Σε τροχιά ηλεκτρονικής διασύνδεσης 74 αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ της χώρας – Ξεκινά η τηλεματική
Νέα εποχή ξεκινά για τα ΚΤΕΛ της χώρας τα οποία εισέρχονται στην ψηφιακή εποχή με τηλεματική, ηλεκτρονικό εισιτήριο και διασύνδεση για τις ανταποκρίσεις.
Για την Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., η ενίσχυση των ΚΤΕΛ για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τους, αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό έργο, κάτι το οποίο υπογραμμίζει με σαφήνεια ο CEO της ΚτΠ Α.Ε κ. Σταύρος Ασθενίδης.
«Βρισκόμαστε σε κομβικό σημείο ύστερα από μια δεκαετία που χαρακτηρίστηκε από χαμηλές επενδύσεις στις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες με αποτέλεσμα τόσο την πλημμελή εξυπηρέτηση του πολίτη, όσο και την απαξίωση επενδυτικών σχεδίων που συντελούν καταλυτικά στην οικονομική και κοινωνική μετάβαση της Ελλάδος στο αύριο, σε ένα δρόμο που δεν έχουμε την πολυτέλεια να μη διανύσουμε με ταχύτητα ως χώρα. Είμαστε έτοιμοι λοιπόν να συμβάλουμε από τη δική μας πλευρά στην ανάπτυξη και στο όραμα για τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες στο πλαίσιο της νέας ψηφιακής εποχής. Η αναβάθμιση υπηρεσιών προς όφελος του πολίτη, με βαρύτητα στην ποιότητα και στην ουσιαστική βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, ειδικότερα των υπηρεσιών οδικών μεταφορών μέσω των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών, αποτελούν βασικά στοιχεία του μοντέλου ανάπτυξης των επόμενων ετών, που επιδιώκει η κυβέρνηση για την ευημερία και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Στο πλαίσιο αυτό, το τοπίο στις συγκοινωνίες και την εξυπηρέτηση του πολίτη αλλάζει δραστικά. Στόχος της δράσης είναι ο εκσυγχρονισμός των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ και στις δεκατρείς (13) Διοικητικές Περιφέρειες της Χώρας».
Τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή των επενδυτικών σχεδίων, αναμένεται να επιφέρουν άμεσα, θετικά αποτελέσματα στην καθημερινή λειτουργία των ΚΤΕΛ, καθώς:
Δημιουργούνται ολοκληρωμένα συστήματα έκδοσης και διαχείρισης εισιτηρίων, όπου το κάθε σύστημα θα εκδίδει ηλεκτρονικά εισιτήρια, θα υποστηρίζει σύγχρονες τεχνολογίες και ασφαλή πρότυπα για εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αλλά και πληρωμή με μετρητά ή πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες.
Εγκαθίσταται λογισμικό για τον ορθό σχεδιασμό των δρομολογίων, σχετικά με την επιβατική κίνηση και την ανταπόκριση των οχημάτων στις ώρες αιχμής, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των επιβατών.
Δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο κέντρο ελέγχου των υπεραστικών συγκοινωνιών, όπου παρέχονται στατιστικά στοιχεία και εξάγονται συμπεράσματα, σε σχέση με την τήρηση των δρομολογίων, τον επανασχεδιασμό τους, και τη διαμόρφωση ορθολογικής πολιτικής από τα αρμόδια όργανα, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των επιβατών.
Αναβαθμίζεται το περιεχόμενο της πληροφορίας προς τους επιβάτες. Το δημοσιευμένο στο διαδίκτυο υλικό, περιλαμβάνει πίνακες δρομολογίων, δρομολόγια και στάσεις σε ψηφιακούς χάρτες.
Σε σημεία μεγάλης πληθυσμιακής συγκέντρωσης, θα τοποθετηθούν «έξυπνες στάσεις», οι οποίες θα πληροφορούν το κοινό για τον πραγματικό χρόνο άφιξης του επόμενου λεωφορείου.
Ο συνολικός προϋπολογισμός της Δράσης ανέρχεται στα 24.249.680 € με Δημόσια Δαπάνη 14.512.608 € και εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ)» του ΕΣΠΑ 2014 – 2020. Για τους 74 δικαιούχους που έχουν εγκριθεί να ενταχθούν στην δράση ο προϋπολογισμός χρηματοδότησης ανέρχεται στα 21.631.770 € με αναλογούσα δημόσια δαπάνη τα 12.650.811,37 € .
Labels:
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.