Ιωάννινα :Ο Στέφανος Σίντος ...για την κατάσταση στα σχολεία εν μέσω πανδημίας
Στην κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία την ώρα που η πανδημία βρίσκεται σε έξαρση αναφέρθηκε ο κ Στέφανος Σίντος ,αναπληρωματικός αιρετός κεντρικού υπηρεσιακού συμβουλίου του Υπουργείου Παιδείας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης .
"Δυστυχώς μέρα με την ημέρα αυξάνονται τα κρούσματα παντού με τη Θεσσαλονίκη καις τις Σέρρες να περνούν και αυτοί στο κόκκινο .Όταν τα σχολεία είναι ανοιχτά τα κρούσματα υπάρχει το ενδεχόμενο να μεταφερθούν από τα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς"ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ.Σίντος Χαρακτήρισε το πρόβλημα πολύ σημαντικό υπογραμμίζοντας πως χρειάζεται αυστηρή τήρηση των μέτρων σημειώνοντας ότι οι εκπαιδευτικοί σε όλα τα σχολεία του Δήμου Ιωαννιτών τηρούν πιστά όλα προβλεπόμενα από τα υγειονομικά πρωτόκολλα..Η μεγάλη ωστόσο διασπορά της νόσου εγκυμονεί κινδύνους .
Υπάρχουν ,όπως είπε ,πολλά σχολεία που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα και η πολιτεία θα πρέπει να ρίξει ιδιαίτερη βαρύτητα στο εν λόγω ζήτημα.
"Υπάρχουν συνάδελφοι που έχουν νοσήσει και έχουν περάσει ιδιαίτερα δύσκολα με το μεγαλύτερο ποσοστό των μονίμων εκπαιδευτικών σε όλη την επικράτεια να έχει μεγάλο μέσο όρο ηλικίας."
Φέτος για την κάλυψη των κενών ,είπε ο κ.Σίντος έχουν προσληφθεί χιλιάδες αναπληρωτές για την κάλυψή τους ,ωστόσο ακόμη υπάρχουν κενά στα σχολεία της χώρας,με την εκπαιδευτική κοινότητα να ευελπιστεί πως θα βελτιωθεί περαιτέρω η κατάσταση καθώς "τρέχουν" νέες αιτήσεις για προσλήψεις αναπληρωτών .
Ο κ.Σίντος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα σχολικά τμήματα των 25 μαθητών όπου παρατηρείται συνωστισμός υπογραμμίζοντας πως η πολιτεία θα μπορούσε πριν την έναρξη της χρονιάς να είχε μεριμνήσει για τον καταμερισμό τους ώστε να υπάρχουν λιγότερα παιδιά στις αίθουσες κάτι που δυστυχώς δεν προβλέφθηκε με αποτέλεσμα είτε λόγω έλλειψης προσωπικού είτε λόγω έλλειψης κτιριακών εγκαταστάσεων να εξακολουθούν να λειτουργούν τμήματα με μεγάλο αριθμό μαθητών .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.