Για τα Ειδικά Σχολεία που παραμένουν ανοιχτά
Από την άνοιξη ακόμα, καταθέσαμε συγκεκριμένες προτάσεις – διεκδικήσεις για τον τρόπο που τα Ειδικά Σχολεία μπορούν να παραμένουν ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή, τις οποίες η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας πέταξαν στα σκουπίδια. Με το αντιεπιστημονικό αφήγημα ότι «στα σχολεία δε μεταδίδεται ο ιός» και την επίκληση της «ατομικής ευθύνης», προσπαθούν όλο αυτό το διάστημα να καλύψουν τις εγκληματικές τους ευθύνες.
Οι εργαζόμενοι στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Εκπαιδευτικοί – ΕΕΠ – ΕΒΠ), που όλο αυτό το διάστημα κρατάμε όρθια τα Ειδικά Σχολεία, γνωρίζουμε καλά ότι πρέπει να είναι ανοιχτά, επειδή ο εκπαιδευτικός χρόνος που χάνεται από το κλείσιμό τους, δύσκολα μπορεί να αναπληρωθεί. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες χρειάζονται ένα δομημένο διεπιστημονικό πρόγραμμα παρέμβασης, με ολόπλευρη στήριξη, προκειμένου να αποκτήσουν δεξιότητες, είτε αυτές αφορούν την αυτονομία τους, είτε τη γνωστική, συναισθηματική, κοινωνική τους ανάπτυξη. Η αναστολή των διεπιστημονικών παρεμβάσεων σε συγκεκριμένο πλαίσιο όχι απλά αφήνει τα παιδιά σε μια στασιμότητα, αλλά, ανάλογα με την αναπηρία, αυτά παλινδρομούν, χάνοντας ό,τι με κόπο κατέκτησαν.
Η εμπειρία από το άνοιγμα των σχολείων τον Ιούνιο φανέρωσε ότι για να είναι οι δομές Ειδικής Αγωγής ανοιχτές και - προπάντων - υγειονομικά ασφαλείς, δε φτάνουν μόνο οι ευχές, αλλά πρέπει να διασφαλίζονται και ορισμένες βασικές προϋποθέσεις, όπως: μείωση των μαθητών ανά τμήμα, πρόσληψη όλων των απαραίτητων ειδικοτήτων με πρόβλεψη για τις απουσίες των εργαζομένων (ευπαθείς ομάδες, γονείς κλπ.), συχνά και επαναλαμβανόμενα τεστ στα Ειδικά Σχολεία, βελτίωση των υποδομών κλπ.
Δυστυχώς, το Υπουργείο Παιδείας όλο αυτό το διάστημα δεν έκανε τίποτα για τη διασφάλιση αυτών των συνθηκών λειτουργίας των μονάδων Ειδικής Αγωγής. Αντίθετα, άφησε τα πάντα στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών και στην ευθύνη των γονέων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, σε σχολεία με πολυπληθή τμήματα ή/και μικρούς χώρους, το άγχος ο φόβος και η ανασφάλεια να κυριαρχεί στους εργαζόμενους, ενώ αρκετοί γονείς που τα παιδιά τους έχουν σοβαρές αναπηρίες να μην τα έχουν στείλει καθόλου στο σχολείο από τον περασμένο Μάρτη. Και σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω, το Υπουργείο αποφάσισε τη συνέχιση της λειτουργίας των Ειδικών Σχολείων, την ίδια στιγμή που κλείνει όλες τις άλλες σχολικές δομές.
