Ορίζοντες Ηπείρου:H Ιόνια Οδός το «κύκνειο άσμα» της Περιφερειακής Αρχής



Μέχρι τώρα ο κ. Καχριμάνης έμαθε να αρκείται για τον τόπο μας, με ό,τι περισσεύει… Το «κύκνειο άσμα» του αποδεικνύεται η Ιόνια Οδός.

Ο Ιούλιος φαίνεται να επιφέρει το τέλος ενός οραματικού σχεδίου, που είναι η συνέχεια των κακών εξελίξεων καθότι ακόμα και η μελέτη για τη σύνδεση της Πρέβεζας πήρε παράταση για ένα χρόνο.

Το Σάββατο ήρθε το δεύτερο χτύπημα, όπου το κεντρικό κράτος εγκαταλείπει  την ιδέα της επέκτασης της Ιόνιας Οδού μεταφέροντας τις μελέτες στην Περιφέρεια, φαίνεται ότι πια o Περιφερειάρχης δεν «ακούγεται πουθενά» και η τραγική ειρωνεία είναι ότι αυτό συνέβη την ημέρα που ο πρωθυπουργός ήταν στην Ήπειρο.

Την ίδια ώρα ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας πανηγυρίζει για την επικείμενη έναρξη κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65, μετά την εξεύρεση του χρηματοδοτικού μοντέλου. Η Ήπειρος αποθέτει τις… ελπίδες της στο lobbying – εδώ γελάμε - που επιδιώκει να κάνει ο Περιφερειάρχης Ηπείρου στις Βρυξέλλες, για την εξεύρεση πόρων χρηματοδότησης του έργου Ιωάννινα – Κακαβιά, μιας και η κυβέρνησή του απαλλάχτηκε από έναν πονοκέφαλο.

Ως γνωστόν από την πρώτη συνάντηση των 13 Περιφερειαρχών, με τον νεοεκλεγμένο τότε στην Πρωθυπουργία της χώρας Κυριάκο Μητσοτάκη, επισημάναμε πως κρίνοντας από τα θέματα που έθιξε, ο Περιφερειάρχης Ηπείρου είτε δεν έκανε τη σωστή ιεράρχηση των πολιτικών προτεραιοτήτων της Ηπείρου, είτε προτίμησε από πολιτική… αβρότητα να μη γίνει δυσάρεστος στον Πρόεδρο της ΝΔ που τον στήριξε για υποψήφιο Περιφερειάρχη στην Ήπειρο, αφήνοντας να περάσουν σε δεύτερη μοίρα τα προβλήματα του τόπου μας, έναντι των προσωπικών του, πολιτικών σχέσεων.

Στην απόλυτη προτεραιότητα της ολοκλήρωσης της Ιόνιας οδού – έργου η αξία του οποίου μεγεθύνεται σήμερα ακόμα περισσότερο, όσο η πανδημία προκαλεί προβλήματα στις εναέριες μεταφορές – ο κ. Καχριμάνης επέδειξε ανεπάρκεια κα ανικανότητα,  τη στιγμή που ο Υπουργός Υποδομών αποφάσισε να προχωρήσει μισό το έργο της σύνδεσης Ιωαννίνων – Κακαβιάς. Προσπάθησε στην αρχή να ρίξει τις ευθύνες για την πρόταση αλλαγής των μελετών και κουτσουρέματος του έργου, στους «υπηρεσιακούς παράγοντες» του Υπουργείου Υποδομών.

Στη συνέχεια, ακολουθώντας την αγαπημένη του «κρυφή διπλωματία», συμφώνησε με τον Υπουργό του να αναλάβει η Περιφέρεια Ηπείρου τις μελέτες και άφησαν να περάσουν έξι μήνες, πριν το… «σερβίρουν» στους Ηπειρώτες, με την υπογραφή της σχετικής απόφασης από τον Κ. Καραμανλή για τη μεταβίβαση της αρμοδιότητας ωρίμανσης και υλοποίησης του έργου «Επέκταση Ιονίας οδού – τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά» στην Περιφέρεια Ηπείρου, μόλις την περασμένη Παρασκευή, την ημέρα δηλαδή που ο Περιφερειάρχης Ηπείρου συνάντησε τον Πρωθυπουργό.

Τώρα λοιπόν που το οδικό έργο της σύνδεσης των Ιωαννίνων με τα σύνορα παραπέμπεται επίσημα στις καλένδες, ο Περιφερειάρχης Ηπείρου καλείται  να μας αποδείξει εμπράκτως ότι:

-Τα 100 εκατ. ευρώ στα οποία αναφέρθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο ότι διαθέτει το Υπουργείο υπάρχουν και που;

-Και ότι τα 50 εκατ. τα οποία ο ίδιος δεσμεύτηκε ότι θα καταβάλλει υπάρχουν, και που;

Ως εκ τούτου οι Ορίζοντες Ηπείρου δικαιώνονται ότι και με τις καλύτερες των προθέσεων το έργο δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν το 2030.

Υ.Γ.: Για του λόγου το αληθές δεν άλλαξε κάτι από την προηγούμενη κυβέρνηση η οποία ουσιαστικά δεν ασχολήθηκε καθόλου με το έργο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]