεύονται τα εργοστάσια μέσω κοινοπραξιών με κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Μόνο το εργοστάσιο General Motors στο Ουχάν απασχολεί περίπου 6.000 εργαζόμενους.
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων έχει μειωθεί κατά 92%, κατά τις πρώτες δυο εβδομάδες του Φεβρουαρίου (πηγή: China Passenger Car Association - CPCA). Κι αυτό όχι λόγω της μείωσης της ζήτησης από τους πελάτες, αλλά κι εξαιτίας του γεγονότος, πως οι εταιρείες δεν έχουν στοκ τα εξαρτήματα που αποτελούν ένα μοντέλο τους σε… στοκ! Προς το παρόν, οι περισσότερες εταιρείες κρατούν σιγήν ιχθύος, αλλά μια αναφορά από την Αυστραλία, αναφέρει ότι για μερικές μάρκες αυτοκίνητα δεν υπάρχουν, με τις εταιρείες να μην μπορούν να δώσουν σαφή ημερομηνία παράδοσης των νέων μοντέλων. Το μόνο που έχουν αναφέρει είναι πως οι επιπτώσεις του ιού, τις έχει αναγκάσει να μειώσουν την παραγωγή τους περισσότερο από 50%. Εξ ου και συνιστούν στους αντιπροσώπους τους να ενημερώνουν τους πελάτες τους για μεγάλες καθυστερήσεις.
Πέρα όμως από το ζήτημα των εξαρτημάτων των νέων αυτοκινήτων, καθυστέρηση προκαλεί και η καραντίνα που μπαίνουν όλα τα εμπορεύματα τα οποία έρχονται από τις αγορές της Κίνας. Όλα τα φορτία περνούν εξονυχιστικό έλεγχο μέχρι να μπορούν να εκτελωνιστούν με ασφάλεια. Όπως αντιλαμβάνεστε, αυτή η κατάσταση της μείωσης του στόλου δεν θα επηρεάσει μόνο την αγορά της Αυστραλίας και σαφώς το πρόβλημα θα γιγαντωθεί σε παγκόσμια κλίμακα. Όμως το πρόβλημα με την νέα αυτή επιδημία, είναι πως υπάρχει μεγάλος φόβος να υπάρξει εκτροχιασμός της παγκόσμιας οικονομίας λόγω του ιού!
Πιο συγκεκριμένα το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο με σημείωμά του στους υπουργούς Οικονομικών και τους κεντρικούς τραπεζίτες της G20, αναφέρει τους μεγάλους κινδύνους που αντιμετωπίζει η παγκόσμια οικονομία, εξαιτίας του μεταδιδόμενου κορονοϊού. Οι υπουργοί Οικονομικών και κεντρικοί τραπεζίτες της G20 θα συνεδριάσουν στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας αργότερα στην εβδομάδα εν μέσω της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας για την επίπτωση του κορονοϊού, γνωστού ως COVID-19.
nextdeal.gr
Όπως είχαμε γράψει και προ ημερών, η παγκόσμια οικονομία και βιομηχανία έχει μεγάλη εξάρτηση από την κινέζικη αγορά
Τα περισσότερα φτιάχνονται εκεί, όπως επίσης και πολλά από τα εξαρτήματα που εξοπλίζουν τα νέα αυτοκίνητα. Με σκοπό τον περιορισμό του ιού, πολλά εργοστάσια κατασκευής και συναρμολόγησης έχουν κλείσει. Για όσους δεν γνωρίζουν, η πόλη Ουχάν όπου και ξέσπασε ο ιός, είναι μία πόλη που φιλοξενεί πολυάριθμες αυτοκινητοβιομηχανίες που προμηθεύουν τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Η General Motors, η Nissan, η Renault και η Honda, είναι μεταξύ πολλών εταιρειών που διαθέτουν μεγάλες μονάδες παραγωγής ενώ και αρκετές δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες εκμεταλλεύονται τα εργοστάσια μέσω κοινοπραξιών με κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Μόνο το εργοστάσιο General Motors στο Ουχάν απασχολεί περίπου 6.000 εργαζόμενους.
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων έχει μειωθεί κατά 92%, κατά τις πρώτες δυο εβδομάδες του Φεβρουαρίου (πηγή: China Passenger Car Association - CPCA). Κι αυτό όχι λόγω της μείωσης της ζήτησης από τους πελάτες, αλλά κι εξαιτίας του γεγονότος, πως οι εταιρείες δεν έχουν στοκ τα εξαρτήματα που αποτελούν ένα μοντέλο τους σε… στοκ! Προς το παρόν, οι περισσότερες εταιρείες κρατούν σιγήν ιχθύος, αλλά μια αναφορά από την Αυστραλία, αναφέρει ότι για μερικές μάρκες αυτοκίνητα δεν υπάρχουν, με τις εταιρείες να μην μπορούν να δώσουν σαφή ημερομηνία παράδοσης των νέων μοντέλων. Το μόνο που έχουν αναφέρει είναι πως οι επιπτώσεις του ιού, τις έχει αναγκάσει να μειώσουν την παραγωγή τους περισσότερο από 50%. Εξ ου και συνιστούν στους αντιπροσώπους τους να ενημερώνουν τους πελάτες τους για μεγάλες καθυστερήσεις.
Πέρα όμως από το ζήτημα των εξαρτημάτων των νέων αυτοκινήτων, καθυστέρηση προκαλεί και η καραντίνα που μπαίνουν όλα τα εμπορεύματα τα οποία έρχονται από τις αγορές της Κίνας. Όλα τα φορτία περνούν εξονυχιστικό έλεγχο μέχρι να μπορούν να εκτελωνιστούν με ασφάλεια. Όπως αντιλαμβάνεστε, αυτή η κατάσταση της μείωσης του στόλου δεν θα επηρεάσει μόνο την αγορά της Αυστραλίας και σαφώς το πρόβλημα θα γιγαντωθεί σε παγκόσμια κλίμακα. Όμως το πρόβλημα με την νέα αυτή επιδημία, είναι πως υπάρχει μεγάλος φόβος να υπάρξει εκτροχιασμός της παγκόσμιας οικονομίας λόγω του ιού!
Πιο συγκεκριμένα το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο με σημείωμά του στους υπουργούς Οικονομικών και τους κεντρικούς τραπεζίτες της G20, αναφέρει τους μεγάλους κινδύνους που αντιμετωπίζει η παγκόσμια οικονομία, εξαιτίας του μεταδιδόμενου κορονοϊού. Οι υπουργοί Οικονομικών και κεντρικοί τραπεζίτες της G20 θα συνεδριάσουν στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας αργότερα στην εβδομάδα εν μέσω της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας για την επίπτωση του κορονοϊού, γνωστού ως COVID-19.
nextdeal.gr
Labels:
ΥΓΕΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.