Η ευθύνη που παίρνει το Υπουργείο Παιδείας είναι τεράστια, το ίδιο και τα ερωτηματικά από τους εργαζόμενους και τους γονείς:
• Πώς θα διαχειριστούν τους μαθητές με σοβαρά υποκείμενα νοσήματα (πχ. επιληψίες, σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα, οργανικές ανεπάρκειες κλπ.), όταν δεν υπάρχει συνεχής σχολιατρική υποστήριξη;
• Όταν το Υπουργείο Υγείας αφήνει ανοχύρωτη, υποστελεχωμένη την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, πώς θα υποστηριχτούν οι οικογένειες των παιδιών ΑμΕΑ, που είτε οι ίδιοι έχουν σοβαρές παθήσεις, είτε αδυνατούν λόγω ψυχοκοινωνικών παραγόντων να διαχειριστούν καταστάσεις ως προς την πρόληψη (τήρηση κανόνων υγιεινής διαβίωσης), ή ως προς την αντιμετώπιση της ασθένειας όταν προκύψει ;
• Με βάση ποια μέτρα και ποια πρωτόκολλα θα προστατευτούν οι εργαζόμενοι σε μια μονάδα Ειδικής Αγωγής, στην οποία είναι διαρκώς εκτεθειμένοι στην πανδημία;
• Πότε και πώς θα λυθεί το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών των δομών ΕΑ με όλα τα μέτρα ασφάλειας;
• Τι θα γίνει με την άμεση αναπλήρωση των εργαζομένων που θα πάρουν γονεϊκές άδειες ή άδειες ειδικού σκοπού;
Όλα τα παραπάνω αλλά κι ακόμη περισσότερα, δεν μπορούν να λυθούν με τη μέχρι τώρα λογική και τακτική του Υπουργείου Παιδείας «βλέποντας και κάνοντας» και με πρωτόκολλα που δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Οποιαδήποτε καθυστέρηση ενέχει τον κίνδυνο η κατάσταση να ξεφύγει στα Ειδικά Σχολεία (όπως έγινε άλλωστε και στην κοινωνία) με ολέθρια αποτελέσματα. Τονίζουμε για μια ακόμη φορά ότι οι δομές Ειδικής Αγωγής διαχειρίζονται άτομα που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου και οποιοσδήποτε πολιτικά ανεύθυνος χειρισμός ισοδυναμεί με έγκλημα.
Συμμεριζόμαστε την αγωνία των γονιών, το άγχος και την ανασφάλεια για το μέλλον των παιδιών τους. Οι αγωνίες μας είναι κοινές, γιατί κοινός είναι ο στόχος της πολύπλευρης στήριξης των παιδιών μας. Ο μόνος δρόμος είναι ο κοινός μας αγώνας απέναντι στην ανάλγητη κυβερνητική πολιτική.
Εδώ και τώρα το Υπουργείο Παιδείας, αν πραγματικά θέλει να παραμείνουν ανοιχτά τα Ειδικά Σχολεία:
• Να πάρει όλα τα μέτρα ώστε να υπάρχει συνεχής και στενή ιατρική παρακολούθηση των μαθητών και των εργαζομένων των Ειδικών Σχολείων με συχνά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς, με οδηγίες και ιατρική καθοδήγηση για καθημερινά ζητήματα που προκύπτουν.
• Να μειώσει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα στα Ειδικά σχολεία με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Να αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες υποδομές για τον σκοπό αυτό.
• Άδειες στους συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, χωρίς τους περιορισμούς που βάζει η υπουργική απόφαση.
• Να τοποθετηθεί όλο το απαραίτητο προσωπικό (Εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ-ΕΒΠ- καθαριότητας) στα Ειδικά Σχολεία με πρόβλεψη για την αναπλήρωση των εργαζομένων που βρίσκονται ή θα βγουν σε άδεια.
• Να υπάρχει επάρκεια σε όλα τα απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας.
• Αύξηση των δρομολογίων των μέσων μεταφοράς και μείωση των μεταφερόμενων μαθητών ανά μέσο. Αποκλειστικά Δημόσιες και Δωρεάν σχολικές μεταφορές με οχήματα που να είναι αποκλειστικής χρήσης από τα σχολεία.
• Τα παιδιά που λόγω σοβαρών νοσημάτων παραμένουν στο σπίτι τους, να υποστηριχτούν διεπιστημονικά με κάθε πρόσφορο μέσο, με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας.
Εργαζόμενοι και μαθητές, δεν είμαστε αναλώσιμοι!
Μαζί με τους με τους γονείς απαιτούμε: Μέτρα τώρα για τα Ειδικά Σχολεία πριν είναι αργά!
Για το κλείσιμο Δημοτικών και Νηπιαγωγείων
Η ΑΝΕΥΘΥΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!
Να ικανοποιηθούν εδώ και τώρα οι δίκαιες διεκδικήσεις μας για σχολεία ανοιχτά με όρους υγιεινής και ασφάλειας, για τη στήριξη εκπαιδευτικών και μαθητών κατά την περίοδο αναστολής της λειτουργίας τους.
Η Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως ανακοίνωσε το κλείσιμο των Δημοτικών και των Νηπιαγωγείων. Ακόμα και την τελευταία στιγμή η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, ενώ γίνεται φανερή η αποτυχία της πολιτικής τους για τη διαχείριση της πανδημίας στα σχολεία αλλά και συνολικά, δεν έχουν το θάρρος να αναλάβουν την παραμικρή ευθύνη. Με θράσος υποστηρίζουν, ακόμα και τώρα, ότι «στα σχολεία δε μεταδίδεται ο ιός» και ότι τα κλείνουν «για να μη συνωστίζονται οι γονείς». Είναι ψεύτες! Πάνω από 1.000 τμήματα και σχολεία μόνο στην Πρωτοβάθμια έχουν κλείσει έως τώρα λόγω κρουσμάτων. Πότε δεν έκαναν μαζικά τεστ για να αποκαλυφθεί η πραγματική διάδοση του ιού στα σχολεία. Αν το πρόβλημα είναι ο συνωστισμός των γονιών τότε γιατί έκλεισαν τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, που εκεί δεν υπάρχει συνωστισμός γονιών;
Η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το Υπουργείο Παιδείας επιχειρούν με κάλπικα επιχειρήματα να κρύψουν ότι η πολιτική απόφαση που πήραν να μη δώσουν ούτε ένα ευρώ προκειμένου να διασφαλίσουν ασφαλείς όρους λειτουργίας των σχολείων, οδήγησε σε αδιέξοδο και εν τέλει σε κλείσιμο των σχολείων.
Οι εξελίξεις δυστυχώς επιβεβαιώνουν, με τραγικό τρόπο, ότι όλες οι διεκδικήσεις εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων (να μειωθούν οι μαθητές ανά τάξη, να προσληφθεί επαρκές προσωπικό, να διασφαλιστούν οι πόροι για τα κατάλληλα αναλώσιμα υλικά, να γίνουν μαζικά τεστ κ.ά.) ήταν αναγκαίες και επιτακτικές για την ασφαλή, δια ζώσης λειτουργία των σχολείων. Η απόφαση της κυβέρνησης να κλείσουν όλα τα σχολεία (πλην αυτών της Ειδικής Αγωγής) είναι ομολογία ενοχής. Για τα Ειδικά Σχολεία, που παραμένουν ανοιχτά, είναι κυριολεκτικά εγκληματικό το ότι η κυβέρνηση δεν παίρνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για την εξασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας εκπαιδευτικών και μαθητών.
Η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί, όσα προπαγανδιστικά κόλπα και αν σκαρφιστούν!
Η κυβέρνηση δεν πήρε ουσιαστικά μέτρα υπέρ της υγείας του λαού μπροστά στο αναμενόμενο δεύτερο κύμα της πανδημίας. Άφησε τα νοσοκομεία αθωράκιστα, δεν πήρε μέτρα για την αποφυγή του συνωστισμού στα ΜΜΜ, ούτε για την ουσιαστική προστασία των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς. Πορεύτηκε αποκλειστικά με την επίκληση της ατομικής ευθύνης. Έβαλε πάνω από όλα τις λεγόμενες αντοχές της οικονομίας, που δεν είναι τίποτα άλλο παρά οι απαιτήσεις του μεγάλου κεφαλαίου σε μια σειρά κλάδους όπως ο Τουρισμός και οι Μεταφορές.
Αντί να ασχοληθούν με το πώς θα ανοίξουν έστω μία αίθουσα, προκειμένου να μειωθεί ο αριθμός μαθητών ανά τάξη, εξάντλησαν το κυβερνητικό τους «έργο» στο να ξυλοφορτώνουν αγωνιζόμενους μαθητές και να οργανώνουν ηλεκτρονικές εκλογές – παρωδία για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
Το «σχέδιο» του Υπουργείου Παιδείας για τη λεγόμενη «τηλεκπαίδευση» δείχνει ότι δεν έχει συναίσθηση της εκπαιδευτικής πραγματικότητας, των αναγκών και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των παιδιών, ειδικά στις μικρότερες ηλικίες. Δεν ενδιαφέρεται το Υπουργείο Παιδείας για την ουσιαστική προσπάθεια στήριξης των μαθητών, για τη διατήρηση της επαφής εκπαιδευτικού – μαθητή με όλα τα μέσα, για τη συνέχιση της παιδαγωγικής σχέσης ακόμα και κάτω από αυτές τις συνθήκες.
Το μόνο που τους νοιάζει είναι να ανακοινώνουν «ψηφιακές τάξεις» και «ψηφιακά μαθήματα» κενά περιεχομένου, με μεγάλο αριθμό μαθητών να είναι απόντες. Απέναντι
στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών αντιτάσσουν το επικοινωνιακό τους προφίλ.
• Και μόνο η δήλωση για υποχρεωτική σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε 4χρονα και 5χρονα παιδιά του Νηπιαγωγείου φανερώνει ότι όχι απλά δεν κατανοούν την εκπαιδευτική πραγματικότητα, αλλά ότι είναι επικίνδυνοι!
• Η ανατροπή του κανονικού ωρολογίου προγράμματος στην εξ αποστάσεως διδασκαλία και μεταφορά του από τις 14:00 έως τις 17:00 αποκαλύπτει, παρά τα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα του Υπουργείου, ότι δεν υπάρχει καν η δυνατότητα το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο να υποστηρίξει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η αναφορά της Υπουργού ότι στη Δευτεροβάθμια εδώ και μια εβδομάδα γίνονται 6ωρα και 7ωρα μέσω webex μόνο γέλια -αν όχι κλάματα- προκαλεί, μιας και όλοι γνωρίζουμε το φιάσκο με την κατάρρευση του συστήματος.
• Μας λέει το Υπουργείο Παιδείας ότι παιδιά 4 έως 12 ετών μπορούν να παρακολουθούν εκπαιδευτική τηλεόραση από τις 9 το πρωί …και στις 2 (ανάμεσα σε μεσημεριανό φαγητό και ξεκούραση) θα συνδέονται για 3 ώρες στον υπολογιστή για σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση μόνο και μόνο επειδή το πρωί το σύστημα «δεν τους αντέχει». Το ερώτημα είναι: οι μαθητές αντέχουν;
• Δεν υπάρχει καμία μέριμνα, ούτε καν αναφορά δεν έγινε από την Υπουργό Παιδείας, στους μαθητές που δεν έχουν τεχνολογικά μέσα (πάνω από 1 στους 5) ώστε να συμμετέχουν ισότιμα, στις οικογένειες που έχουν 2 ή 3 παιδιά και πρέπει ταυτόχρονα να συνδεθούν σε οικιακή σύνδεση που δε «σηκώνει» πάνω από μια (ταυτόχρονη) συνεδρία, στα σπίτια που πιθανόν οι γονείς την ίδια στιγμή να εργάζονται εξ αποστάσεως. Προφανώς δε θα αναλύσουμε το ανέκδοτο της «παρακολούθησης» του μαθήματος μέσω σταθερού τηλεφώνου.
Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε καλά τι πρέπει να κάνουμε, παρόλο που το Υπουργείο εδώ και 8 μήνες «δεν πρόλαβε» να πραγματοποιήσει ούτε μια ώρα επιμόρφωση. Θα σταθούμε για μια ακόμα φορά δίπλα στους μαθητές μας αξιοποιώντας όλα τα μέσα, όπως κάναμε και τον περασμένο Μάρτιο. Θα κρίνουμε με παιδαγωγικό τρόπο, μέσα από τους Συλλόγους Διδασκόντων μας, πώς θα διαμορφώσουμε το πλάνο του κάθε σχολείου, ώστε να κρατήσουμε ανοιχτή την παιδαγωγική σχέση και την εκπαιδευτική διαδικασία για όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς. Δε θα αφήσουμε κανένα παιδί πίσω, θα σταθούμε δίπλα του, θα αγωνιστούμε ενάντια στην κυβέρνηση, που δε παίρνει κανένα μέτρο για την ουσιαστική μορφωτική στήριξη των παιδιών.
Έχουμε βαθιά πεποίθηση ότι:
Ο ρόλος του σχολείου, της εκπαίδευσης, είναι πολυδιάστατος: γνωστικός, διαπαιδαγωγητικός, κοινωνικός, μορφωτικός, καλλιέργεια ομαδικότητας, χαρακτήρα, αξιών κ.ά. Τίποτα απ’ αυτά δεν αναπτύσσονται χωρίς τον αναντικατάστατο δεσμό εκπαιδευτικού-μαθητή, την ύπαρξη σχολικής κοινότητας και της αλληλεπίδρασής της με την κοινωνία. Η δια ζώσης, κανονική εκπαιδευτική διαδικασία είναι αναντικατάστατη!
Για αυτό και απαιτούμε τώρα από την κυβέρνηση:
Να πάρει όλα εκείνα τα μέτρα, προκειμένου να διασφαλίσει την ομαλή δια ζώσης λειτουργία των σχολείων, αφού από ό,τι φαίνεται η κατάσταση σε σχέση με την πανδημία δεν πρόκειται να εξομαλυνθεί τους επόμενους μήνες. Τώρα να παρουσιάσει το Υπουργείο σαφές και υλοποιήσιμο πλάνο για:
Δωρεάν μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές με ευθύνη της κυβέρνησης. Ενίσχυση των κρατικών δομών για την ιχνηλάτηση των κρουσμάτων. Να μη φορτώνεται αυτή η διαδικασία στους εκπαιδευτικούς.
Αραίωση των μαθητών μέσα στις τάξεις. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός των μαθητών μέσα στις τάξεις - 15 μαθητές ανά τμήμα. Εδώ και τώρα αξιοποίηση όλων των υποδομών που πληρούν τις προϋποθέσεις να φιλοξενήσουν τάξεις.
Επιπλέον δρομολόγια για όλους τους μαθητές που μεταφέρονται με ΜΜΜ. Λήψη όλων των μέτρων ασφαλείας. 50% πληρότητα στα σχολικά λεωφορεία ή στα ΜΜΕ που μεταφέρουν μαθητές από και προς το σχολείο.
Ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας προκειμένου τα σχολεία να καθαρίζονται σε όλη τη διάρκεια της λειτουργίας τους.
Επιπλέον μέτρα για το αερισμό των αιθουσών. Λιγότερος χρόνος παραμονής στις τάξεις. Αύξηση του χρόνου διαλείμματος. Η εφαρμογή των πρωτοκόλλων να εξασφαλίζει την ουσιαστική προστασία από την εξάπλωση του ιού.
Ειδική μέριμνα για τους εκπαιδευτικούς που μετακινούνται. Εξαίρεση από τα μέτρα περιορισμού επιβατών στα Ι.Χ. αλλά και από τους περιορισμούς στη μετακίνηση από νομό σε νομό. Ελεύθερη διέλευση σε διόδια και πορθμεία.
Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού με μόνιμη σχέση εργασίας. Κάλυψη όλων κενών. Να γίνει εδώ και τώρα η πρόσληψη εκπαιδευτικών στην παράλληλη στήριξη. Καμία απόλυση εκπαιδευτικών (τρίμηνα, παράβολα κ.τ.λ.). Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Εξίσωση όλων των αδειών μονίμων και αναπληρωτών!
Άδειες στους συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, χωρίς τους περιορισμούς που βάζει η υπουργική απόφαση.
Επίταξη του ιδιωτικού τομέα υγείας. Τοποθέτηση του αναγκαίου νοσηλευτικού προσωπικού, παιδίατροι συνδεδεμένοι με τα σχολεία. Δωρεάν και άμεση πρόσβαση όλων των μαθητών σε όλες τις δημόσιες δομές υγείας (Κέντρα Υγείας, Νοσοκομεία κ.τ.λ.), ώστε να εξασφαλίζονται όλα τα απαραίτητα ιατρικά πιστοποιητικά.
Με βάση την απόφαση για αναστολή λειτουργίας Δημοτικών και Νηπιαγωγείων απαιτούμε:
Να γίνει άμεσα, με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, τη Δευτέρα και την Τρίτη, ημέρες προπαρασκευαστικές για την εξ αποστάσεως διδασκαλία, καταγραφή όλων των ελλείψεων σε τεχνολογικά μέσα και εξοπλισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Δωρεάν τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet. Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των Δημόσιων Σχολείων, μέσα στα οποία πρέπει να οργανωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όσους συναδέλφους δεν μπορούν από τα σπίτια τους.
Το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο προγραμματισμός και τα μέσα που θα επιλεγούν πρέπει να αποφασίζονται με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευτικών. Με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας να ξεκαθαριστεί ότι μπορούν να χρησιμοποιούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα (σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης) χωρίς αποκλεισμούς και εμπόδια που τελικά στρέφονται εναντίον των μαθητών.
Να εξασφαλιστεί ότι το σχολικό δίκτυο θα υποστηρίξει εκπαιδευτικούς και μαθητές ώστε να αλληλεπιδρούν τις πρωινές ώρες, που είναι και το παιδαγωγικά ορθό.
Είναι προφανές ότι καμία «απουσία» μαθητή δεν πρέπει να περαστεί για το διάστημα που τα σχολεία είναι κλειστά.
Καμία διοικητική αυθαιρεσία δε θα γίνει αποδεκτή. Το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει μέσα από ανεφάρμοστες οδηγίες, «εντέλλεσθε» και απειλές να υπονομεύει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών.
Να υπάρξει μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις με δεδομένο ότι: πρώτον, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν καλύπτει ολοκληρωμένα την γνωστική διαδικασία και δεύτερον, θα υπάρχουν μαθητές που δε θα συμμετάσχουν.
Να υπάρξει ειδική μέριμνα για δια ζώσης κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών που θα δημιουργηθούν (ενισχυτική διδασκαλία, φροντιστηριακά μαθήματα κ.τ.λ.).
Δε θα επιτρέψουμε σε κανέναν να παίξει με την υγεία μας ή με την υγεία και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας. Το επόμενο διάστημα δίνουμε τη μάχη στα σωματεία μας, προκειμένου να επιβάλουμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μας. Οι κινητοποιήσεις του προηγούμενου διαστήματος μάς έδειξαν τον δρόμο. Μαζί εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς συντονίζουμε τη δράση μας, μέσα από πολύμορφες κινητοποιήσεις.
Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να συνεδριάσουν τη Δευτέρα και την Τρίτη και να αποτυπώσουν όλα τα παραπάνω ζητήματα σε επίπεδο σχολικής μονάδας.
ΔΟΕ και Σύλλογοι να παρέχουν συνδικαλιστική κάλυψη και να σταθούν στο πλευρό των συναδέλφων.
Καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας (τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας) στο Υπουργείο Παιδείας, την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου στις 10π.μ., και σε συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ και τους Συλλόγους της Αττικής να πάρουν αποφάσεις συμμετοχής.
Οργανώνουμε την πανεργατική απεργία στις 26 Νοεμβρίου ενάντια στις αντεργατικές ανατροπές του αιώνα που ετοιμάζει η κυβέρνηση.
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ
ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.